Autor Wątek: MOTO-MOTO, czyli czym się lansujecie oraz czym lansować byście się chcieli  (Przeczytany 180858 razy)

Offline MrJ

  • Pr0
  • Wiadomości: 507
  • marudny jeżor
Jako że GAS jest coraz intensywniej rozjeżdżany czterema, tudzież dwoma oraz inną ilością zmotoryzowanych kół, zakładam temat analogiczny do usuniętego kiedyś wraz z OT Elite. Jeśli się nie przyjmie, nie moja wina ;)

Więc wpisujcie wszystko czym się poruszacie, wszystko jedno czy to auto, motór, rowerpower, samolot, wózek inwalidzki, wrotki czy wóz drabiniasty ;D Oraz oczywiście podrzucajcie wszystkie obrzydliwie lansersko-lamerskie, wieśniackie i kosztujące 10-letnią pensję waszego szefa wynalazki, które posiadać byście chcieli :P

Zaczynam - mam dokładnie coś takiego:



Chciałbym:



Oraz spod tego samego znaku, dla Mojej :love: :



Aha, i śmiejcie się, ale do miasta coś pokroju:



Niewielkie te wymagania, ale przynajmniej mają szansę na spełnienie ;) A teraz wrzucajcie te swoje Veyrony albo Koenigseggi :devil:
Dyskusja z forumowym skurwysyństwem jest jak gra w szachy z gołębiem - nieważne ile umiesz, wiesz i jaki masz poziom. Gołąb i tak wskoczy na szachownicę, rozjebie figury, nasra i wydrze dziób że wygrał.

Offline purpleman

  • zbananowany
  • Pr0
  • Wiadomości: 912
  • hie hie hie
Lansuje się, znienawidzonym przez wszystim Pedziem 306 94r
coś jak ten tu, tylko 5D i mam lanserskie kołpaki zamiast alusów :D

Lubie ten samochód, ma fajnego kopa i jest wygodny. Nie miałem większych problemów z nim :P

A będę się lansować tym, mam nadzieje:

Od dawna, niezmienny gas na Leona :D
"grałeś kiedyś w samoloty?"

Offline James Dean

  • Pr0
  • Wiadomości: 824
  • Ich liebe Lizol
Chodzilo za mna aby zalozyc ten watek ;)

Ja mam dokladnie takiego:





A gasuje mnie wiele aut, mozna by powiedziec, ze prawie wszystkie mi sie podobaja. A ostatnio takie:




Offline purpleman

  • zbananowany
  • Pr0
  • Wiadomości: 912
  • hie hie hie
no ta meganka jest jebaniutka. Ale nie tak jak Cupra R :P
"grałeś kiedyś w samoloty?"

Offline James Dean

  • Pr0
  • Wiadomości: 824
  • Ich liebe Lizol
Mozliwe, ale w srodku imho ciekawsza. 

Offline Neithan

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 63
  • łejlsinger
    • Whalesong

Offline purpleman

  • zbananowany
  • Pr0
  • Wiadomości: 912
  • hie hie hie
"grałeś kiedyś w samoloty?"

Offline zuosiej

  • Gaduła
  • Wiadomości: 196
  • Fuck yeah!

Offline James Dean

  • Pr0
  • Wiadomości: 824
  • Ich liebe Lizol
Escalade wymaga lekkich zmian aby nabrac wygladu:


Offline lokibalboa

  • Pr0
  • Wiadomości: 904
Mam:



A za tydzień najprawdopodobniej zrealizuje mój GAS na nową fure. Możliwe że sie pochwalę.
« Ostatnia zmiana: 19 Sie, 2010, 20:22:44 wysłana przez lokibalboa »

Offline Omlet

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 175
  • Pitu pitu, rak odbytu
    • Perfect Beauty
Nie mam nic, nie mam nawet prawa jazdy :D
Chcę mieć:

Albo:

Ale bez wózka, bo z sidecarem jeżdżą chyba z 4 u mnie :D

A przy tym to już w ogóle bym się osrał ze szczęścia, ale bez wygranej w totka nie da rady:




Znając mnie i tak nic z tego nie wyjdzie :D
Nie dadzą szansy bo to pedalskie forum pełne pedałów. Mogą mi wyzerować włosy z dupy - jfbiggestfan
...gdyż granie do kotleta nie jest graniem do omleta choć oba dobre - commelina

Offline Bjørn

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 898
  • Official "A" brand supporter & future contributor
ten czerwony motór to co to jest? Jakiś Harley Indiana? ;)
. : : Death Metal und Jazz : : . || dubstepowe banjo w djencie || . : : Axe-Fx > all your amps : : .

Offline Omlet

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 175
  • Pitu pitu, rak odbytu
    • Perfect Beauty
Nie dadzą szansy bo to pedalskie forum pełne pedałów. Mogą mi wyzerować włosy z dupy - jfbiggestfan
...gdyż granie do kotleta nie jest graniem do omleta choć oba dobre - commelina

Offline Semedi

  • Pr0
  • Wiadomości: 553
  • Klucze krzywo!
    • Karcer
Mam:



I powiem Wam w tajemnicy, że nie mam GASu na nic innego.
Yes! I'm inspired by the Devil!
http://semdedi.soup.io/

Offline Yony

  • Predator
  • Administrator
  • Wiadomości: 1 807
  • I tak stroję najniżej!!!
A ja mam gdzieś w domu oryginalną instrukcję obsługi do Sokoła 600 i 1000 :)

Offline Turgon

  • Gaduła
  • Wiadomości: 391
Meganka ładniutka ;D
Mnie natomiast gasuje na ładną BMW jedynkę lub M3 ;D
Po za tym to już wspomniana w aktualnym GASie Yamaszka R6 ;D
Ssiecie.

