Autor Wątek: Czym naglasniacie swoje telewizory?  (Przeczytany 809 razy)

Offline october

  • Gaduła
  • Wiadomości: 326
  • Oct.
Czym naglasniacie swoje telewizory?
« 17 Lis, 2017, 22:10:18 »
Jak w temacie.
Myślę powoli nad nagłośnieniem czymś kiepskich głośników z Szajsunga. Nie zależy mi na jakimś 5 plus 1. Mogłyby być nawet dwa plus jeden. Byle dźwięk byl w koncu przyzwoity i wejścia pasowały.

Co macie u siebie?

Z góry dzięki za wszelkie uwagi.
Milego weekendu :)
007

Offline Johnny

  • Pr0
  • Wiadomości: 692
  • Miszcz onelinerów
    • Robur
Ja mam wbudowane w TV i dźwięk jest przyzwoity. Dopóki nie określisz, czego oczekujesz, to raczej nikt Ci nie podpowie.

Posty połączone: 17 Lis, 2017, 23:45:04
Jazz, Lounge, Downtempo

Offline october

  • Gaduła
  • Wiadomości: 326
  • Oct.
Precyzujac. Szukam czegos co bedzie przyzwoicie dla ucha brzmieć. Nie zależy mi na mocy. Tylko jakości dźwięku. Cenowo tez nie chcialbym wydać milionów. Szukam jak to zwykle bywa najlepszej relacji jakość/cena. I cos co nie wiąże sie z milionem kabli. Wystarczy, ze u siebie w pokoju mam Spagetti.

Podsumowując,  szukam Schectera wśród głośników.

Ok ide w Google poszukać.

Tutaj liczyłem na opinie bo ucho sevenstringowca bardziej do mnie przemawia niż Janusza z forum gazeta.pl.
Wiec jakby ktos cos  u siebie ciekawego wykombinowal bede wdzięczny.

A jak ktoś ma przyzwoity dzwiek z telewizora to nie ma dyskusji. Co to za telewizor? Hie.

Ps. Sevenstring umarło bo nie żyje :-(
007

Offline Dick Retard

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 527
  • Zaginiony w akacji
Edifier R2600 plus dac Taishan FiiO. :)
Fenderowska Szklana Pułapka

Offline lwronk

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 427
  • Who said you need to buy a guitar?
    • Avernus Guitars
Stara wieża Technixa robi robotę u mnie :)

Offline october

  • Gaduła
  • Wiadomości: 326
  • Oct.
Stara wieża Technixa robi robotę u mnie :)
Mógłbyś napisać jak to podłączyłes? Mam w sumie całkiem niezle grająca wieże. Tylko ona ma inne wejscia. Te druciki co sie wpina kolorami (pro wypowiedz ;-) )  Jakies przejściówki musialyby być hmm 

Widzę, ze teraz popularne sa glosniki Bluetooth. Tylko jakos w przedziale do 800zeta jakos im nie ufam. A więcej raczej bym nie chcial wydac bo to nie podstawowy sprzęt grajacy w domu.

Edifier widze, ze zbiera dobre noty w necie. Nie znam, ale biorę pod uwagę. W tym kierunku zmierzam.
007

Offline Dick Retard

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 527
  • Zaginiony w akacji
Szczerze polecam R2600! Sam mam i nawet bez DACa grają piknie. Scenę mają taką, że czasem się zapomnę i lecę do przedpokoju bo myślę że coś tam spadło albo tel. dzwoni.
Jedna wada. Przyzwyczaisz się szybko do tych luksusów i gdziekolwiek pójdziesz: kino, bar, impreza, to będziesz cierpiał z powodu chujowego sałndu.
Fenderowska Szklana Pułapka

Offline aciek_l

  • Pr0
  • Wiadomości: 517
Serio te głośniczki aż tak dają radę? Może sam rozważę.

Offline Dick Retard

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 527
  • Zaginiony w akacji
No to właśnie taki szekter wśród głośników. I nie trzeba wcale 5.1 by cieszyć się dźwiękiem przestrzennym.
Fenderowska Szklana Pułapka

Offline Skibodeptak

  • Gaduła
  • Wiadomości: 128
Mój ojciec ostatnio przerabiał temat i skończyło się na Quadral Magique - całkiem przyjemnie to gra i można postawić TV na tym.

Offline theremin

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 041
  • wyindywidualizowany z rozentuzjazmowanego tłumu
 Jeśli wieża stoi w tym samym pokoju, to warto ją wykorzystać do nagłośnienia telewizora -  nie ma sensu zagracać pokoju kolejnymi głośnikami. Współczesne telewizory przeważnie mają cyfrowe wyjście optyczne toslink lub "elektryczne" S/PDIF. Jeśli wieża nie ma któregoś z tych wejść wystarczy dokupić  jakiegoś przyzwoitego i w miarę niedrogiego DACa, z którego zdekodowany sygnał  można wpuścić do wieży "po analogu" (po Cinch-u).
« Ostatnia zmiana: 19 Lis, 2017, 15:34:06 wysłana przez theremin »
4string

Offline myheaven

  • Gaduła
  • Wiadomości: 363
    • myheaven
Ja mam telewizor nad komodą. Komoda 3 metry szerokości na krawędziach stare geniusy na komodzie na wysokości 1 metra 2x 40W stereo podpięte pod wyjście słuchawkowe i zajebiście brzmią w mieszkaniu, więcej do filmów mi nie potrzeba. Polecam w tym rodzaju właśnie Edifiery bo słyszałem że dobre są i sam muszę już je wymienić bo kanał mi sie pitoli jeden. Tyle żeby miału kanały basowe z przodu.
And there will your heart be also......

https://www.facebook.com/myheaven.myheaven

Online gizmi7

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 049
  • I am the one who knocks.
Mój ojciec ostatnio przerabiał temat i skończyło się na Quadral Magique - całkiem przyjemnie to gra i można postawić TV na tym.

