Autor Wątek: NAD - Fender Mustang IV  (Przeczytany 8220 razy)

Offline Rumak

  • Pr0
  • Wiadomości: 644
NAD - Fender Mustang IV
« 28 Maj, 2011, 13:22:40 »
Nadszedł dzień, w którym musiałem nabyć nowy sprzęt w postaci wzmacniacza. Znalazło się miejsce w zespole dla mnie i zgodnie z obietnicami musiałem się szarpnąć na wzmak, chociaż na salce stał fajny Laney przemiłego kolesia z drugiego bandu z salki, na którym przez jakiś czas grałem. Jako że jestem tylko biednym studentem nie mogłem sobie pozwolić na lampowego heada + paczkie 4x12 tak więc szukałem jakiegoś comba, najlepiej 2x12. Celowałem w Peavey'a 6505+ sprowadzanego z UK, ale trochę dałem dupy, spóźniłem się no i lekko odstraszyły mnie opinie, że awaryjny, że nie brzmi itd. Poszukiwań ciąg dalszy, przegrzebywałem alledrogo codziennie, oglądałem, patrzyłem, zastanawiałem się. W międzyczasie kolega z zespołu (:P) zaproponował "obadaj Mustangi, podobno fajne piece", popatrzyłem na ceny, ograłem na jutubie i mi się nawet spodobał. Stwierdziłem, że warto ograć coś takiego na żywo, więc udałem się do sklepu w tym celu. W sklepie jak to w sklepie, obmacałem go przy pomocy Stefana, ale na pełna kurwę się nie rozkręciłem, chociaż obsługa była miła i zalecała mi to, to jednak do głośności uzyskiwanej na próbach nie doszliśmy. Pokręciłem gałkami, pobawiłem się presetami, ustawiłem co mnie interesuje i zacząłem nakurwiać kawałki bandu, covery Opeth i inne. Brzmienie było całkiem ok, szału nie było, ale było solidnie. Postanowiłem się przespać z decyzją. Przespałem się i zdecydowałem - kupuję Mustanga IV.