Autor Wątek: PC do produkcji muzy  (Przeczytany 5036 razy)

Offline Lechu_

  • Pr0
  • Wiadomości: 814
PC do produkcji muzy
« 25 Gru, 2022, 22:28:42 »
Nie znam się na obecnych trendach i technologii więc zapytam.
Załóżmy że mam budżet 6-7k i chciałbym kompa na Windows który będzie ogarniał wszystko co współczesne miał 32GB
(Może nawet 64) , jakaś nie najgorszą kartę graficzną i głównie pracował w DAW. Dwa dyski, jedena system, drugi na wszelkie vst i sample. Co teraz jest w modzie :) Fajnie jakby komp był stosunkowo cichy. Przyznaję że się nie znam i technologie kompów mam z przed 10 lat.Moze jest tu jakiś jakiś człowiek na czasie który podpowie  jakby to zbudował?
« Ostatnia zmiana: 26 Gru, 2022, 05:55:00 wysłana przez Lechu_ »
Gram tylko 15 min dziennie. Czasem nawet na gitarze.

Offline spacelord7

  • Pr0
  • Wiadomości: 768
Odp: PC do produkcji kuzy
« Odpowiedź #1 26 Gru, 2022, 01:07:57 »
Jak bym zrobił i jak robię:
- poleasingowa stacja robocza, z prockiem jaki tam lubisz (ja jadę na Intel Xeon, ale to bardziej pod obliczenia), do tego można dokupić więcej ramu i SSD pod system. Jak się kupuje poleasingowca, to nie ma problemu, żeby za dopłatą dołożyli tam dyski i ramy.
Reszta kasy w porządny interface i loadboxa żeby lampiaka podłączyć, bo te wszystkie VST to jednak ssą pałke.

Offline Lechu_

  • Pr0
  • Wiadomości: 814
Odp: PC do produkcji muzy
« Odpowiedź #2 26 Gru, 2022, 05:58:33 »
Mam spoko interface audio,gram na Axe III ,pisząc vst bardziej miałem na myśli perki i klawy oraz wszelkiej maści wtyczki do mixu i masteringu. Nie znam się na prockach i dzisiejszych ramach i dyskach. Ma być nowe i jak najlepsze.
Gram tylko 15 min dziennie. Czasem nawet na gitarze.

Offline Aremenius

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 393
  • HUE
Odp: PC do produkcji muzy
« Odpowiedź #3 26 Gru, 2022, 12:25:19 »