Autor Wątek: Opóźnienia VST w Cubase  (Przeczytany 7369 razy)

Offline jacamanster

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 4
Opóźnienia VST w Cubase
« 26 Lut, 2011, 14:45:44 »
Witam. Jestem totalnie zielony w sprawie VST. Więc prosił bym o proste i dokładnie tłumaczenie. Nee rozumiem zabardzo skrótów. Co to dokładnie latencja, buffor itp. Mam taki problem. Podpiąłem klawisz(Casio CTK 631) pod kompa Kablem usb-midi. Mam Cubasa sx3 i nie wiem jak poradzić sobie z  opóźnieniem(wciskam klawisz i za chwile dziwięk tak że robią się synkopy:):):)::):). Komp to AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core 5000+, 2GB Ram. Karta Dzwiękówa Realtek HD(nie wiem czy to nazwa i czy jest pełna. Nie znam sie. Przepisuje z dxdiag) Są sterowniki ASIO(4all) 2,0. W Cubasie robiłem tam jakieś zaznaczanie timeStamp. Nic nie pomogło. Ale nawet nie chodzi o ten program bo jak ściągnąłem wirtualne pianinko(tak przykładowo) to tam też jest opóźnienie duże. Jeżeli taki temat już jest albo napisałem go w złym miejscu to przepraszam ale przeszukałem duzo neta i nie znalazłem odpowiedzi na mój konkretny przypadek więc jestem juz zmęczony i zdesperowany...
« Ostatnia zmiana: 26 Lut, 2011, 14:51:50 wysłana przez jacamanster »


Offline OfensywnyRondel

  • Gaduła
  • Wiadomości: 412
  • podstępny wysłannik kalafiora
Odp: Opóźnienia VST w Cubase
« Odpowiedź #2 26 Lut, 2011, 18:25:57 »
sprawdzałeś w innych DAWach?
nie lubie placki

Offline jacamanster

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 4
Odp: Opóźnienia VST w Cubase
« Odpowiedź #3 26 Lut, 2011, 20:18:27 »
Nie sprawdzałem ale chodzi o to że odpalam "True pianos Standalone" poprostu instrument. nie Cubasie i tez opóźnia. To co mam zrobić. Gdzie pogrzebać co ściągnąć?

Offline OfensywnyRondel

  • Gaduła
  • Wiadomości: 412
  • podstępny wysłannik kalafiora
Odp: Opóźnienia VST w Cubase
« Odpowiedź #4 26 Lut, 2011, 21:18:34 »
a grzebałeś w opcjach asio4all? te buforowanie i te inne tam, nie wiem jak to się robi ,ale są poradniki w googlach jak to dobrze skonfigurować