nie wiedziałem gdzie to napisać:
Nie polecam sklepu Thomann - każdy kto ma zamiar kupić tam jakiś sprzęt muzyczny niech się zastanowi:
Kupiłem monitory studyjne - niby wszystko fajnie, ale okazało się, że 1 z nich po prostu brumi... dodzwoniłem się na infolinię - pani zapewniła mnie, że wyślą mi nową parę-> szast, prast za 2 dni kurier odebrał je i czekam na nową parę... czekam... czekam...
3 tygodnie później dzwonię o co chodzi? Dostaję informację, że dziś mi nikt nie odpowie, bo kogoś tam nie ma - ok rozumiem zadzwonię jutro
Dzwonię dzień później -> tak, wyślą mi nowe, ale dopiero za 2,5 tygodnia, bo wtedy będą mieli... ok poczekam...
Minęło 2,5 tygodnia i dzwonię, żeby dowiedzieć się kiedy mam oczekiwać przesyłki... a Pan mi na to, że najbliższą przesyłkę będą mieli pod koniec sierpnia...
Świetnie - brak kontaktu, jakbym się sam nie przypomniał, to siedziałbym sobie tak dalej, bez monitorów bez ponad 2 miesiące, bez kasy...
Pan zaproponował mi, że mogą mi dać rabat 3% (słownie: TRZY PROCENTtttt) na inny sprzęt od nich.
Za zakupy dziękuję, więcej w THOMANNIE NIE KUPUJĘ POZDRAWIAM