Autor Wątek: Kemper Profiling Amp w thomannie.  (Przeczytany 70499 razy)

Offline Bjørn

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 376
  • Imponderabilistyczny monopluralista.
Kemper Profiling Amp w thomannie.
« 28 Sty, 2012, 11:57:35 »
Część z was jakiś czas temu podniecała się tym wynalazkiem. No to thomann już ma to w menu. ;)

Prawie 1500€

http://www.thomann.de/pt/kemper_profiling_amplifier.htm
. : : Death Metal und Jazz : : . || dubstepowe banjo w djencie || . : : Fractal > all your amps : : .

Offline Sikor

  • Gaduła
  • Wiadomości: 443
    • Moje galerie...
No ma i to juz od paru tygodni :)

I kurcze, musze przyznac, ze to jedyny cyfryzator, ktory mnie gasuje aktualnie i to mocno  :-X
Practice cures most tone issues - John Suhr
--
Moja galeria z Musikmesse 2014 i nie tylko...

Offline necrox

  • Gaduła
  • Wiadomości: 184
  • Idzie luty twardną suty
    • http://www.codeunder.com
Interesujący grat, ale szata plugawa.

Offline Kali

  • Gaduła
  • Wiadomości: 157
Bartek Jończyk ma Kempera i pisał, że grzechu warte toto i że brzmieniowo bije na głowę Fractala

Offline Bjørn

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 376
  • Imponderabilistyczny monopluralista.
Bartek Jończyk ma Kempera i pisał, że grzechu warte toto i że brzmieniowo bije na głowę Fractala

w biblii też ktoś coś pisał o potopie i rozstępujących się morzach
. : : Death Metal und Jazz : : . || dubstepowe banjo w djencie || . : : Fractal > all your amps : : .

Offline dan777

  • Gaduła
  • Wiadomości: 422
Pokładam w tym nadzieję od roku. Jak dorwę jakąś sztukę to pójdę to sklepu i powiem "Dzień dobry przyszedłem zgrać sobie wzmacniacze..."   8)
Nagrywanie | Edycja | Mix | Mastering | Produkcja
http://www.aurorastudio.pl

Offline Kali

  • Gaduła
  • Wiadomości: 157
Bartek Jończyk ma Kempera i pisał, że grzechu warte toto i że brzmieniowo bije na głowę Fractala
Bartek Jończyk ma Kempera i pisał, że grzechu warte toto i że brzmieniowo bije na głowę Fractala

w biblii też ktoś coś pisał o potopie i rozstępujących się morzach

ja tylko przekazuję opinię człowieka który ograł niejeden piec, sam jestem ciekaw jak to gada... nic do Twojego nowego Axe2 nie mam... ;) pozdr.

Offline Bjørn

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 376
  • Imponderabilistyczny monopluralista.
Ależ ja to rozumiem, tylko mi np takie nazwisko to nic nie mówi ;) A taka opinia, moim zdaniem, to jest tak trochę jak "Gibson gada o wiele lepiej od Fendera". No ale, mniejsza. Być może Kemper jest lepszy brzmieniowo, tego nie wiem, ale jestem pewien, że wygląda jak radziecka radiostacja polowa.

. : : Death Metal und Jazz : : . || dubstepowe banjo w djencie || . : : Fractal > all your amps : : .

Offline Aerosmith

  • Pr0
  • Wiadomości: 520
A taka opinia, moim zdaniem, to jest tak trochę jak "Gibson gada o wiele lepiej od Fendera".
Zły przykład. każdy wie, że Gibson i Fender już z założenia mają zupełnie inaczej gadać, natomiast symulatory mają jak najwierniej oddać brzmienie oryginalnego wzmacniacza, więc porównywanie KPA do AXE jest jak najbardziej odpowiednie.

Fajnie, że ktoś temat założył, bo dzisiaj o 18:00 idę do sklepu muzycznego na prezentację tej ruskiej radiostacji (faktycznie brzydkie to jak...) ;D Nie omieszkam zabrać ze sobą AXE Ultra i bezpośrednio porównać jeśli będzie taka możliwość :)

Offline Kali

  • Gaduła
  • Wiadomości: 157
Az - widocznie poruszamy się w innych klimatach :)

dopiero się dokładniej przyjrzałem - Kemper faktycznie wygląda megapaskudnie

Offline purpleman

  • zbananowany
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 025
  • hie hie hie
A taka opinia, moim zdaniem, to jest tak trochę jak "Gibson gada o wiele lepiej od Fendera".
Zły przykład. każdy wie, że Gibson gada o wiele gorzej od Fendera

Fixed ;)
Fixed 2 ;D
"grałeś kiedyś w samoloty?"

