Autor Wątek: Obsługa pod xt live  (Przeczytany 7532 razy)

Offline Odnix

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 30
Obsługa pod xt live
« 20 Sie, 2012, 19:45:20 »
Witam!

Mam problem z obsługą pod'a mianowicie, chciałbym za pomocą pod'a i cubase nagrać gitarę i bas. Chodzi tu o nagranie czystego sygnału jednak podczas nagrywania w odsłuchu chciałbym mieć przesterowany sygnał. Co prawda udaje mi się to ale za pomocą asio4all po prostu nakładam na odsłuch przester i sygnał jest przesterowany ale w takim wypadku cubase musi używać pod'a jako zewnętrznej karty muzycznej i zintegrowanej beznadziejnej karty na laptopie przez co często opóźnienie jest dość spore i jakość jest dramatyczna.
Jestem totalnie zielony nie znam się na tym dlatego pytanie kieruje tutaj.

Dokładnie chodzi mi o to czy pod xt live ma taką możliwość aby przez wyjście USB wychodził czysty sygnał do komputera a przez outputy szedł przesterowany. I o to aby cubase korzystał wyłącznie z pod'a jako karty muzycznej bądź interfaceu pomijając kartę w laptopie.

Wiem że wszystko jest przedstawione dość chaotycznie  ale jak już wyżej wspomniałem po raz pierwszy chce coś tak nagrać wcześniej zdarzało mi się nagrywać już przesterowany sygnał z pod'a co było mniej złożone.

Pewnie tematów takich jak ten były tysiące starałem się czegoś takiego szukać ale jakoś mi się nie udało. Jeśli okazałoby się że takiego tematu nie było proszę o łopatologiczne omówienie tej kwestii.

Offline sify11

  • Pr0
  • Wiadomości: 2 612
  • Rap Metal Katowice
    • FejsBukowa Strona Kapeli
Odp: Obsługa pod xt live
« Odpowiedź #1 20 Sie, 2012, 19:57:30 »
w cubase wybierasz wyjscie z poda bez symulacji a do poda podpinasz sluchawki i dziala
i always go full retard

Offline Odnix

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 30
Odp: Obsługa pod xt live
« Odpowiedź #2 20 Sie, 2012, 20:12:49 »
Gdzie w cubase znajdę taką opcję ?

Offline pivo

  • Pr0
  • Wiadomości: 736
    • VisionsOfTondal
Odp: Obsługa pod xt live