Autor Wątek: Revalver MKIII  (Przeczytany 68163 razy)

Offline Maro

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 90
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #75 17 Sie, 2008, 17:42:30 »
Ten program jest kosmiczny :D Tylko mój komp zaczyna nie wyrabiać, trzeba pomyśleć o inwestycji w ten złom..

Offline Pan Sinner

  • MrWhosyourdaddybitch
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 741
  • Miałki!
    • Torg
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #76 17 Sie, 2008, 19:23:13 »
a koledzy nadal jada na wersji demo?

Offline lord_awesomeguy

  • Miszcz avatarów ;)
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 447
  • Jestem marudą.
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #77 18 Sie, 2008, 09:57:40 »
No ja nauczyłem się już żyć z tym syczeniem i nie zapisywaniem presetów...

Offline genius

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 51
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #78 22 Maj, 2009, 21:33:27 »
mam do Was pytanko, jak nagrywacie ścieżki?

Offline Aston

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 971
    • Kanał YouTube
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #79 22 Maj, 2009, 22:07:52 »
No ja nauczyłem się już żyć z tym syczeniem i nie zapisywaniem presetów...

+1 ;)
fajny program, przyjemne brzmienia :)
ma ktoś wtykę symulującą bbe maximizer? Tyle opinii, że dopiero wtedy te piłeje grają modernowo, że chętnie bym spróbował, ale nie mogę znaleźć tej wtyki...

Offline lord_awesomeguy

  • Miszcz avatarów ;)
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 447
  • Jestem marudą.
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #80 23 Maj, 2009, 11:41:51 »
Kilka razy używałem wtyczki BBE, ale niestety bez zadowalających rezultatów. Szczerze wątpię w to, że w jakiś magiczny sposób ożywi ona (i tak bardzo dobrego) Revalver'a MKIII...

Pozwolę sobie zacytować Bob'a Katz'a (starając się nie wyrywać zbytnio z kontekstu):
(...)Well, in the sense that loudness is psychoacoustic perception, then the BBE qualifies. But it is simply a primitive processor that makes use of the most basic psychoacoustic principle, that high frequency content (e.g. high frequency distortion) increases loudness. If you label it a "primitive psychcoacoustic processor" I wouldn't differ from you.

To pass off a distortion generator as making things sound "better" is going down a dark path. Though in mastering we use distortion creatively all the time, so we're all walking on the dark side. I've never heard the BBE used subtly on a mix, though, whenever I get a mix from someone who used it on a bus I cringe, the hairs on the back of my arms all go up. But like the Aphex, when used as a mix tool sparingly on a specific instrument, it can make a dense mix easier to manage. Use the best monitoring possible to warn you when you're going too far and keep the mastering engineer's hairs from stinging :-).
« Ostatnia zmiana: 23 Maj, 2009, 11:43:29 wysłana przez lord_awesomeguy »

Offline Aston

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 971
    • Kanał YouTube
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #81 23 Maj, 2009, 11:54:45 »
nie mogę edytować postów przez tego pajaca :/ i mi się wkleił link do wypasionej piosenki :P
wczoraj Kobakk znalazł dla mnie tego BBE, pobawiłem się troszkę i dochodzę do wniosku, że różnica jest stosunkowo niewielka.

Offline lord_awesomeguy

  • Miszcz avatarów ;)
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 447
  • Jestem marudą.
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #82 24 Maj, 2009, 23:01:25 »
Jak chcesz coś w stylu BBE (do tego za darmo) to rzuć okiem na to:
http://forum.sevenstring.pl/software/clas-compressive-loudness-audio-shaping-(freeware)/
Bardziej subtelne IMO :)

Offline tinger

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 2
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #83 19 Lut, 2010, 18:20:49 »
cześć mam takie pytanie odnośnie programu Revalver MKIII. , A mianowicie przy podłączonej gitarze elektrycznej do wejścia Line In i przy użyciu jakiegokolwiek z filtrów dźwięku w tym programie , przy grze, najpierw słyszę  dźwięk z gitary ,  dopiero potem dźwięk z głośników ... , dźwięk jest strasznie opóźniony co  strasznie przeszkadza w grze


Czy jest na to jakiś sposób ? czy po prostu mam za słaby komputer i nie potrafi  tak szybko przekształcać dźwięków ,?

Mój komputer ma procesor AMD 1.1 ghz,   1,5 gb ramu  ma około 5 lat .