Zomballo

  • Gość
Ruska radiostacja polowa chyba ładniejsza. :( Nosz kufa, tyle ktoś serca w to włożył, nagłówkował się i spierdolił cały projekt wyglądem.

Offline dan777

  • Gaduła
  • Wiadomości: 422
Mi ten design siedzi doskonale, ale ja jestem dziwny i lubię fiolet.
Nagrywanie | Edycja | Mix | Mastering | Produkcja
http://www.aurorastudio.pl

Offline purpleman

  • zbananowany
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 025
  • hie hie hie
jestem jedyną osobą, której wygląd się podoba? :)

E: chyba nie ;D
"grałeś kiedyś w samoloty?"

Offline dan777

  • Gaduła
  • Wiadomości: 422
jestem jedyną osobą, której wygląd się podoba? :)

E: chyba nie ;D
Jak widzisz przyszłość należy do takich jak my.
Nagrywanie | Edycja | Mix | Mastering | Produkcja
http://www.aurorastudio.pl

Offline Przychlast

  • Pr0
  • Wiadomości: 822
Mi się bardzo podoba, w końcu ktoś przełamał schemat jak powinien wyglądać wzmacniacz do gitary.

Offline mondomg

  • Uroczy Troll Maruda
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 293
    • mondomg blog
Jużeśmy swoje chyba przegadali na ten temat http://forum.sevenstring.pl/wzmacniacze-i-kolumny/kemper-amps/ , acz dobrze, że już w sprzedaży jest. Wygląda świetnie, bardzo "nerdowo", tak trochę laboratoryjnie i bardzo to do niego pasuje. Marzy mi się coś takiego na biurku, każdy pytałby co to, a ja na to, że to maszyna do robienia ping!

Offline mondomg

  • Uroczy Troll Maruda
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 293
    • mondomg blog
Jużeśmy swoje chyba przegadali na ten temat http://forum.sevenstring.pl/wzmacniacze-i-kolumny/kemper-amps/ , acz dobrze, że już w sprzedaży jest. Wygląda świetnie, bardzo "nerdowo", tak trochę laboratoryjnie i bardzo to do niego pasuje. Marzy mi się coś takiego na biurku, każdy pytałby co to, a ja na to, że to maszyna do robienia ping!
niefunkcjonalny - nie ma miejsca na kota. to już 11R lepszy :D

Yup:


Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 484
  • "[pause] These go to eleven"
Z tego co widzę to to ustrojstwo powinno być w dziale efekty...trochę się rozczarowałem bo myślałem że to regularny wzmak i se myślę "hmm, niezła cena jeżeli to faktycznie fajnie gada", a tutaj kolejne multi-efekto-pre zrobili. Nie ogarnąłem czegoś?

Ani tego w racka nie wmontujesz, miejsca w ciul zajmuje. jak ktoś lubi grać w przody tylko, to orajt, ale w innej sytuacji? Przody bywają różne w naszym pięknym kraju o czym wszyscy wiemy.

małe xero na biurku za 6kzł? kompletnie nieporęczna forma. jeżeli interfejs jest sensowny, to nie musi być aż tyle guzików.

Pomysł fajny, ale nie dla mnie. Osobiście uważam że jest podjarka bo nowe, dlatego lepsze od fractala(tak jak fractal był lepszy od elevena(bo droższy), a eleven od PODów(bo też droższy, a jak nie droższy to przynajmniej nowszy - do momentu jak wyszedł HD PRO), co moim skromnym zdaniem jest totalną bzdurą).

Co do wyższości jednego sprzęta nad drugim, to już na starcie fractal ma większe możliwości oprócz zgrywania wzmaków co może jest fajne. Ale po co jak gotowe symulacje są spoko? ten nowy rewolucyjny ficzer sprawi że będę szczęśliwy? taki zgrany wzmak będzie brzmiał dobrze? gdzie końcówka, gdzie paka?  Kwestia brzmienia jest śliska i nie uwierzę póki sprzęta nie wymolestuję tak jak należy. A należy na "sucho", z bandem, oraz najlepiej coś nagrać.

