Autor Wątek: Jak zaprogramować kontroler midi g-lab gsc-3 ze Strymonem?  (Przeczytany 3076 razy)

Offline IndependenT

  • Gaduła
  • Wiadomości: 298
Witam,
prośba do was jak w temacie; Jak zaprogramować kontroler midi g-lab gsc-3 ze Strymonem timeline? niestety nie posiadam instrukcji w j.polskim, a po angielsku nie wiele z tego rozumiem :/ w internetach też nic konkretnego nie znalazłem. Chciałbym podłączyć i zaprogramować kontroler ze strymonem time line, chodzi mi o to żeby mieć w kontrolerze ze 4, 5 presetów różnych delayów + przełączanie kanałów w headazie MG fendmess, to wszystko. Wiem że wysyła się jakieś rozkazy, komunikaty PC do kontrolera, tylko jak to się robi? trzeba wciskać przycisk kilka razy? czy jak? sory ale jestem zielony w temacie kontrolerów...

Offline Ghost_of_Cain

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 300
Fendmess ma midi in, midi thru? Jak będziesz podłączał? GSC midi out do Fendmessa i dalej do Strymona?

Do zmiany kanału w piecu potrzebna Ci rozpiska komunikatów midi od MG.

Instrukcja GSC jest przejrzysta i po polsku. Numer PC który musisz wysłać do MG by zmienić kanał znasz z rozpiski MG (większość funkcji zgadza się z Vulture, jakby co).

Pozostaje Ci tylko sprawdzić, czy Timeline ma możliwość przypisania danego numeru PC do interesującego Cię presetu.

Offline Dmaligator

  • Pr0
  • Wiadomości: 884
Fendmess ma midi in, midi thru? Jak będziesz podłączał? GSC midi out do Fendmessa i dalej do Strymona?

Do zmiany kanału w piecu potrzebna Ci rozpiska komunikatów midi od MG.

Instrukcja GSC jest przejrzysta i po polsku. Numer PC który musisz wysłać do MG by zmienić kanał znasz z rozpiski MG (większość funkcji zgadza się z Vulture, jakby co).

Pozostaje Ci tylko sprawdzić, czy Timeline ma możliwość przypisania danego numeru PC do interesującego Cię presetu.

W  jakim to języku   :o :facepalm: :D
Nie dotykaj bo w ryj!
Pozdrawiam.

Offline IndependenT

  • Gaduła
  • Wiadomości: 298