Autor Wątek: cisza też gra - nie mam już bloga i zawaham się go użyć  (Przeczytany 5060 razy)

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 051
  • (_|_)
    • ciszatezgra.pl
Blog jaki jest każdy widzi:

http://ciszatezgra.blogspot.com/

Chcę nabić trochę lajków, znaleźć nowe możliwości testowania sprzętu, nawiązać trochę kontaktów i coś popisać dla swojej przyjemności.
Większość postów będzie dla ludzi stąd oczywistą oczywistością, ale liczę też trochę na falę hejtu coby język pogimnastykować :D

A jak polubicie mnie na FB to w ogóle będzie czad :>
https://www.facebook.com/ciszatezgra

Będę wdzięczny też za uwagi, dotyczące pisania, wyglądu, tematów do poruszenia itd.

Dzięki z góry, pozdro i buziaki :*
« Ostatnia zmiana: 04 Mar, 2017, 22:46:46 wysłana przez Dale Cooper »
Rzadko bywam, w razie czego pisz PW.

Offline youshy

  • Facebook follower No.1
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 367
  • Why do you wear that stupid mansuit?
    • Facebook
A ja już czytam kupę czasu te Twoje wypociny i się do niczego nie przypierdolę :D
"To, że nie mam projektu, nie znaczy, że nie mam projektu"

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 051
  • (_|_)
    • ciszatezgra.pl
Rzadko bywam, w razie czego pisz PW.

Offline Dick Retard

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 458
  • Zaginiony w akacji
Też czytałem i też stwierdzam, nie ma sie do czego przyjebać. :D
Fenderowska Szklana Pułapka

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 375
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
Zawsze jest :P

Mnie zaciekawiło co bedzie w mitach i tak troche sie zawiodłem bo w zasadzie nie ma nic szczególnego.
To co napisałeś w co nam daje siódemka, ze daje nam cieńszą strunę, napisałeś takim językiem czy tez tak sformułowane sa zdania ze w pierwszej chwili zwątpiłem. To odnosilo sie do strojenia w B 6ki, ok, ale jestem przekonany, ze młody nie znajacy temtu kolo wyniesie z tego tyle  ze w 7ce dodaje sie głównie cieńszą strunę.
Z drugiej strony dzisiaj i tak rządzi pismo obrazkowe ;)
Jedno co mnie zaskoczyło to to ze fogle istnieje mit o Sonic Maximizer  :o
Zmartwiłę się gdy kolo w komentarzu stwierdził ze zmądrzał i ze ceni sobie teraz 8ki w 25,5 cala . Oczywiście można teoretyzować o dodawaniu w góre tylko kto to tak na prawde robi. Cięzko mi tez nie wspomnieć o tym iz zgadzasz sie w całej rozciągłości z tym, oraz z tym ze w zasadzie wg kolesia skala nie ma znaczenia dla doboru grubości strun by zachować zbliżoną twardośc. Albo znowu czegoś nie rozumiem lub źle odczytałem.
Cytuj
Odnośnie mitu nr. 3: Zawsze mnie bawiły dyskusje nt. menzury i jej wpływu na twardość strun, prowadzone na pewnym popularnym, amerykańskim forum. Teraz się już trochę ogarnęli, ale tak z 5 lat temu panowało przekonanie, że krótsza menzura daje większy naciąg (średnia wieku dyskutantów gdzieś tak między 13-16 się wahała). :D Nieodmiennie bawi mnie też narzekanie na skalę w ósemkach Schectera - "Co?! Tylko 26,5"? To za mało na taką gitarę!" Ale jak jeden z drugim nastroi siódemkę 25,5" do niskiego F#, to już jest cacy. ^^ W sumie, sam jeszcze jakiś czas temu kręciłem nosem na ósemki LTD (25,5", na szczęście zmądrzałem), ale tak jak piszesz - wszystko zależy od tego, które struny uznamy za "dodane" i czy patrzymy na strój pod kątem dostępnego zakresu czy tego jak nisko ją można nastroić. 
« Ostatnia zmiana: 17 Kwi, 2014, 00:01:10 wysłana przez commelina »

Offline Musza

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 126
    • MuszaMusic
Będę wdzięczny też za uwagi, dotyczące pisania, wyglądu, tematów do poruszenia itd.

Dzięki z góry, pozdro i buziaki :*

hmmm, graj nie pierdol? ;)
facebook.com/MuszaMusic
facebook.com/Musza.MorningWood
facebook.com/KmuczkoGraphics

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 051
  • (_|_)
    • ciszatezgra.pl
Cytuj
Cięzko mi tez nie wspomnieć o tym iz zgadzasz sie w całej rozciągłości z tym, oraz z tym ze w zasadzie wg kolesia skala nie ma znaczenia dla doboru grubości strun by zachować zbliżoną twardośc.

