Posiadam POD pińcet podłogę. Nagrywam na Cubase 7 ( na Reaperze nie nagrywałem ). Wybierając w opcjach Cubase na wejściu i wyjściu Poda jest praktycznie zerowa latencja przy nagrywaniu gitar. Odsłuch tego co nagrywamy jest wtedy bezpośrednio z wyjść Podowych (słuchawki lub wyjścia liniowe na odsłuchy). Nie zaznaczam głośniczka żeby mieć odsłuch na ścieżce w Cubasie bo wtedy sygnał sie dubluje i słychać kichę .Co innego jak wybiore w Cubase na wyjściu kartę którą mam w kompie (stary Sound Blaster 4 ) i na wejściu POD wtedy muszę na ścieżce zaznaczyć głośniczek co by mieć odsłuch co nagrywam i wtedy jest już problem z ustawieniem latencji ( najniżej udało mi sie ustawić 4ms). Nie wiem jak jest w Reaperze, ale jeżeli można wybrać jak w Cubasie Poda jako kartę muzyczna na wejściu i wyjściu to nie ma problemu z latencją przy nagrywaniu gitary. Takie kombinacje można robić pod sterownikami Asio4all. Tam można załączać i odłączać wejścia i wyjścia w moim przypadku dwóch kart muzycznych jednocześnie - wewnętrznej Sound blaster 4 i zewnętrzej POD 500. Ale ostatnio korzystam tylko z pińcetki