Autor Wątek: Wiosło do 3000 zł  (Przeczytany 27687 razy)

Offline kur_krank

  • Gaduła
  • Wiadomości: 108
Wiosło do 3000 zł
« 24 Lis, 2008, 14:51:03 »
Witam wszystkich!

Mam w końcu od ok 2 tyg lampe - Krankensteina razem z dedykowana kolumną - chodzi piekielnie. Teraz przyszła pora na jakieś wiosło - myślałem głównie o Deanach Razorbackach albo ML, ewentualnie jakiegoś Ibka z serii 500. Jeśli uda mi się zebrać tyle kasy i złapię jakąś okazję to chętnie bym spróbował szarpnąć się na 7.
Na razie gram na Corcie X 11 z wymienionym pickupem przy mostku na DiMarzio X2N i brzmieniowo jest nieźle, ale słychać że gitarka ogranicza możliwości pieca. Dlatego prosiłbym o małą poradę co jeszcze zagadało by porządnie - mam do wydania jakieś 3000 raczej skupiłbym sie na używanym ale za to z wyższej półki sprzęcie. Gramy w kapeli thrash z małą domieszką progresji. Drugi gitarman ma Peaveya Ultre 120 na robionej paczce na 2 V12 i do tego podłącza BBE Sonic Maximizer - razem z Washburnem X50 na EMG.

Myslałem raczej o czymś co rozpędzi dół i zabrzmi nieźle na solówkach

pozdro
« Ostatnia zmiana: 24 Lis, 2008, 14:55:58 wysłana przez nikt »

Offline hmmtt

  • Gaduła
  • Wiadomości: 139
  • RG7421XL
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #1 24 Lis, 2008, 15:38:22 »
Jeżeli TAKI zestaw dalej nie daje Ci porządanego brzmienia to chyba jednak należy wymienić gitarzyste a nie gitare  :d

Offline Owczur

  • Gaduła
  • Wiadomości: 142
    • Devilish Impressions
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #2 24 Lis, 2008, 16:10:01 »
Chyba widze fana Dime'a ;]
Co do samej gitary, to mysle, ze mozesz sprobowac drapnac Schectera np. Blackjacka/Hellraisera (z USA ponizej 3k powinienes sie zmiescic z wysylka etc.). Hellraiser brzmi swietnie - sprawdzone. Z tego co wiem, BJ tez niczego sobie (tym bardziej ze teraz jest dostepna wersja z Blackoutami).
O Ibanolach z serii 500 sie nie wypowiem, bo nigdy na zadnym nie gralem ;p

Offline BartekL

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 549
  • "Ryjem will not play"
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #3 24 Lis, 2008, 16:36:54 »
mozesz sprobowac drapnac Schectera np. Blackjacka/Hellraisera (z USA ponizej 3k powinienes sie zmiescic z wysylka etc.)
Mój gitarowy dostał blackjacka za niecałe 2k, gitara z USA.

Offline purpleman

  • zbananowany
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 025
  • hie hie hie
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #4 24 Lis, 2008, 16:50:10 »
mozesz sprobowac drapnac Schectera np. Blackjacka/Hellraisera (z USA ponizej 3k powinienes sie zmiescic z wysylka etc.)
Mój gitarowy dostał blackjacka za niecałe 2k, gitara z USA.
Domaś z forum kupil za poniżej 2k owego Szektera. Tylko, że dolar kosztował wtedy 1zł mniej.
"grałeś kiedyś w samoloty?"

Offline Dexterek

  • Fanboy Mesy w niepomiętej kurtce
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 838
  • Pan Mroku
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #5 24 Lis, 2008, 17:24:51 »
A ja przy 2,5 za dolara wyszedłem za Hellraisera ~2250zł.
Ale w używkach do 3k to już możesz przebierać. Zdecyduj się w jakie brzmienie chcesz konkretnie iść i sobie kup;)
Za taką kasę to wyrwiesz Schectera, używka Ibaneza Universe, a może nawet jakiegoś prostszego lutnika?
Don't stick with your girl - that is gay and lame.
Rape some sluts who worship Satan's name!

Offline nikt

  • Jeń Lebany
  • Administrator
  • Wiadomości: 4 211
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #6 24 Lis, 2008, 17:55:56 »
Universa to raczej nie wyrwiesz
"Government is not the solution to our problem; government IS the problem." Ronald Reagan

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 484
  • "[pause] These go to eleven"
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #7 24 Lis, 2008, 18:36:46 »
Za Uv trzeba dac u nas w polsze conajmniej te 4 patyki, a zazwyczaj kolo 4,5k. W zwiazku z dolarem ciezko tanio sobie sprowadzic Uv, bo to i tak kolo 4k wychodzi.
No pain No gain !