Chyba czegoś nie zrozumiałeś, bo kolega Mateusz nigdzie nie pisze czegoś takiego.

A jeśli chodzi o SM, to dla mnie podobna zmiana jak przy przemieszczaniu skupisk wody w korpusie ;)

Cytuj
hmmm, graj nie pierdol? ;)

Prawda! Oglądam nowego Batmana i gram bźdągi :D
Rzadko bywam, w razie czego pisz PW.

Offline wuj Bat

  • Pr0
  • Wiadomości: 6 347
  • Skervesen: Dział Handlu Zagranicznego i Lajków
Popaczałem na bloga.
Konkluzja: w każdej anegdocie jest cień prawdy ;)...
Walking Talking Stephen Hawking

Zapraszam strudzonych: www.wujciobat.soup. io

Offline lupus

  • Pr0
  • Wiadomości: 832
  • nadużywam delaya i reverbu
    • Ulfheobar - Official Webpage
IMO blog poprawny, nie do końca zgadzam się z opiniami na nim przedstawianymi ale takie rzeczy raczej nie podlegają dyskusji, skoro prosisz o komentarze odnośnie wyglądu czy stylu pisania. Ale z drugiej strony ja blogów nie czytam prawie w ogóle, więc moja opinia jest raczej z koszyka "w dupie byłeś, gówno widziałeś" ;)

W dziale z recenzjami jest literówka, "ESP Horiozn NTII".
Prawą ręką zadaj ból, lewą ręką zadaj śmierć, chyba że jesteś mańkutem, to zadaj odwrotnie!
https://backbonepoland.bandcamp.com/
http://www.soundcloud.com/bluelupus
https://ulfheobar.bandcamp.com/

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 051
  • (_|_)
    • ciszatezgra.pl
Dzięki za zwrócenie uwagi na literówkę.

Jeżeli się z czymś nie zgadzasz, napisz, chętnie poznam inne punkty widzenia i się do nich ustosunkuje.
Rzadko bywam, w razie czego pisz PW.

Offline lupus

  • Pr0
  • Wiadomości: 832
  • nadużywam delaya i reverbu
    • Ulfheobar - Official Webpage
Jeżeli chodzi o opinie na różne tematy, to polecam zajrzeć w cytat z mojego podpisu ;)

Jak mam już sypać jakimiś konkretami to momentami nie podchodzi mi tendencyjny styl Twoich niektórych wypowiedzi, korzystanie z jakichś stereotypów jak ten dzieciak z chęcią kupna wiosła za 1000 zł, co generuje momentami wrażenie bycia trochę close-minded. Ale z racji tego, że to blog, nie mam prawa się do tego przypierdalać, to Twoje miejsce do wyrażania Twoich opinii i należy Ci się trochę szacunku nawet za czas, jaki poświęciłeś na napisanie artykułów, zmontowanie strony, opłacenie hostingu. Ja prowadzić blogów np. nie zamierzam i niekoniecznie lubię je czytać, może dlatego że wolę sam wiedzieć najlepiej i sugerowanie się opiniami innych to trochę pójście na łatwiznę, do tego... może nie zawsze mnie też interesuje, co inni ludzie mają do powiedzenia ;)

Ale jesteśmy dwoma prawdopodobnie skrajnie różnymi facetami, więc pierwszy prawdopodobnie nie przekona drugiego do zmiany zdania i na odwrót. Życzę powodzenia z blogiem i zbieraniem lajków ;)
Prawą ręką zadaj ból, lewą ręką zadaj śmierć, chyba że jesteś mańkutem, to zadaj odwrotnie!
https://backbonepoland.bandcamp.com/
http://www.soundcloud.com/bluelupus
https://ulfheobar.bandcamp.com/

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 051
  • (_|_)
    • ciszatezgra.pl
Taki mam styl pisania, niezbyt poetycki ;)
Ale przykład dzieciaka z gitarą za 1000 zł jest bardzo ciekawy, bo spotkałem go hmm, miliony razy? Bez przesady, ale myślę że około 20-30 sytuacji w których brałem udział i niezliczone, które tylko przeglądałem.

Dzieciak pyta o gitarę, pierwszą, drugą, ósmą, następnie dostaje 5 propozycji, następnego dnia chwali się gitarą, oczywiście żadną z tych które poleciło mu grono doświadczonych osób tylko jest to oczywiście Czorto-Ibanez albo inna kupa nie nadająca się do grania.