Offline Omlet

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 175
  • Pitu pitu, rak odbytu
    • Perfect Beauty
Norton zajebisty :D
A Sokół ostatnio na allegro zszedł za... zresztą zobaczcie sami:
http://allegro.pl/item1152574951_sokol_1000_sokol_1000_cws_m111.html
Nie dadzą szansy bo to pedalskie forum pełne pedałów. Mogą mi wyzerować włosy z dupy - jfbiggestfan
...gdyż granie do kotleta nie jest graniem do omleta choć oba dobre - commelina

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 443
  • "[pause] These go to eleven"
Przez to Wasze gadanie aż zacząłem się zastanawiać czy nie sprowadzić do zrobienia od rodziny z gór takiego oto moto:



stan oczywiście do sporego remontu, bo trzeba by go na nowo polakierować, ocynkować, nowe koła albo pewnie wymienić szprychy i wycentrować(bo służyły kilkadziesiąt lat jako koła do wózka). Nie wiem jak teleskopy. Historia jest taka że motor należał do mojego dziadka, który jeździł nim ze 2 lata po czym zaczęły się kłopoty z puszczaniem oleju i jego znajomy miał wymienić zimeringi. Rozebrał motocykl i nie złożył, bo nie potrafił :) i tak leżał sobie silniczek w oleju przez prawie 40 lat. Kilka lat temu udało mi się namówić dziadka na złożenie dziada i o dziwo wszystko chodziło do momentu aż coś poknociłem naprawiając prądnicę. Od tego momentu(czyli jakieś 6 lat) moto stoi w stodole i czeka na swój koniec :)
No pain No gain !

Offline lokibalboa

  • Pr0
  • Wiadomości: 904
Będziecie te motory ciągle naprawiać. Wygląda to tak że 5 minut jazdy 5 godzin naprawy. Mój ojciec miał takich cudów całą mase, do dzisiaj mamy gdzieś takiego sokoła ktory podpiera w tej chwili szope gdzies na wsi i Mińska w którym nie wchodzi 4ka.

Ale przez 5 do 15 minut można się grubo przy lansować. Problem polega na częściach które w tej chwili są dostępne na zasadzie- znajomy dziadka jego dziadka znajomego stryjka mial gdzies motor i zobaczy czy jeszcze coś sie da z niego wyciągnąć.
Bez sporego bagażu finansowego jak i czasowego nie ma co się tym zajmować ;p

PS te zimeringi to klasyk, cięzko żeby przetrwały próbę czasu
« Ostatnia zmiana: 20 Sie, 2010, 14:17:08 wysłana przez lokibalboa »

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 443
  • "[pause] These go to eleven"
men, jak ktoś chce jeździć i mieć pewność że mu się nic nie zepsuje, to niech sobie kupi rower, albo nowy skuter :) tutaj nie o to chodzi. Radocha jaka towarzyszy człowiekowi przy wskrzeszaniu czegoś takiego do życia jest nie do opisania :)

zimeringi są już dawno wymienione(te 6 lat temu jak motor został złożony, przy okazji cały silnik został pożądnie wyczyszczony i wymienione zostały tarcze sprzęgła) :) silnik jest w zasadzie igła, oprócz tej zakichanej prądnicy i platynek.
« Ostatnia zmiana: 20 Sie, 2010, 14:27:15 wysłana przez Radek M »
No pain No gain !

Online sobek

  • Gaduła
  • Wiadomości: 305
  • Cornford Fanboy
Sorry, ze sie Wam miedzy motory wpierdalam  :kissmyass:
Jezdze:
Fiesta Mk3

Laguna 3


Jest GAS na Ibizke 3  :love:

Offline Omlet

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 175
  • Pitu pitu, rak odbytu
    • Perfect Beauty
Naprawa? No z silnikiem będą napewno jaja, ale pierdolę 100% zgodność z oryginałem :D Ratbike'a bym z tego robił (nie licząc sokołów, indianów itp. ale taki sprzęt raczej mi nie grozi ;)) - wstawił tarcze i wyjebał wszystkie elementy które nie są potrzebne do przeżycia :D
« Ostatnia zmiana: 20 Sie, 2010, 22:11:24 wysłana przez Omlet »
Nie dadzą szansy bo to pedalskie forum pełne pedałów. Mogą mi wyzerować włosy z dupy - jfbiggestfan
...gdyż granie do kotleta nie jest graniem do omleta choć oba dobre - commelina

Offline Frantic

  • Pr0
  • Wiadomości: 631
A ja jeżdżę tym:


A chciałbym jeździć czymś co mogę nazwać swoim :P

Offline shitol

  • Gaduła
  • Wiadomości: 367
jeżdżę


będę jeździć w łikendy


a do roboty tym
« Ostatnia zmiana: 21 Sie, 2010, 17:20:02 wysłana przez shitol »

Offline Aston

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 913
    • Kanał YouTube
Mój dziad:

A chce mi się:

Ahh, cudo.
« Ostatnia zmiana: 21 Sie, 2010, 16:42:31 wysłana przez Aston »




 


Klikajac reklamy wspierasz serwis.