Autor Wątek: Jaki Bareknuckle do mahoniowej dechy?  (Przeczytany 7012 razy)

Offline dan777

  • Gaduła
  • Wiadomości: 422
Jaki Bareknuckle do mahoniowej dechy?
« 13 Cze, 2011, 12:08:04 »
Zbrzydły mi aktywy i chce wsadzić bare knuckle do mojego fernandesa ravelle elite.
Tylko nie wiem który dobrze zabrzmi, nie mam doświadczenia z tymi pickupami. Ktoś poradzi?
Myślałem nad aftermath? Z doświadczenia wiem że activator, sh6 zamula, eclipse brzmi za płasko.
Nagrywanie | Edycja | Mix | Mastering | Produkcja
http://www.aurorastudio.pl

Offline Musza

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 163
Yames ma nailbomba w mahoniu i go chwali, ja mam nailbomba w jesionie (gryf z mahoniu) i też go bardzo lubię. Na pewno nie będzie z nim wtopy.

Swoją drogą to tu masz DI najpopularniejszych Bare Knuckli w Les Paulu (tylko Aftermath jest z Blackmachiny). Zreampujesz sobie przez ulubione zabawki i wybierzesz tego, który Ci najbardziej siądzie :)

http://acapella.harmony-central.com/showthread.php?2790798-Reamp-ready-DIs-of-11-popular-Bare-Knuckle-pickups
facebook.com/Musza.MorningWood

Offline dan777

  • Gaduła
  • Wiadomości: 422
O właśnie o to chodziło ! Dzięki Musza. Kiedyś widziałem ten link i nie mogłem go odszukać :D
Nagrywanie | Edycja | Mix | Mastering | Produkcja
http://www.aurorastudio.pl

Offline 7th

  • Pr0
  • Wiadomości: 729

Odkopuję bo teraz sam mam dylemat, wiem że Warpig odpada ( :P ),  moi faworyci to PK i C-Nailbomb pod most a pod gryf sam nie wiem jakieś sugestie?
power to a being never dies

Offline sify11

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 612
  • Rap Metal Katowice
    • FejsBukowa Strona Kapeli
painkiller+aftermath :)
i always go full retard

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 375
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
Set Nailbombów lub Nailbomb +VHII i to bardziej bym obstawiał, Jeśli lubisz mniejszy output to Mule lub Black Dogi
Nailbomby IMO zdecydowanie pod most ceramiczne.
Aftermath nie zachwycał w Mahoniu .

Offline 7th

  • Pr0