Inny przykład:
http://gitarzysci.pl/bramka-szumow-t81865.html

Dzieciak szuka bramki szumów, podaję mu propozycje co kupić za te pieniądze, a on wrzuca link do kompresora. A następnie kupuje kopię ISP od typa, który nazywa się jak lektor z TVP (bez urazy, takie skojarzenie ;)) A na koniec chce żeby mu brzmienie zmieniała jak jest włączona. :facepalm:

Oczywiście nie umniejszam inteligentnym dzieciakom, bo są takie, ale czasami w to wątpię.

I w sumie słyszałem już, że mam betonowy łeb. No taki już jestem, po tacie. Ale jak na razie źle na tym nie wychodzę ;)

I jeszcze raz dzięki za konkretne uwagi, przydadzą się.
Rzadko bywam, w razie czego pisz PW.

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 051
  • (_|_)
    • ciszatezgra.pl
Podbijam, bo dzisiaj do wyjęcia kabelek za lajka! ;)

https://www.facebook.com/ciszatezgra
Rzadko bywam, w razie czego pisz PW.

Offline Johnny

  • Pr0
  • Wiadomości: 675
  • Miszcz onelinerów
    • Robur
Również czytałem i też dałem lajka.
Pozdrawiam serdecznie
Jazz, Lounge, Downtempo

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 051
  • (_|_)
    • ciszatezgra.pl
Rzadko bywam, w razie czego pisz PW.

Offline Orange

  • Siewca Grubymi Nićmi Szytego Zamętu
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 660
  • Loża szyderców
Tym bardziej, że i tak koniec końców, wszystko chuj. I ogólnie to opamiętajcie się ludzie.

Offline lordgreg33

  • Gaduła
  • Wiadomości: 127
Lajknąłem jakby co...znaczy jakbyś miał jeszcze jakieś kable... ;D

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 051
  • (_|_)
    • ciszatezgra.pl
lol

Co sprzedajemy? :P
Rzadko bywam, w razie czego pisz PW.

Offline lordgreg33

  • Gaduła
  • Wiadomości: 127
Wkrótce się przekonasz jak dobiję do brzegu .... :D

Online Nightmarishreaper

  • Pr0
  • Wiadomości: 657
  • ÞUNGR HNÍFR. Þessi hnífur á að vera þungur.
    • Dimension Eleven
Jest i lubiś ode mnie

Offline Orange

  • Siewca Grubymi Nićmi Szytego Zamętu
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 660
  • Loża szyderców
@lordgreg33
ale w Offtopie posty sie nie nabijajom, men :P
Tym bardziej, że i tak koniec końców, wszystko chuj. I ogólnie to opamiętajcie się ludzie.

Offline lordgreg33

  • Gaduła
  • Wiadomości: 127
Niestety zauważyłem, przyznam się nieskromnie , że taki ze mnie bystrzak , że nawet po pierwszym poście, z drugiej strony trzeba było milion wymyślić jako limit to wtedy dopiero bym ponapierdalał  :D Chociaż jak spojrzę na to szerzej gdyby nie to, nie miałbym okazji choć troszkę poznać szanownych forumisiów  :angel:

Offline Dale Cooper

  • American Pro Hater
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 051
  • (_|_)
    • ciszatezgra.pl
Rzadko bywam, w razie czego pisz PW.

Offline Przychlast

  • Pr0
  • Wiadomości: 731
Ojej, nikt nie pisał w wątku tak długo, to może ja.

Skomentowałem wczoraj artykuł- http://ciszatezgra.pl/artykuly/cites-2017/
Jako że chłopaczki bardzo się nie znajo i po prostu wprowadzają w błąd- wytknąłem im co i jak. Kulturalnie, bez spiny. Dzisiaj dostałem bana na cały portal i komentować nie mogę XD. Komentarz ofc usunięty.

Ładnie to tak chłopcy? NOWA JAKOŚĆ W INTERNECIE? NAJBARDZIEJ GITAROWE MIEJSCE?

Także tego, zastanówta się czasami, bo maść trzeba będzie stosować.

Nie pozdrawiam.

Offline Sikor

  • Gaduła
  • Wiadomości: 436
    • Moje galerie...
A cos im wytknal? Przyznaj sie ;D

BTW ja swoje szpadle zarejestrowalem, nawet juz oficjalne potwierdzenie ku memu zdziwieniu dostalem  :angel:
Practice cures most tone issues - John Suhr
--
Moja galeria z Musikmesse 2014 i nie tylko...

 


Klikajac reklamy wspierasz serwis.