Autor Wątek: Oscypek - złoto polskich gór.  (Przeczytany 411 razy)

Offline Dick Retard

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 719
  • Zaginiony w akacji
Oscypek - złoto polskich gór.
« 09 Lip, 2019, 08:47:12 »
Temat semikulinarny, okołooscypkowy uchylający tajemnice alkowy serowara na co dzień chodzącego w kierpcach. Jakie regiony i smaki preferujecie? Gdzie się zaopatrujecie (u baby na targu, u chłopa na ulicy czy inne formy dystrybucji)? Osobiście zauważyłem ze południowy wschód Bieszczad jest najdelikatniejszy pod względem struktury jak i walorów zapachowych. Hodowane tu owce prawdopodobnie w warunkach idylli oddają mleko pozbawione postresowych nut kwasu i zgoryczenia dzisiejszej cywilizacji. Niestety czasem trąci nudą i brakuje mu iskierki szaleństwa. Zachodnie okolice Karpacza natomiast mają naleciałości germańskiej dyscypliny. Dominują tu twardość, sól i żołnierskie wychowanie. Żurawina wcale nie maskuje bukietu smagnięć szpicruty pana. Wręcz przeciwnie podawane w ten sposób oscypki uwydatniają z każdym kęsem charakter i jego pochodzenie. No i na koniec tradycyjny Zakopiański. Mam wrażenie, że wszechobecna tu oscypkowa popkultura sprowadziła ten szlachetny gatunek sera do machinalnych wręcz produkcji i rutyny. Jedyne co nas może zaskoczyć to to że gaździna nieopatrznie usiadła na formie i nasze oscypki przez to zaczynają nabierać dziwnych wydłużonych kształtów przypominających ogórek, cukinie czy też (widziałem!) kabaczek.
Fenderowska Szklana Pułapka

Offline Omlet

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 211
  • Pitu pitu, rak odbytu
    • Perfect Beauty
Najlepsze są te nie wędzone.
Region? Byle nie tatry bo tam dodają ścinki z pięt :D
A bundz? Co z bundzem?
Nie dadzą szansy bo to pedalskie forum pełne pedałów. Mogą mi wyzerować włosy z dupy - jfbiggestfan
...gdyż granie do kotleta nie jest graniem do omleta choć oba dobre - commelina

Offline Dick Retard

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 719
  • Zaginiony w akacji
Bundz to poniekąd inny gatunek ale niech będzie. Osobiście wolę kolejny etap jego przetwórstwa czyli bryndzę
Fenderowska Szklana Pułapka

Offline niedziak

  • Gruppenführer Wolf
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 681
Grillowane oscypki z żurawiną FTW!

Offline Johnny

  • Pr0
  • Wiadomości: 756
  • Miszcz onelinerów
    • Robur
Moje stopy czasem pachną jak oscypek.
To tyle  w temacie, pozdrawiam.
Jazz, Lounge, Downtempo

Offline Omlet

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 211
  • Pitu pitu, rak odbytu
    • Perfect Beauty
pachną
Ciekawe. Jakieś próbki będą?
Nie dadzą szansy bo to pedalskie forum pełne pedałów. Mogą mi wyzerować włosy z dupy - jfbiggestfan
...gdyż granie do kotleta nie jest graniem do omleta choć oba dobre - commelina

Offline Johnny

  • Pr0
  • Wiadomości: 756
  • Miszcz onelinerów
    • Robur
pachną
Ciekawe. Jakieś próbki będą?

Dej adres, to podeślę jakiś słoik.
Jazz, Lounge, Downtempo

Offline majkelk

  • Pr0
  • Wiadomości: 797
  • Teksty są osobiste
Ostatnio Pan z OLX w ramach targowania się o cenę zmywarki, którą sprzedawałem, zaproponował "prawilnego" oscypka jeśli mu dowiozę ją do miejsca gdzie wyładowywał transport (jechał z kapustą z zakopanego do poznania :D). Przystałem na tę propozycję. Dostałem wielkiego, chyba kilogramowego oscypa. Tydzień go wpierdalalem. Był dobry :D
"Raz na wozie, raz chuj ci w dupę..."

https://www.facebook.com/elinband/

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 4 059
  • got beagle?
Kiedyś targowałem się z typem z OLX o zmywarkę i chujek nie chciał się ugiąć to mu powiedziałem, że dam mu kurwa ser. Uwierzycie? Poszedł na to. Na kurwa ser!



:D
B ( o ) ( o ) B S

Offline Omlet

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 211
  • Pitu pitu, rak odbytu
    • Perfect Beauty
Kiedyś czytałem baranów na forum i wiecie co? Dalej to robię. Poza garbem i hemoroidami nie mam z tego nic.
Ani zmywarki, ani sera.
Nie dadzą szansy bo to pedalskie forum pełne pedałów. Mogą mi wyzerować włosy z dupy - jfbiggestfan
...gdyż granie do kotleta nie jest graniem do omleta choć oba dobre - commelina

Offline Amal_68

  • Pr0
  • Wiadomości: 972
  • You've heard of the golden rule, haven't you?
Serio ktoś je to gówno? Wali octówą na kilometr. Ja jak kiedyś raz niechcący spróbowałem to muszę wam powiedzieć że sraka to był łaskawy wyrok. Nie dziwię się że śnieżny kockodan na widok łoscypka dostaje smergla.
Kompletna, jednoosobowa linia produkcyjna alkoholu wysokoprocentowego na czasy niepewne.
Sprzedaje graty !>>> http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=5646688<<!
*** http://ucio94.soup.io/ ***

Offline Dick Retard

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 719
  • Zaginiony w akacji
Serio ktoś je to gówno? Wali octówą na kilometr. Ja jak kiedyś raz niechcący spróbowałem to muszę wam powiedzieć że sraka to był łaskawy wyrok. Nie dziwię się że śnieżny kockodan na widok łoscypka dostaje smergla.
Albo zjadłeś takiego, który już był raz zjedzony. Albo miałeś pigmejowego dilera i Ci sprzedał zamiast sera ruskiego krokodyla. Albo to był właśnie kabaczek gaździny.
Fenderowska Szklana Pułapka

Offline Omlet

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 211
  • Pitu pitu, rak odbytu
    • Perfect Beauty
Amal gdzie Ty go kupiłeś, w Czarnobylu?
Nie dadzą szansy bo to pedalskie forum pełne pedałów. Mogą mi wyzerować włosy z dupy - jfbiggestfan
...gdyż granie do kotleta nie jest graniem do omleta choć oba dobre - commelina

Offline niedziak

  • Gruppenführer Wolf
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 681
@Amal_68 a to przypadkiem nie był serek s-pod-laski ulepiony w oscypka? ;)

 


Klikajac reklamy wspierasz serwis.