Autor Wątek: Co Was w życiu najbardziej wkurwia, czyli kącik małego frustrata  (Przeczytany 1174276 razy)

Offline Thoth

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 419
  • Król djentu i chujowych piosenek
możesz napisać reklamację i otrzymać w odpowiedzi zwrotnej, że chuj Ci w dupę i na imię.
Dokładnie tak zamierzam zrobić :D
Koko dżambo i do przodu!


Offline blendamed

  • Gaduła
  • Wiadomości: 333
Kurwa, czy ja się słusznie triggeruję, że jakiś kolo na gitarowych gratach sprzedaje hedzior 6505 USA miętówka za 2k pln? Jeszcze nie tak dawno te piecory chodziły po średnio 3,5k a już 3,2k można było nazwać dobrą okazją a teraz za ceny, które ludzie oferują niegdyś można było co najwyżej jakąś bugerę, valvekinga lub marszałka tsl jak się przyfarciło. Gdzie Ci ludzie do chuja byli jak ja pieca sobie szukałem :L...

Offline gizmi7

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 117
  • Venus as a goodboi
Kurwa, czy ja się słusznie triggeruję, że jakiś kolo na gitarowych gratach sprzedaje hedzior 6505 USA miętówka za 2k pln? Jeszcze nie tak dawno te piecory chodziły po średnio 3,5k a już 3,2k można było nazwać dobrą okazją a teraz za ceny, które ludzie oferują niegdyś można było co najwyżej jakąś bugerę, valvekinga lub marszałka tsl jak się przyfarciło. Gdzie Ci ludzie do chuja byli jak ja pieca sobie szukałem :L...
Dej linka pls

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 918
  • got beagle?
Kurwa, czy ja się słusznie triggeruję, że jakiś kolo na gitarowych gratach sprzedaje hedzior 6505 USA miętówka za 2k pln? Jeszcze nie tak dawno te piecory chodziły po średnio 3,5k a już 3,2k można było nazwać dobrą okazją a teraz za ceny, które ludzie oferują niegdyś można było co najwyżej jakąś bugerę, valvekinga lub marszałka tsl jak się przyfarciło. Gdzie Ci ludzie do chuja byli jak ja pieca sobie szukałem :L...
Dej linka pls

https://www.facebook.com/groups/gitarowe.graty/permalink/1673509492759634/?sale_post_id=1673509492759634
B ( o ) ( o ) B S

Offline gizmi7

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 117
  • Venus as a goodboi

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 918
  • got beagle?
Pewnie dlatego jeszcze jest ;)
B ( o ) ( o ) B S

Offline Dick Retard

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 645
  • Zaginiony w akacji
Fenderowska Szklana Pułapka

Offline blendamed

  • Gaduła
  • Wiadomości: 333
Tylko to już czajna a nie juesej.

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 6 437
A jak to jest, czy te małe sprytne mróweczki zwane Chińczykami robią mniej albo gorzej, niż spasione i leniwe Amerykańce?...
Paczki z głów!

Zapraszam strudzonych: www.wujciobat.soup. io

Offline blendamed

  • Gaduła
  • Wiadomości: 333
Czy mniej lub gorzej to już zależy od przypadku ale koszta produkcji spadają przez tańszą siłę roboczą co odbija się na cenie. Stąd to że nówki potaniały mnie nie dziwi.

Offline gizmi7

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 117
  • Venus as a goodboi
Bardziej zachodnie firmy, jak coś outsource'ują na Wschód, to mają bardziej wywalone, żeby pilnować, czy jest taka sama jakość produktu/użytych komponentów, bo porządne QC kosztuje więcej niż tamtejsza siła robocza
Spoiler

Offline Dick Retard

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 645
  • Zaginiony w akacji
Od kilku ładnych latek 99% bebechów to chiny, więc wiele to nie zmienia. Jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach. O żywotności i bolączkach dowiemy się dopiero za jakiś czas.
Fenderowska Szklana Pułapka

Offline Johnny

  • Pr0
  • Wiadomości: 719
  • Miszcz onelinerów
    • Robur
Halloween, czy jak się tam nazywa to kurewstwo.

Przysięgam, że jak w tym roku znowu zobaczę jakiegoś dzieciaka, upierdalającego komuś drzwi pastą do zębów, albo obrzucającego czyjś dom jakimś gównem, to nie ręczę za siebie. Niezależnie od tego, czy będzie miał 6, czy 16 lat.
A jak jeszcze zobaczę gdzieś w pobliżu rodzica, przyzwalającego na takie "psikusy", to obojgu nakopię do dupy. Dziękuję.
Jazz, Lounge, Downtempo

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 918
  • got beagle?
B ( o ) ( o ) B S

 


Klikajac reklamy wspierasz serwis.