Autor Wątek: Gitarowy licencjat \m/  (Przeczytany 1292 razy)

Offline Jakub_Z.

• Pr0
  • Matowy
Gitarowy licencjat \m/
« 22 Lis, 2010, 10:36:07 »
W nawiązaniu do tematu o magisterce metalowej dla odmiany zwracam się z prośbą dot. gitar i to do licencjatu. Znając życie i tak nikt u mnie tego nie przeczyta - ale zasady to zasady, więc potrzebuję sporo materiału do opracowania tego badziewia...

Najogólniej rzecz biorąc zamierzam skupić się na aspektach tegoż artefaktu w kulturze (bo kulturoznawstwo studiuję) zatem będę pisać o rzeczach związanych z antropologią, estetyką, historią - czyli mówiąc krótko o wszystkim co związane z gitarami, poza sprawami technicznymi i brzmieniowymi (bo tego to nikt nie skuma) :)

Pisałem już podobne prace na dwa różne zaliczenia - w pierwszym wypadku na teorię kultury, a w drugim na estetykę i wyszło całkiem spoko - za pierwszą 4.0 a za drugą 5.0 :)

W samej pracy wspominałem nieco o historii gitary, o legendarnych gitarzystach, ich wpływie na kulturę, trochę o wyglądach gitar z punktu widzenia estetycznego (włączając w to wywód o różnych dziwnych i szatańskich kształtach gitar) i takie tam... Pisałem już na innym forum taką prośbę, ale chciałbym też tutaj zasięgnąć Waszej opinii i poprosić o materiały - bo zamierzam wspomnieć też o siódemkach, dżentach i takich tam.

Zatem jak widać pole do popisu jest duże, tylko trochę gorzej z niezbędną literaturą... I tutaj jest właśnie czas na prośbę do Was moi drodzy parafianie: potrzebuję wszystkiego - skanów, ripów, pdfów, książęk itd. związanych we wszelaki sposób z gitarami właśnie...

No, tyle póki co - jakby się znalazł ktoś dobry z udostępnieniem jakichkolwiek materiałów to postawię skrzynię piwa jak się obronię :)

Offline Lothar

• Pr0
  • Ibanez <3
    • Spaceshark's Lair
Odp: Gitarowy licencjat \m/
« Odpowiedź #1 22 Lis, 2010, 10:39:49 »