Autor Wątek: pierwsza gitara customowa, pytania  (Przeczytany 5497 razy)

Offline excubitor

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 74
Odp: pierwsza gitara customowa, pytania
« 16 Wrz, 2020, 22:30:02 »
Nie znam się, to się wypowiem:
Większość problemów między ludźmi wynika lub rozrasta się do bardziej niebezpiecznych poziomów z braku/niedostatecznej/upośledzonej komunikacji. Na starcie anecdata: u mnie w firmie, przez prawie 5 lat mojej obecności, co najmniej dwie osoby zdążyły się pokurwiać z prezesem do tego stopnia, że jedna ze stron kończyła relację. Po czasie wszyscy przyznawali, że przy spokojnej rozmowie na żywo nie byłoby w ogóle takiego problemu. Z żoną spinamy się głównie, gdy używamy skrótów myślowych i druga strona czuje się zapędzona w róg, bo nie rozumie o czym się do niej mówi, a wymaga się reakcji itd, itp

Na przykładzie dwóch tematów tutaj również widać, że gdyby nie permanentne unikanie komunikacji przy (rzekomo) udowodnionym braku takich problemów w komunikacji z potencjalnym nowym klientem - większości problemów udałoby się uniknąć.
Tak, klient, który wykłada kilka tysięcy z góry ma prawo oczekiwać dotrzymania terminu i ma prawo mieć w dupie powody opóźnienia, ale proste "przepraszam, mam opóźnienie, może wynieść nawet x miesięcy, bo <wstaw jakiś sensowny powód, nie musi być szczegółowy> i propozycja jakiejś nawet drobnej rekompensaty za obsuwę, a jak nie pasuje czekanie, to zwrot kasy (szczególnie biorąc pod uwagę, że te wiosła nie były nawet zaczęte - vide zdjęcie korpusu po x czasu)" mogłoby uratować reputację.