Hej Panowie, pomyślałem, że może ktoś z Was miał podobny problem i może coś wie na ten temat. Problem nie dotyczy mnie (bezpośrednio), ale opiszę go w mojej osobie.
W grudniu dokonałem migracji od Telekomunikacji Polskiej do operatora alternatywnego (telefon i internet). Wcześniej internet był dostarczany przez TP, korzystając z usługi Neostrada TP na czas nieokreślony. Operator alternatywny wraz z umową dostarczył do podpisania oświadczenie, w którym w sposób jednoznaczny Telekomunikacji Polskiej wymawiane są "wszystkie usługi telekomunikacyjne". Oczywiście - czując, że takie oświadczenie to pic na wodę - popytałem się w salonie Orange i na infolinii operatora alternatywnego, czy takie oświadczenie wystarczy, żeby pozbyć się żółwiego internetu z TP. Z obu stron padła odpowiedź; "tak, wystarczy". Jak można się domyśleć, a co jest sednem problemu - okazało się inaczej... TP podsyła rachunki za Neostradę, mimo otrzymania oświadczenia o wymówieniu "wszystkich usług telekomunikacyjnych". Neostrada widnieje na rachunku oczywiście jako "usługa telekomunikacyjna". Dziś dowiedziałem się, że nie mogę reklamować rachunków, ponieważ potrzebne było złożenie pisemnego oświadczenia osobno dla Neostrady.
Miał ktoś do czynienia z podobną sytuacją? Jak wybrnąć z takiego gówna jak Neostrada TP?