W moim domu rodzinnym też padło na Quadrale, tylko model Quintas do 5.1. Do tego dobry subwoofer oraz ampli i serio spoko to gra.

Jak masz kasę na więcej niż Edifiery, to polecam Soundengine - są aktywne i gadają naprawdę super.

Offline lwronk

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 427
  • Who said you need to buy a guitar?
    • Avernus Guitars
Stara wieża Technixa robi robotę u mnie :)
Mógłbyś napisać jak to podłączyłes? Mam w sumie całkiem niezle grająca wieże. Tylko ona ma inne wejscia. Te druciki co sie wpina kolorami (pro wypowiedz ;-) )  Jakies przejściówki musialyby być hmm 

Widzę, ze teraz popularne sa glosniki Bluetooth. Tylko jakos w przedziale do 800zeta jakos im nie ufam. A więcej raczej bym nie chcial wydac bo to nie podstawowy sprzęt grajacy w domu.

Edifier widze, ze zbiera dobre noty w necie. Nie znam, ale biorę pod uwagę. W tym kierunku zmierzam.

Przejrzyj wejścia, powinna mieć optyczne, albo chinche z tyłu. Ja się podpinam do cincha w wieży i gniazda słuchawkowego w tv/lapku

Offline theremin

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 041
  • wyindywidualizowany z rozentuzjazmowanego tłumu
4string

Offline sify11

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 490
  • Rap Metal Katowice
    • FejsBukowa Strona Kapeli
ktoś używa soundbara? mało to miejsca zajmuje a potrafi brzmieć dobrze. sam się zastanawiam czy nie zamienić ww starej wieży technicsa na soundbara ;)
i always go full retard

Offline Dick Retard

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 527
  • Zaginiony w akacji
sify11 jak padła mi się stara poczciwa manta 5.1, latałem po sklepach i ogrywałem te wszystkie soundbary, zestawy 5.1 te droższe  jak i tańsze. Powiem jedno. Wszystko jest zrobione pod to czego klient wymaga i jak zasobnym portfelem dysponuje. Jeden szuka małych pchełek żeby nie odkurzać, drugi wyglądu żeby zaprosić sąsiadkę, trzeci watów i megabasu do masowania jajec. Ja osobiście szukałem brzmienia i je dostałem w tanich Edifierach. Soundbar wywarł na mnie wrażenie jak te boomboxy i pełne świecidełek wieże  z lat 90's. Wszystko to było pigmej w porównaniu do starej diory i altusów. Na pierwszy rzut uchem gra to ok ale po kilku sekundach masz wrażenie, że jednak czegoś brakuje. Nie wiem jak na dłuższą metę? Może się wszystko później wygrzeje?
Fenderowska Szklana Pułapka

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 6 400
  • Skervesen: Dział Handlu Zagranicznego i Lajków
Dear pipel. Z przekonaniem polecam Pioneerka VSX-329 jako wzmacniaczyk oraz serdeczne nasze swojskie Tonsil Maestro II 60 jako tyły, albo w układzie x4 + subwoofer jako całość systemu. To dla osób z narodowym, patryjotycznym budżetem. Dla całej niezmierzonej reszty na przody i tyły dajemy kanadyjskie Energy C4, a jako sub coś z oferty Sunfire, wzmacniacz Denon AVR-X3300W.
Galaktyka Ziemia
Zapraszam strudzonych: www.wujciobat.soup. io

Offline choody

  • Gaduła
  • Wiadomości: 169
Lata temu przy stosunkowo niskim budżecie kupiłem amplituner Yamaha RX-V373 + kolumny Jamo S606. Gra mi to do teraz bardzo zgrabnie. Zastosowanie typowe: filmy, gry i muzyka.

PS Walić zestawy surround! :D

Offline october

  • Gaduła
  • Wiadomości: 326
  • Oct.
Dzieki wszystkim za wypowiedzi. 

A wiec szukalem Edifier R2600 w DE. Niestety nie ma w ofertach sklepów. Chyba za stare te głośniki.  Byly za to R2730, które z recenzji wynika, ze graja bardziej jak monitory. To mnie trochę zniechęcilo. Mam monitory w drugim pokoju i to wystarczy. Tu chcialem cos co mi lekko podkoloryzuje dźwięk. 

Szukalem dalej i trafila sie dobra oferta na Microlab 7c. Slyszalem juz wcześniej pozytywne głosy,  ze daja rade wiec kupiłem. Wykonane estetycznie, prezentują sie bardzo klasycznie, ale ladnie. Rozmiarowo dosyc duze. Na pewno ciezkie. Ponad 10kg na glosnik. Podłączyłem i jest przyjemnie. W porównaniu z tym co wychodziło z telewizora to jest przepaść.  Nie popadam w ekstaze, ze tak pięknie brzmią.  Za duzo juz slyszalem. Tutaj nie ma wstydu. Obiektywnie patrząc jakość/cena ciężko do przebicia. Szkoda mi troche Edifier. Czytalem, ze maja większą ,, scenę,, w porównaniu z Microlab. Ale nie ma co narzekać. Misja poprawy brzmienia fimikow z youtuba plus porno osiagnieta :)

Mlego weekendu dwa :-*

007

Offline Dick Retard

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 527
  • Zaginiony w akacji
Gratuluję Solówek! U mnie były właśnie drugie w kolejce po Edifierach. :D
Fenderowska Szklana Pułapka

 


Klikajac reklamy wspierasz serwis.