Offline Dexterek

  • Fanboy Mesy w niepomiętej kurtce
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 838
  • Pan Mroku
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #8 24 Lis, 2008, 19:36:54 »
No ja pamiętam, że kiedy ja szukałem sobie wiosła to akurat na ebayu parę dni wcześniej był UV777 z małym pęknięciem na maskownicy za 810$.
Don't stick with your girl - that is gay and lame.
Rape some sluts who worship Satan's name!

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 484
  • "[pause] These go to eleven"
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #9 24 Lis, 2008, 19:44:14 »
Oczywscie ze zdarzaja sie Uv i za 900$ i nawet mniej, ale to juz kwestia okazji, a raczej bardziej przytyranego egzemplarza. Za igle trzeba dac +-1200$. Osobiscie wole dac troche wiecej i miec igle, no ale to juz kwestia wyboru.

Za 3k polecam k7, da sie je ostatnio za tyle u nas kupic. Oczywscie ograc musisz, bo wioslo jest z mahoniu a to nie wszystkim pasuje w 7-kach, ale pod wzgledem wykonania i wygody osobiscie uwazam ze za ta kase to bardzo dobry wybor.
No pain No gain !

Offline kur_krank

  • Gaduła
  • Wiadomości: 108
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #10 25 Lis, 2008, 00:49:24 »
widziałem  parę razy na allegro k7 ale poza tym moja znajomość tej gitary się kończy:p z tego co pamiętam to chyba ma blokowany floyd przynajmniej tak było w tamtym modelu z aukcji. Co do Deanów to ogrywałem w Malko Razorbacka i nie mam zastrzeżeń brzmieniowo ani jeśli chodzi o wygodę. Teraz tam są z wystawy za 2700 czy coś koło tego. I jeśli chodzi o dopasowanie do halfstacka to nie będzie raczej większych problemów bo to w sumie wszystko Dimebaga sprzęt..

Offline BartekL

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 549
  • "Ryjem will not play"
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #11 25 Lis, 2008, 04:07:46 »
Dimebag, grał raczej na mahoniowych, to k7 mogło by Ci podpasić :)

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 484
  • "[pause] These go to eleven"
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #12 25 Lis, 2008, 12:38:46 »
"widziałem  parę razy na allegro k7 ale poza tym moja znajomość tej gitary się kończy:p z tego co pamiętam to chyba ma blokowany floyd przynajmniej tak było w tamtym modelu z aukcji"


Normalnie K7 nie maja zablokowanych floydow. W kazym razie jezeli pasuje Ci mahoniowe brzmienie, to pomyslal bym o tym wiosle, bo ostatnio chodza wlasnie za bardzo mala kase, czyli cos w granicach 3k.
No pain No gain !

Offline kur_krank

  • Gaduła
  • Wiadomości: 108
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #13 25 Lis, 2008, 23:33:59 »
jest jeden na allegro za 4,5 a w sklezpach jakieś 6,5 6 z tego co wczoraj szybko oglądałem.ale jak będzie okazja ograć to z miłą chęcią:)

dzięki za info

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 484
  • "[pause] These go to eleven"
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #14 26 Lis, 2008, 00:11:10 »
Niedlugo jeden znajomy bedzie chcial sie pozbyc K7(od czego proboje go odwiezc jak tylko moge) i pewnie bedzie chcial za nie troche ponad 3k, ale dokladnie nie wiem ile. W razie czego moge dac cynka ;) albo sam napisze w temacie bo to johny_ibz
No pain No gain !

Offline johnny_ibz

  • Gaduła
  • Wiadomości: 142
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #15 27 Lis, 2008, 01:31:55 »
to prawda, sprzedaje wlasnie K7 w swietnym stanie z twardym futeralem. mysle ze co do ceny moglibysmy sie dogadac ;) jak cos to dawaj znac
Brawdziwi dwardziele używają dylgo dwardyg zbółgłozeg

http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=9126411 <- warto zerknąć :)

Offline kur_krank

  • Gaduła
  • Wiadomości: 108
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #16 27 Lis, 2008, 18:01:19 »
Jestem zainteresowany wiosłem ale póki co wstrzymuję się od kupowania - z powodu Krankensteina na który poszło 8 tyś. Sprzedaje stare graty i jeszcze coś tam się znajdzie ale najwcześniej po nowym roku także prosze mnie nie traktować jako potencjalnego kupca;p
jak pisałem w wyżej chętnie szarpnę się na 7
ale ewentualnie za ile byłby ibz do wzięcia?