Widziałem ludzi którzy z fajnych analogowych gratów kręcili kał, widziałem i takich którzy z gorszych kręcili fajny sałnd. komu tu wierzyć? ktoś pokręci nie tą gałką co trzeba, ustawienia fabryczne w jednym będą subiektywnie fajniejsze niż w drugim i od razu jeden grat lepszy a drugi do dupy.

 Póki co z całym szacunkiem, wybieram dużo tańszego PODa, lub z większym budżetem nowego fractala II który było nie było nie jest tym samym co stary ultra.
No pain No gain !

Offline Gwidon

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 90
Ja ogołnie uważam że urządzenie jest super dla kogos kto jest np muzykiem sesyjnym tak jak osoby które go reklamują ale dla reszty uzytownikow myślę ze Fractal jest sensowniejszym zakupem

Offline Dmaligator

  • Pr0
  • Wiadomości: 884
Ależ ja to rozumiem, tylko mi np takie nazwisko to nic nie mówi ;) A taka opinia, moim zdaniem, to jest tak trochę jak "Gibson gada o wiele lepiej od Fendera". No ale, mniejsza. Być może Kemper jest lepszy brzmieniowo, tego nie wiem, ale jestem pewien, że wygląda jak radziecka radiostacja polowa.

( Obraz usunięty.)
Ta radiostacja mi się bardziej podoba szkoda ze nie można podpiąć gitarki :)
Nie dotykaj bo w ryj!
Pozdrawiam.

Offline Bjørn

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 376
  • Imponderabilistyczny monopluralista.
A taka opinia, moim zdaniem, to jest tak trochę jak "Gibson gada o wiele lepiej od Fendera".
Zły przykład. każdy wie, że Gibson i Fender już z założenia mają zupełnie inaczej gadać, natomiast symulatory mają jak najwierniej oddać brzmienie oryginalnego wzmacniacza, więc porównywanie KPA do AXE jest jak najbardziej odpowiednie.

Fajnie, że ktoś temat założył, bo dzisiaj o 18:00 idę do sklepu muzycznego na prezentację tej ruskiej radiostacji (faktycznie brzydkie to jak...) ;D Nie omieszkam zabrać ze sobą AXE Ultra i bezpośrednio porównać jeśli będzie taka możliwość :)

Ależ przykład bardzo dobry ;) Co z tego, że się konstrukcyjnie różnią? Axe i Kemper też. Jedna gitara jest używana do rocka i druga, jedna jest w bluesie i druga, w metalu też obie. W jazzie fenderów jest mniej, bo każdy wie, że fendery są gorsze. :tak:
. : : Death Metal und Jazz : : . || dubstepowe banjo w djencie || . : : Fractal > all your amps : : .

Offline Hader

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 91
http://www.kemper-amps.com/forum/index.php?page=Thread&threadID=3383

taki przykład - axe 2 profilowany  ;) i teraz poczekać z pięć lat, pograć na sucho i bez zbędnego kombinowania rasowe brzmienia jako presety wszystkiego ;)

samo będzie grało...  co nie zmienia faktu, że bardzo mi się pomysł podoba.



ed.1
http://soundcloud.com/xpenno/kemper-pleximindlesswanking

progilowane - niech wypowiedzą się osoby, które grały na plexie jak to się ma do orginału pozdr.
« Ostatnia zmiana: 01 Lut, 2012, 00:20:19 wysłana przez Hader »

Offline Aerosmith

  • Pr0
  • Wiadomości: 520
Ależ przykład bardzo dobry ;)
Ależ przykład jest zły, gdyż z samego założenia producentów Fender ma brzmieć całkiem inaczej od Gibsona i odwrotnie, natomiast AXE i KPA z założenia dążą do tego samego brzmienia, czyli jak najwierniejszego oryginalnym wzmacniaczy, które symulują i trzeba przyznać że jeden i drugi jest tak samo dobry i tak samo blisko  :)