Offline fireboy

  • Pr0
  • Wiadomości: 542
    • Toughest Firefighter Alive
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #84 19 Lut, 2010, 20:27:29 »
Jedyne rozwiązanie przy zintegrowanej karcie to zainstalować sterowniki asio4all.

Offline tinger

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 2
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #85 20 Lut, 2010, 22:12:39 »
cześć zainstalowałem sterowniki o których napisałeś i teraz w ogóle nie mam dźwięku z filtrów w Revalvarerze :)

Offline kiebitz

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 32
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #86 21 Lut, 2010, 08:44:02 »
A ustawiłeś w revalverze ASIO jako driver? przy takim kompie mogą Ci się ciąć presety z większą ilością efektów, u mnie tak przynajmniej kiedyś było z revalverem mkII.

Offline terrormuzik

  • Zamula nawet jesion
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 716
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #87 21 Lut, 2010, 21:55:13 »
teraz w ogóle nie mam dźwięku z filtrów w Revalvarerze :)
czyli udało się zlikwidować latencję ;)

Offline lord_awesomeguy

  • Miszcz avatarów ;)
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 447
  • Jestem marudą.
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #88 23 Lut, 2010, 14:38:36 »
(ciach) A mianowicie przy podłączonej gitarze elektrycznej do wejścia Line In i przy użyciu jakiegokolwiek z filtrów dźwięku w tym programie , przy grze, najpierw słyszę  dźwięk z gitary ,  dopiero potem dźwięk z głośników ... , dźwięk jest strasznie opóźniony co  strasznie przeszkadza w grze


Czy jest na to jakiś sposób ? czy po prostu mam za słaby komputer i nie potrafi  tak szybko przekształcać dźwięków ,?

Mój komputer ma procesor AMD 1.1 ghz,   1,5 gb ramu  ma około 5 lat .



1) Line-in z pewnością ma niższą impedancję niż przetwornik gitarki - ssące brzmienie
2) Zintegrowane karty dźwiękowe mają zazwyczaj słabiutkie przetworniki, o zbyt małej rozdzielczości jak na sygnał gitarowy - ssące brzmienie
3) Nie da się dostosować głośności sygnału - ssące brzmienie
4) WDM Audio nie jest przystosowane do małych opóźnień - opóźnienie przetwarzania
5) ASIO4ALL to wrapper wokół WDM Audio - może zniwelować opóźnienie ale niekoniecznie
« Ostatnia zmiana: 23 Lut, 2010, 14:43:52 wysłana przez lord_awesomeguy »

Offline Page_Hamilton

  • Pr0
  • Wiadomości: 863
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #89 23 Lut, 2010, 20:48:38 »
A jak lece przez DI z Toneporta DIgold do mikrofonowego ? To tez slabo ?
wearehelp.bandcamp. com

Offline terrormuzik

  • Zamula nawet jesion
  • Pr0
  • Wiadomości: 2 716
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #90 23 Lut, 2010, 21:01:05 »
A jak lece przez DI z Toneporta DIgold do mikrofonowego ? To tez slabo ?
Ja tak używam bo nie mam monitorów a nie chcę głośników podłączać przez toneporta bo wtedy nie mam 5.1. Działa, latencji prawie nie ma, a nagrywam przez usb

Offline Page_Hamilton

  • Pr0
  • Wiadomości: 863
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #91 23 Lut, 2010, 21:16:09 »
No ja to problemow z latencja nie mam,a gram przez wzmacniacz Denona i kolumny hi fi.
wearehelp.bandcamp. com

Offline SiN666

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 1
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #92 14 Cze, 2010, 16:35:54 »
Witam serdecznie, pierwszy raz na forum,
mam problem z odtworzeniem presetów o końcówkach .RIIIprogram
gdy chcę odtworzyć jakiś preset po prostu program go nie widzi(chodzi tu tylko o piki .RIIIprogram)

Offline lord_awesomeguy

  • Miszcz avatarów ;)
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 447
  • Jestem marudą.
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #93 05 Lip, 2010, 16:33:34 »
Dostałem cynk, że linki z odpowiedziami impuslowymi których używam nie działają, więc podrzucam nowy link:

http://dl.dropbox.com/u/974293/ss.pl/ir.zip

Lista plikow w archiwum:

http://dl.dropbox.com/u/974293/ss.pl/ir.txt

Witam serdecznie, pierwszy raz na forum,
mam problem z odtworzeniem presetów o końcówkach .RIIIprogram
gdy chcę odtworzyć jakiś preset po prostu program go nie widzi(chodzi tu tylko o piki .RIIIprogram)

