Autor Wątek: !nsult - Primal Therapy krótki teaser  (Przeczytany 3874 razy)


Offline Rachet

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 259
  • Meteoblitzkrieg begins
Jest fajne, tylko czemu brzmienie takie... do bani?
Wszystko ustabilizowane w najświętszy chuj!

Offline dawson

  • Gaduła
  • Wiadomości: 353
hmm ... ciężko powiedzieć, może dlatego że takie chcieliśmy ? :)

Offline Frantic

  • Pr0
  • Wiadomości: 626
Czy ja wiem czy brzmienie do bani, brzmi jak przez mikser anologowy. Wieje oldschoolem.

Offline Rachet

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 259
  • Meteoblitzkrieg begins
No mówię, do bani ;P Oldschool po mojemu nie ma już racji bytu w metalu, przynajmniej w temacie brzmienia. Teraz przecież nawet brud i brody (np Red Fang) brzmią inaczej (lepiej) niż dawno temu. A przynajmniej moim zdaniem, nawet Fear Factory brzmi dla mnie za mało "modern" a z drugiej strony Iommi brzmi teraz trzydzieści razy lepiej niż kiedyś.

No ale to moje zdanie, pytałeś o opinię, więc dzielę się nią :)
Wszystko ustabilizowane w najświętszy chuj!

Offline Lotnique

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 32
Na moj gust jest za ciemno, za brudno. Mam wrazenie ze slucham materialu nagranego 20 lat temu. Gitary brzmia "brzydko". Ogolnie jest ok ale mysle ze mozna wam wykrecic bardziej nowoczesne brzmienie.
Dawid, podeslij mi sciezki do jednego numeru to pokrece przy nich rekreacyjnie.

bandit112

  • Gość
Stopa i tomy to miód na moje uszy :) W sumie werbel też zajebisty, ogólnie perka mi się bardzo podoba. A brzmienie gitar mi się akurat podoba, lubię oldschoolowe brzmienie ogólnie. :) Taki Death powiedzmy dla mnie brzmi w pytę.

Offline emerson

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 5
Jak dla mnie, album zapowiada się ciekawie.

Offline Lothar

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 492
  • Ibanez <3
    • Spaceshark's Lair
Wokal okropny :|

Brzmienie gitar jest ok.
facebook.com/EnolyBand

Rób perke.

Offline dawson

  • Gaduła
  • Wiadomości: 353
Dzięki Panowie za komenty ... co do tego oldschoolu to do końca się nie zgadzam, bardziej chodziło o to żeby płyta nie brzmiała jak każda inna wydawana teraz. Wszystkie płyty metalowe są podobne, wygłaskana perkusja, idealne uderzenia w werbel itd, super podciągnięte wokale, djentowe gitary, podsamplowane uderzenia itd. Wszystko jest idealne ale moim zdaniem nieco sztuczne, każdy brzmi tak samo. Wiem że każdy chce wydać idealną płytę ale kurcze gdzie jest miejsce dla naturalności?. Jak zamienie się w komputer to wydam właśnie taką płytę. Nie mniej jednak cenie sobie wasze opinie za które dziękuje i proszę o więcej :D

Offline Rachet

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 259
  • Meteoblitzkrieg begins
Ale wokal to mi się podoba :)
Wszystko ustabilizowane w najświętszy chuj!

Offline utarefson

  • Gaduła
  • Wiadomości: 345
    • http://landsbeyond.bandcamp.com/
Dzięki Panowie za komenty ... co do tego oldschoolu to do końca się nie zgadzam, bardziej chodziło o to żeby płyta nie brzmiała jak każda inna wydawana teraz. Wszystkie płyty metalowe są podobne, wygłaskana perkusja, idealne uderzenia w werbel itd, super podciągnięte wokale, djentowe gitary, podsamplowane uderzenia itd. Wszystko jest idealne ale moim zdaniem nieco sztuczne, każdy brzmi tak samo. Wiem że każdy chce wydać idealną płytę ale kurcze gdzie jest miejsce dla naturalności?. Jak zamienie się w komputer to wydam właśnie taką płytę.

I chwała wam za to! Brzmi zajebiście moim zdaniem, fajna przestrzeń ale jest i pierdolnięcie. Lubię to!