Jestem już po prezentacji i po bezpośrednim porównaniu KPA z AXE i kilkoma oryginalnymi piecami. KPA brzmi znakomicie i bardzo wiernie odzwierciedla brzmienie oryginału, ale... no i właśnie jest tutaj pewne ale... Podczas zgrywania pieca ustawia się go jakoś, czy to celowo np. wszystkie gały na godz. 12:00 czy na chybił trafił i KPA świetnie odtwarza to brzmienie, jednak gdy kręci się gałami KPA to brzmienie nie jest już takie samo jak w oryginalnym piecu na tym ustawieniu, bo w różnych piecach inaczej działa korekcja, gain itd. i tego KPA nie potrafi się nauczyć, ma swoją własną korekcję. Minusem jest też to, że KPA uczy się brzmienia pieca razem z kolumną/głośnikiem, więc jeśli chcemy mieć kilka kombinacji różnych wzmacniaczy z różnymi kolumnami i głośnikami to tyle też musimy porobić zgrań brzmień, to samo dotyczy się mikrofonów i ich ustawień. KPA musi być podłączony do kolumny szerokopasmowej i i świetnie brzmi z kolumną Atomic, no i Atomic dobrze się prezentuje bo wygląda jak paczka gitarowa  :D KPA podłączony do kolumny gitarowej to porażka ponieważ odtwarza brzmienie wzmacniacza z paczką, a nie samego wzmacniacza. Kolejną rzeczą którą uważam za minus to brak pętli efektów (przynajmniej nie zauważyłem jej), jest wejście i wyjście cyfrowe więc możliwe, że ono da radę spełnić funkcję pętli efektów dla sprzętu cyfrowego. Kolejnym minusem jest brak możliwości montażu do racka i sam wygląd, na żywo wygląda gorzej niż na fotkach, przypomina panel z tandetnego klawisza  ;D

Uważam, że za te pieniądze to świetnie brzmiący sprzęt, ale lepszym rozwiązaniem jest AXE FX z końcówką np. Rocktron Velocity 300, tym bardziej, że w USA można wyrwać taki zestaw za tyle ile kosztuje KPA. Fractal ma bez porównania więcej możliwości i kupując go już mamy na pokładzie całą masę równie świetnie brzmiących wzmacniaczy, kolumn, mikrofonów (wszystko osobno do dowolnej konfiguracji) i nie trzeba biegać po sklepach czy znajomych aby zgrywać brzmienia, o ilości i jakości efektów we Fractalu już nawet nie wspominam, bo KPA przy nim wymięka totalnie. Co istotne, korekcja Fractala jest bliżej korekcji symulowanych wzmacniaczy, jest bez porównania bliżej niż KPA. Wygląd Fractala jest też bardziej pro, ale to już kwestia upodobań i najmniej znacząca  :)

To była najgorsza prezentacja na jakie byłem, ale nie z powodu sprzętu, ale z powodu prowadzącego, który wiedział o KPA czasami mniej niż niektórzy obserwatorzy. W zasadzie facet nie powiedział nic ciekawego, w kółko powtarzał jaki to super piec, który brzmi jak lampa i coś popitolił, na ciut mądrzejszych pytaniach wykładał się i strzelał karpia, głównie odpowiadał "nie wiem, ale się dowiem i zostawię informację w sklepie"  :facepalm:
« Ostatnia zmiana: 01 Lut, 2012, 04:15:34 wysłana przez Aerosmith »

Offline Sikor

  • Gaduła
  • Wiadomości: 443
    • Moje galerie...
Ależ przykład bardzo dobry ;)
Ależ przykład jest zły, gdyż z samego założenia producentów Fender ma brzmieć całkiem inaczej od Gibsona i odwrotnie, natomiast AXE i KPA z założenia dążą do tego samego brzmienia, czyli jak najwierniejszego oryginalnym wzmacniaczy, które symulują i trzeba przyznać że jeden i drugi jest tak samo dobry i tak samo blisko  :)

Jestem już po prezentacji i po bezpośrednim porównaniu KPA z AXE i kilkoma oryginalnymi piecami. KPA brzmi znakomicie i bardzo wiernie odzwierciedla brzmienie oryginału, ale... no i właśnie jest tutaj pewne ale... Podczas zgrywania pieca ustawia się go jakoś, czy to celowo np. wszystkie gały na godz. 12:00 czy na chybił trafił i KPA świetnie odtwarza to brzmienie, jednak gdy kręci się gałami KPA to brzmienie nie jest już takie samo jak w oryginalnym piecu na tym ustawieniu, bo w różnych piecach inaczej działa korekcja, gain itd. i tego KPA nie potrafi się nauczyć, ma swoją własną korekcję. Minusem jest też to, że KPA uczy się brzmienia pieca razem z kolumną/głośnikiem, więc jeśli chcemy mieć kilka kombinacji różnych wzmacniaczy z różnymi kolumnami i głośnikami to tyle też musimy porobić zgrań brzmień, to samo dotyczy się mikrofonów i ich ustawień. KPA musi być podłączony do kolumny szerokopasmowej i i świetnie brzmi z kolumną Atomic, no i Atomic dobrze się prezentuje bo wygląda jak paczka gitarowa  :D KPA podłączony do kolumny gitarowej to porażka ponieważ odtwarza brzmienie wzmacniacza z paczką, a nie samego wzmacniacza. Kolejną rzeczą którą uważam za minus to brak pętli efektów (przynajmniej nie zauważyłem jej), jest wejście i wyjście cyfrowe więc możliwe, że ono da radę spełnić funkcję pętli efektów dla sprzętu cyfrowego. Kolejnym minusem jest brak możliwości montażu do racka i sam wygląd, na żywo wygląda gorzej niż na fotkach, przypomina panel z tandetnego klawisza  ;D

