Autor Wątek: Skervesen Mondo 5 - Praca w Trakcie  (Przeczytany 24325 razy)

Offline mondomg

  • Uroczy Troll Maruda
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 254
  • coffee & memes at Blackat Guitars
    • mondomg blog
To jeszcze dodam, że przyszło w tym tygodniu zaopatrzenie.



Najpierw się naolejuję cały, a następnie zawoskuję, niestety dopiero jak wrócę z Bieszczad za dwa tygodnie :(
facebook.com/Mondomg/

Offline Orange

  • Siewca Grubymi Nićmi Szytego Zamętu
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 677
  • Loża szyderców
Fantastyczne zdjęcie. Jaram się. Ale tak serio.
Tym bardziej, że i tak koniec końców, wszystko chuj. I ogólnie to opamiętajcie się ludzie.

Offline mondomg

  • Uroczy Troll Maruda
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 254
  • coffee & memes at Blackat Guitars
    • mondomg blog
Ja się szczególnie jaram i fociam wszystko, bo to mój pierwszy custom przecież :) Dziś dostałem też potwierdzenie od firmy Barczak, że za ok miesiąc otrzymam swoją skrzynię z grafiką :D
facebook.com/Mondomg/

Offline Orange

  • Siewca Grubymi Nićmi Szytego Zamętu
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 677
  • Loża szyderców
To taki pełną parą custom.
Tym bardziej, że i tak koniec końców, wszystko chuj. I ogólnie to opamiętajcie się ludzie.

Offline Franq

  • Pr0
  • Wiadomości: 773
    • Franq
Nie no fajnie ;)


Spoiler
« Ostatnia zmiana: 16 Cze, 2014, 22:28:53 wysłana przez Franq »

Offline mondomg

  • Uroczy Troll Maruda
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 254
  • coffee & memes at Blackat Guitars
    • mondomg blog
@Franq obrazek nie działa, więc nie wiem :(
facebook.com/Mondomg/


Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 376
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
Juz działa, wygrałeś @Franq

Offline mondomg

  • Uroczy Troll Maruda
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 254
  • coffee & memes at Blackat Guitars
    • mondomg blog
Tak.
facebook.com/Mondomg/

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 6 357
  • Skervesen: Dział Handlu Zagranicznego i Lajków
To jeszcze dodam, że przyszło w tym tygodniu zaopatrzenie.

Najpierw się naolejuję cały, a następnie zawoskuję, niestety dopiero jak wrócę z Bieszczad za dwa tygodnie :(

Jedna z najgorszych kategorii porno: oiled and waxed beardy Poles
Potyczka pancerna

Zapraszam strudzonych: www.wujciobat.soup. io

Offline MrJ

  • Pr0
  • Wiadomości: 507
  • marudny jeżor
Cytuj
oiled and waxed beardy Poles

Dyskusja z forumowym skurwysyństwem jest jak gra w szachy z gołębiem - nieważne ile umiesz, wiesz i jaki masz poziom. Gołąb i tak wskoczy na szachownicę, rozjebie figury, nasra i wydrze dziób że wygrał.

Offline mondomg

  • Uroczy Troll Maruda
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 254
  • coffee & memes at Blackat Guitars
    • mondomg blog
Nie żałuję niczego

facebook.com/Mondomg/

Offline Mother Puncher

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 058
  • It is useless, to resist.
Gitara jak gitara, patrzcie kurwa jak mustasz! piękny... :o

Basidło przezacne. Cholera, gdybym tylko był basmenem... :D

Ogrywam wiosła na jutubie i się tego nie wstydzę. Mam konta na wszystkich forach.

Offline Bjørn

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 942
  • Official "A" brand supporter & future contributor
Mi się główka zajebiście podoba. Wygląda jak jakaś halabarda. :D
. : : Death Metal und Jazz : : . || dubstepowe banjo w djencie || . : : Axe-Fx > all your amps : : .

Offline Pronounce

  • Gaduła
  • Wiadomości: 453
  • https://pronounce1.bandcamp.com/
I wydało się, że w Skervesenie pracują hipsterzy ;)

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 6 357
  • Skervesen: Dział Handlu Zagranicznego i Lajków
I dżentowce!!!
Potyczka pancerna

Zapraszam strudzonych: www.wujciobat.soup. io

Offline Johnny

  • Pr0
  • Wiadomości: 675
  • Miszcz onelinerów
    • Robur
Nie przesadzacie z tą główką? Przecież i tak i tak nie idzie na sprzedaż, kąty na pewno byłyby inne, i nigdzie nie widzę  napisu skervesen, po co jakiś kapryszon miałby się angażować?

Spoiler
« Ostatnia zmiana: 29 Gru, 2014, 01:04:24 wysłana przez Johnny »
Jazz, Lounge, Downtempo

Offline mondomg

  • Uroczy Troll Maruda
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 254
  • coffee & memes at Blackat Guitars
    • mondomg blog
Maszyna się pomyliła i bezczelnie zarządziła:



Dziękuję Wam, @commelina , @Vicol , @blackdahlia , @niedziak , @wuj Bat , @Pszczółka Szmaja za pomoc w stworzeniu tego cudownego instrumentu. Wziąłem go na święta i nawet moi rodzice się uśmiechnęli!
facebook.com/Mondomg/

Offline blackdahlia

  • Pr0
  • Wiadomości: 902
Jakoś tak więcej ładnych fotek?...

Offline mondomg

  • Uroczy Troll Maruda
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 254
  • coffee & memes at Blackat Guitars
    • mondomg blog
Przecież widziałeś go na żywo :/

Fotki będą, jestem umówiony z Panią Fotograf po Nowym Roku na sesyjkę, może dwie.
facebook.com/Mondomg/

Offline blackdahlia

  • Pr0
  • Wiadomości: 902
No ale po co mi na żywo, wiadomo,  że chodzi tylko o pałowanie się do zdjęć.

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
2 Odpowiedzi
982 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 21 Sie, 2011, 14:17:36
wysłana przez bandit112
19 Odpowiedzi
5064 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 22 Sie, 2011, 18:54:44
wysłana przez Matt-Carnage
46 Odpowiedzi
21369 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 12 Sie, 2013, 12:06:44
wysłana przez mondomg
54 Odpowiedzi
19095 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 18 Gru, 2013, 00:47:31
wysłana przez wuj Bat
33 Odpowiedzi
9311 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Paź, 2013, 23:35:49
wysłana przez lwronk


Klikajac reklamy wspierasz serwis.