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 377
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
Pewnie dlatego, ze dwadziescia lat temu miałem 20 lat .. to mi sie brzmieniowo podoba, jest po prostu ciekawie i zamysł by nie było jak wszyscy chyba sie powiódł. Gratsy

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 6 411
  • Skervesen: Dział Handlu Zagranicznego i Lajków
Trochę jebnięcia bym jednak dodał, krakowskim targiem.
Muza - zajebiście koncertowa, musi to być czad słyszeć i widzieć Was na żywo.
Paczki z głów!

Zapraszam strudzonych: www.wujciobat.soup. io

Offline dawson

  • Gaduła
  • Wiadomości: 353
Postaram się w nowym roku trasę po Polsce zrobić to będzie okazja nas zobaczyć:)


Offline selfslave

  • Gaduła
  • Wiadomości: 222
Kurwa, właśnie fajne brzmi. Jak z lat 90tych :) Jak się nie podoba skrajnym modernistom to znaczy, że jest dobrze ;]
Jedynie wokalu można się czepiać, ale ja akurat czepialski nie jestem. Ważne żeby wiedzieć co się śpiewa.

Zresztą ja mam do was sentyment, bo jakąś dekadę temu chodziło się na koncerty starego Insultu w Szczecinie :D

Online Thoth

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 419
  • Król djentu i chujowych piosenek
A mi się zajebiście podoba. I co teraz? To pewnie, dlatego że mam Marshalla z lampami, a nie tranzystorami i LEDami.
Koko dżambo i do przodu!


Offline Hesu

  • Gaduła
  • Wiadomości: 266
    • www.HESU.pl
W końcu :) Opowiedz historię nagrywania tej płyty (płyt) - to będzie niezły hit!

Offline dawson

  • Gaduła
  • Wiadomości: 353
Daj spokój hesiu to looooooong story ;) ... jak dobrze pójdzie to Polska premiera będzie 9 grudnia w Liverku we Wrocku ... bo Rumuny, Turki, Holendrzy itd już ją mają ;)

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 6 411
  • Skervesen: Dział Handlu Zagranicznego i Lajków
Nie ma tak! Też się chcemy pośmiać w szary dzień.
Paczki z głów!

Zapraszam strudzonych: www.wujciobat.soup. io

Online Thoth

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 419
  • Król djentu i chujowych piosenek
Otóż to! Dawaj, mamy czas.
Koko dżambo i do przodu!


Offline dawson

  • Gaduła
  • Wiadomości: 353
Bym musiał rzucić sporo słów na CH i na K na pewne studia nagraniowe i pewnych producentów a tego mimo wszystko publicznie robić nie chcę ;)

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 6 411
  • Skervesen: Dział Handlu Zagranicznego i Lajków
Spoiler
Paczki z głów!

Zapraszam strudzonych: www.wujciobat.soup. io

Offline Martens_emenems

  • Pr0
  • Wiadomości: 534
  • innowacja
Bardzo pięć. Smaczne to. A jak basik ładnie ze stopką brzmi :).
Wokal spoko, tylko trochę intonacja pływa. Za produkcję i zamysł przybijam piątkę.
Djent się skończył, zanim się zaczął, a hard rock jest wieczny.

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 6 411
  • Skervesen: Dział Handlu Zagranicznego i Lajków
dawson - daj bez nazwisk ;). Chyba, że opowieść straci ten specyficzny smaczek...
Paczki z głów!

Zapraszam strudzonych: www.wujciobat.soup. io

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
2 Odpowiedzi
1287 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 14 Kwi, 2008, 23:02:51
wysłana przez lokibalboa
P. Kamecki !nsult 7 :)

Zaczęty przez dawson « 1 2 ... 7 8 » Custom shop

182 Odpowiedzi
68885 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Kwi, 2011, 10:48:28
wysłana przez dawson
40 Odpowiedzi
5479 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Gru, 2011, 00:47:31
wysłana przez sylkis
21 Odpowiedzi
1987 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 03 Sty, 2012, 16:21:34
wysłana przez Muchatek
6 Odpowiedzi
1266 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 29 Cze, 2015, 01:26:36
wysłana przez nergal86


Klikajac reklamy wspierasz serwis.