Uważam, że za te pieniądze to świetnie brzmiący sprzęt, ale lepszym rozwiązaniem jest AXE FX z końcówką np. Rocktron Velocity 300, tym bardziej, że w USA można wyrwać taki zestaw za tyle ile kosztuje KPA. Fractal ma bez porównania więcej możliwości i kupując go już mamy na pokładzie całą masę równie świetnie brzmiących wzmacniaczy, kolumn, mikrofonów (wszystko osobno do dowolnej konfiguracji) i nie trzeba biegać po sklepach czy znajomych aby zgrywać brzmienia, o ilości i jakości efektów we Fractalu już nawet nie wspominam, bo KPA przy nim wymięka totalnie. Co istotne, korekcja Fractala jest bliżej korekcji symulowanych wzmacniaczy, jest bez porównania bliżej niż KPA. Wygląd Fractala jest też bardziej pro, ale to już kwestia upodobań i najmniej znacząca  :)

To była najgorsza prezentacja na jakie byłem, ale nie z powodu sprzętu, ale z powodu prowadzącego, który wiedział o KPA czasami mniej niż niektórzy obserwatorzy. W zasadzie facet nie powiedział nic ciekawego, w kółko powtarzał jaki to super piec, który brzmi jak lampa i coś popitolił, na ciut mądrzejszych pytaniach wykładał się i strzelał karpia, głównie odpowiadał "nie wiem, ale się dowiem i zostawię informację w sklepie"  :facepalm:

Bo AxeFX i KPA to 2 zupelnie odrebne podejcia do tego samego problemu.
AxeFX modeluje sam wznak i to jak on dziala.
KPA, to jak samem nazwa wskazuje Profiling Amp,
ktory pozwala utworzyc profil danego konkretnego ustawienia wzmacniacza, paki, mica itd.
czyli krotko mowiac "brzmienia".
Z jednej strony moze sie to wydawac ograniczeniem, ale z drugiej zaczyna sie od presetu,
ktory brzmi jak trzeba, a nie od zera.
Majac gotowy profil w KPA mozemy jednak "wylaczyc" z niego paczke (sic!).
No i ofc mozna tez gracic galami jak w normalnym wzmaku.
Oczywiscie profilowanie nie daje obrazu jak dziala tonestack w profilowanym wzmaku,
wiec tylko punkt wyjsciowy jest kopia oryginalnego wzmaka.
Ale... no wlasnie ALE: w KPA mozna sobie wymieniac tonestacki w danym profilu.
Nie wiem czy jest to juz zrobione czy bedzie dostepne w nastepnym firmwarze,
ale wszelkie typowe tonestacki (i wiele innych) ma byc dostepnych, wiec bedzie mozna
zprofilowac fendera, wybrac sobie do niego tonestack fenderowski i bedzie dobrze.
O ile komus chodzi i symulowanie calego spektrum wzmaka.
Ale IMO to wcale nie jest potrzebne, bo wzmaki maja swoje ustawienia i na nich brzmia najlepiej.
Wystarczy tych kilka sprofilowac, po co wiecej?
Do tego w KPA mozna "przekraczac granice", wchodzic w obszary niedostepne dla oryginalnych wzmakow.
Co mam na mysli?
Profiliujesz sobie np. plexi z gain na max. Malo? Podkrecasz gain w KPA i masz zmodowane plexi.
Wymiana profilow jest banalna, to sa male pliki, ktorymi mozna sie dowolnie wymieniac.
Oryginalny piec jest ma za luzny bas? Krecisz gala i sie zageszcza. itd.

Na poczatku bylem sceptycznie do KPA nastawiony, ale im wiecej dowiadywalem sie jak to dziala,
im wiecej myslalem na jego praktycznym zastosowaniem, tym bardziej mnie interesowal.