Man, chyba jesteś pierwszym użytkownikiem pełnej wersji Revlavera w Polsce :) Niestety w demku nie mogę nawet zapisywać presetów :)
« Ostatnia zmiana: 05 Lip, 2010, 16:39:01 wysłana przez lord_awesomeguy »

Offline g-forest

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 29
  • "Imagination is more important than knowledge."
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #94 13 Lip, 2010, 00:22:55 »
Witam.
Zapewne większość z Was zwróciła uwagę na tą opcję w ReValverze: Startup quality mode (do wyboru Real-time (32bit) lub Mix Down (64bit) . W manualu wyczytałem, że:

Cytuj
By pressing the gearwheel icon on the title module you can select the Startup quality mode.
The mix-down quality mode forces 64-bit processing at 4x oversampling. This mode fully exposes the qualities of the program, whereas the normal “real time” mode may be a little more noisy and is likely to contain some aliasing noise (especially in high gain amps).

W przypadku gdy odpalam symulację jakiegoś high-gainowego ampa (np. flathill czyli mesawka) słyszę znaczne szumy, pomimo zapiętej bramki szumów (opcja learn roxx;P ).

Ktoś z Was może mi powiedzieć, czy powodem szumów może być w aż takim stopniu 32bitowy tryb pracy programu w porównaniu do trybu 64bitowego przetwarzania? Niestety mój komp jest za słaby i nie mogę sprawdzić tej 2giej opcji ;)

A i jeszcze coś z manuala:

Cytuj
It is recommended to always use the “mix-down mode” when freezing/rendering or when mixing a track. Please be aware that the additional requirements of mix-down mode could make the multitracker stutter or drop out if run at real time. The CPU requirements is more than 5 times that of the real-time mode. To switch the mode, you must restart the VST/AU host to allow all instances of ReValver to fully reload. Every new instance of ReValver® will be started in the current startup mode. In some cases, the sound of ReValver can be different when switching modes. That is because not all features can be accurately expressed in real-time mode, but only in mix- down mode.
« Ostatnia zmiana: 13 Lip, 2010, 00:24:29 wysłana przez souledge7 »

Offline lord_awesomeguy

  • Miszcz avatarów ;)
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 447
  • Jestem marudą.
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #95 13 Lip, 2010, 11:24:53 »
Ta bramka szumów w Reavlverze wcale nie jest taka fantastyczna, być może to jest problemem?

Offline Widek

  • Gaduła
  • Wiadomości: 496
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #96 14 Lip, 2010, 00:25:34 »
souledge7 ->

Spróbuj tych ustawień, w moim przypadku jest wszystko okej, ładnie likwiduje wszelkie szumy. :)

http://img52.imageshack.us/i/ustawienia.jpg/

Offline g-forest

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 29
  • "Imagination is more important than knowledge."
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #97 14 Lip, 2010, 19:43:11 »
@lord_awesomeguy: faktycznie, mimo że próbowałem zlikwidować szumy w tej bramce, okazało się że da się to zrobić jeszcze lepiej ;)

@widek: dzięki za preset, przydał się - z drobną korekcją jest już git :)

Offline RadomirRadke

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 86
    • SOMA PROCESS
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #98 26 Sie, 2010, 17:55:24 »
pochwal sie jaki sposob znalazles, bo tez mam szumowe problemy :(

Offline g-forest

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 29
  • "Imagination is more important than knowledge."
Odp: Revalver MKIII
« Odpowiedź #99 26 Sie, 2010, 18:51:17 »
pochwal sie jaki sposob znalazles, bo tez mam szumowe problemy :(

Sposób to ustawienia, które podał Widek i drobna korekcja na ucho (u siebie skorygowałem wysokie tony), albo zamiast  stompboxa SchutUp Sch-1b dodać VST host module i skorzystać z innej bramki szumów. Próbowałem z tą z POD Farm2 i też całkiem nieźle sobie radzi.

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
4 Odpowiedzi
9312 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 09 Sie, 2011, 20:13:02
wysłana przez ukasheq
4 Odpowiedzi
3597 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 30 Lip, 2011, 22:24:27
wysłana przez Mordimer