Autor Wątek: Pomoc w złożeniu kolumn  (Przeczytany 1669 razy)

Offline szympex

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 2
Pomoc w złożeniu kolumn
« 25 Sty, 2012, 14:30:20 »
Witam,

dostałem w prezencie 5 kolumn, niestety nie posiadały żadnych kabli, po rozkręceniu trochę się przeraziłem, bo znalazłem jakiś układ. Załączam zdjęcia 1 kolumny wraz ze zdjęciami układu, prosiłbym o poinstruowanie co i jak podłączyć oraz skąd mają wychodzić kable do wzmacniacza. Proszę pisać prostym językiem bo jestem totalnie zielony.


Pozdrawiam.

Offline Dexterek

  • Fanboy Mesy w niepomiętej kurtce
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 838
  • Pan Mroku
Odp: Pomoc w złożeniu kolumn
« Odpowiedź #1 25 Sty, 2012, 14:44:32 »
Cześć!
Jak pewnie zauważyłeś jest to forum o gitarach siedmiostrunowych, a nie o konstrukcji kolumn głośnikowych. Problem jest prosty i z pewnością dalibyśmy radę, ale lepiej uderzaj do ludzi, którzy się włąśnie tym zajmują.
Fachowych porad z zakresu elektroniki szukaj na http://www.elektroda.pl/rtvforum/
Don't stick with your girl - that is gay and lame.
Rape some sluts who worship Satan's name!

Offline Vicol

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 057
    • Nakvrw und Śmierćmetal
Odp: Pomoc w złożeniu kolumn
« Odpowiedź #2 25 Sty, 2012, 14:52:36 »
Zwykła prymitywna zwrotnica do kolumn dwudrożnych. W chuj obskurna na dodatek.

Do samego białego kabelka(w punkcie gdzie masz początek cewki i nóżkę większego kondensatora) podłączasz sygnał ze wzmacniacza.
Do punktu, w którym masz biały i czarny kabelek(drugi koniec cewki) podłączasz oba głośniki niskotonowe)