Dla mnie osobiscie w porowananiu do AxeFX wygrywa bo:
+ bardziej podoba mi sie ten koncept pracy z nim (profile, obsluga)
+ jest znacznie tanszy
+ dostepny od reki w wielu sklepach
- minusem jest mnijsza liczba efektow niz w AxeFX, ale to tylko iluzoryczna wada,
bo jak i tak ich wiele nie potrzebuje/uzywam, ale milo by bylo miec ich duzo ;)
(+) na razie w nawiasie, bo tego nie ma jeszcze, ale w obudowie KPA jest zostawione miejsce na wbudowanie sekcji wzmacniacza

Slowem komentarza:
niestety wiele osob naskakuje na KPA nie zadajac sobie nawet trudu na doglebne zapoznanie sie z konceptem niestety
(co widac po ich wypowiedziac). Aktualnie nie ma urzadzenia, ktore pracuje podobnie do niego i trzeba sie troche wysilic, zeby go zrozumiec. Nie chodzi o to, ze wszyscy maja KPA uwielbiac, daleki jestem od tego.
Ale chyba sensowniej jest podjemowac decyzje na podstawoie faktow, a nei zalozen i przypuszczen, prawda?

Sorry Aeorsmith, ale to sie tyczy tez Ciebie:
1. "Kolejną rzeczą którą uważam za minus to brak pętli efektów (przynajmniej nie zauważyłem jej),[...]"

"Looping In and Out External Effects

The Kemper Profiling Amplifier includes an external effects loop which you can patch in anywhere among the virtual stomps boxes. The location and other details can be stored per rig. The monitor outputs also can serve as a pure analog buffer amp for re-amping."

2. "Fractal ma bez porównania więcej możliwości i kupując go już mamy na pokładzie całą masę równie świetnie brzmiących wzmacniaczy, kolumn, mikrofonów (wszystko osobno do dowolnej konfiguracji) i nie trzeba biegać po sklepach czy znajomych aby zgrywać brzmienia, o ilości i jakości efektów we Fractalu już nawet nie wspominam, bo KPA przy nim wymięka totalnie."

Kupujac KPA dostajesz na dzien dobry prawie 40 oprofilowanych wzmakow:

Ampeg Reverbrocket
Ampeg VT-40
BadCat Tone Cat
Bogner Ecstasy
Custom Audio Electronics OD-100
Egnater Rebel 20
Fender 65 Deluxe Reverb
Fender 65 Princeton
Fender Bassman 50
Fender Bassman Blackface
Fender Twin Reverb
Fender Vibro Champ
Framus Cobra
Fuchs ODS 30
Gibson Goldtone
Hughes & Kettner
Marshall JMP 1974
Marshall JCM 25/50
Marshall JCM 800
Marshall JCM 2000
Marshall JTM 45
Marshall Super Bass 100
Marshall TLS 60
Matchless Chieftain
Matchless HC-30
Mesa Boogie Dual Rectifier
Mesa Boogie Mark IV
Mesa Boogie Roadking
Orange Rockerverb 50
Reinhardt Mini-Me
Roland JC-120
Silvertone 1481
Silvertone Twin Twelve 1484
Soldano Hot Rod 50 Plus
Soldano SLO100
Steavens Poundcake
Traynor Custom Valve
40 Vox AC 30

Wiem o czym myslisz, ale sie mylisz: wiekszosc (wszstkie?) ze wzmakow jest oprofilowana kilkukrotnie,
wiec to nie jest tylko 1 brzmienie na wzmak.

Do tego zerknij na forum KPA. Spolecznosc userow KPA dopiero raczkuje, a juz jest w czym wybierac.


Practice cures most tone issues - John Suhr
--
Moja galeria z Musikmesse 2014 i nie tylko...

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
111 Odpowiedzi
83327 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 29 Sty, 2013, 20:25:40
wysłana przez domas
299 Odpowiedzi
230119 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 08 Wrz, 2024, 09:57:28
wysłana przez dziubekbm
71 Odpowiedzi
50274 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 01 Kwi, 2018, 11:22:22
wysłana przez The Moonshiner
7 Odpowiedzi
5754 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 28 Lip, 2014, 12:25:30
wysłana przez Dale Cooper
15 Odpowiedzi
10627 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 27 Lut, 2015, 19:36:03
wysłana przez Nightmarishreaper