Autor Wątek: Nagrywanie podkładów - jaki sprzęt  (Przeczytany 3094 razy)

Offline tspablos

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 2
Nagrywanie podkładów - jaki sprzęt
« 22 Cze, 2011, 10:58:26 »
Cześć, przed chwilą znalazłem to forum, widzę że dużo osób działa tu aktywnie więc postanowiłem napisać ten wątek.

Totalnie nie znam się na sprzęcie muzycznym typu miksery, karty dźwiękowe i inne wynalazki, na ich parametrach itp. bardziej ogarniam software i instrumenty muzyczne.
Chodzi mi o kupienie jakiejś karty muzycznej bądź innego urządzenia, które posłuży mi tylko i wyłącznie do:
1. podpięcia klawiatury midi w celu robienia podkładów w midi
2. dobrego odsłuchu piosenek w audio do robienia podkładów (słuchawki z wyższej półki już mam)
2. Konwersji midi na audio na bardzo dobrą jakość.
Pracuję w programie Cakewalk Sonar, potem importuję plik midi z Sonara do Reasona i w nim, z jego sampli, dopieszczam nutki i potem Reasonem konwertuję na WAV.

Mam pomysł na własną płytkę, właśnie nad nią pracuję i chcę założyć działalność i tą płytkę sprzedać, obywając się bez pośrednictwa z jakimiś studiami nagrań. Nie chodzi mi o super ekstra pełną profeskę jak w studiach profesjonalnych, tylko po prostu o nagranie tych utworów tak żeby nie były kiczowate, żeby dobrze przetworzyło mi wszystkie efekty ścieżek i żeby ostatecznie wszystkie tracki dobrze ze sobą współgrały.

Zależy mi żeby to urządzenie było zewnętrzne, bo mam obecnie stara płytę główną z wejściami PCI, pewnie niedługo będę zmieniał na nową z wejściami PCI-E, a nie chcę wymieniać wtedy znowu tej karty muzycznej.
Mam do dyspozycji 800zł.

p.s. mam nadzieję że kupując kartę muzyczną (bądź jakieś inne urządzenie w tym celu), poprawię jakość konwertowanych na audio utworów?

Offline spooky_head

  • Gaduła
  • Wiadomości: 285
dozbieraj i kup lampę :P
minimum respect!

Offline Musza

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 163
http://forum.sevenstring.pl/sprzedam/tc-electronic-desktop-konnekt-6/