Offline Mery

  • Mr. Autorefresh
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 022
  • الحرية في سوريا
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #17 27 Lis, 2008, 18:12:34 »
Jestem zainteresowany wiosłem ale póki co wstrzymuję się od kupowania -z powodu Krankensteina na który poszło 8 tyś. Sprzedaje stare graty i jeszcze coś tam się znajdzie ale najwcześniej po nowym roku także prosze mnie nie traktować jako potencjalnego kupca;p
jak pisałem w wyżej chętnie szarpnę się na 7
ale ewentualnie za ile byłby ibz do wzięcia?

Żarty  :o

Gdzieś to kupił?

e: teraz doczytałem, że z paczką...
« Ostatnia zmiana: 27 Lis, 2008, 18:22:50 wysłana przez Mery »
www.baasa.pl - hałas, pomiary hałasu, mapy akustyczne, analizy akustyczne, projekty akustyczne, farmy wiatrowe, raporty oddziaływania na środowisko w zakresie hałasu, programy ochrony przed hałasem, akustyka budowlana, wibracje.

Offline BartekL

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 549
  • "Ryjem will not play"
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #18 27 Lis, 2008, 18:14:27 »
jest temat o k7 johnego w dziale giełda.

Offline kur_krank

  • Gaduła
  • Wiadomości: 108
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #19 27 Lis, 2008, 18:43:34 »
head kupiłem 3 letni paka nowa

Offline primer

  • Gaduła
  • Wiadomości: 483
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #20 01 Gru, 2008, 15:02:30 »
ja sprzedaje moje lutnicze wioslo z powodu niecheci grania na 7.
Miałem wczesniej K7 - i o ile K7 jest wygodniejsza to moja TN7 zabiła brzmieniem K7.

Fotki sa w galerii ewentualnie na stronie Rek Guitars. Jesli jakies bedziesz mial pytania to wal na priv.

Offline oz

  • Pr0
  • Wiadomości: 969
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #21 01 Gru, 2008, 18:07:40 »
Polecam ogrywalem, zajebista sprawa dla kogos kto bedzie mial jedna gitare.

Offline Pith777

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 6
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #22 06 Sty, 2009, 11:28:27 »
To dobra gitarka ...Gram na takiej ... Selektywne brzmienie, czystsze wg mnie niż na DiMarzio Evo ...

mozesz sprobowac drapnac Schectera np. Blackjacka/Hellraisera (z USA ponizej 3k powinienes sie zmiescic z wysylka etc.)
Mój gitarowy dostał blackjacka za niecałe 2k, gitara z USA.
Domaś z forum kupil za poniżej 2k owego Szektera. Tylko, że dolar kosztował wtedy 1zł mniej.

Offline DuncanS

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 10
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #23 11 Sty, 2009, 20:34:41 »
Nie wiem skąd jesteś, ale z lutnikiem do 3k nie powinno być problemu. Ja dałem 2200 za gitarkę + 1300 za przystawki EMG-707TW i Floyd'a oryginalnego, złoto. W tej cenie 2200 złote blokowane klucze Schallera i wielowarstwowy lakier z gradientem. 2200 jak za 3 miechy roboty to wcale nie dużo. Do tego same klucze koło 250 zł kosztowały. Za takowy lakier policzył mi luciarz dodatkowe 400 zł. Co oznacza, że za jakieś 2k mógłbyś mieć porządne drewno z lakierem do tego jeszcze 1k na elektronikę. Wcale nie jest źle.

http://fatyga-gitary.pl/

Offline BartekL

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 549
  • "Ryjem will not play"
Odp: Wiosło do 3000 zł
« Odpowiedź #24 12 Sty, 2009, 01:03:50 »
To pokaz jak wygląda to wiosło :)

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
Gitara do 3000

Zaczęty przez Jamnik « 1 2 » Gitary 7-strunowe

26 Odpowiedzi
19691 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 13 Mar, 2011, 18:29:12
wysłana przez Bjørn
7 Odpowiedzi
5102 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 02 Cze, 2011, 17:59:16
wysłana przez Matt-Carnage
18 Odpowiedzi
9622 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 28 Lut, 2014, 21:05:59
wysłana przez sevenstringdjentlemen
1 Odpowiedzi
2661 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Lis, 2014, 13:14:56
wysłana przez pivo
1 Odpowiedzi
13266 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 01 Kwi, 2016, 12:33:29
wysłana przez Ardianos