Autor Wątek: Tania, mobilna paczka do Mesy SR  (Przeczytany 2808 razy)

Offline pele

  • Gaduła
  • Wiadomości: 420
Tania, mobilna paczka do Mesy SR
« 21 Lut, 2011, 11:55:02 »
Czołem,

na dzień dobry użyłem opcji "szukaj", poczytałem, wyciągnąłem wnioski itd. W temacie kolumn jestem całkowicie zielony, także nie fundujcie mi od razu zjebki za głupawe pytanie :D
Paczka będzie grała z Mesą Single Rectifier i PRS CU 22. Kluczowe znaczenie ma waga paczki i mobliność, także w grę wchodzi 2x12 albo 1x12. Druga sprawa to kasa - ostatnio sporo wydatków, im mniej za to zapłacę tym lepiej. W kapeli potrzebuje i przester,i clean.

2x12:
Po namyśle odrzuciłem Framusa i Harleya Bentona na V30 - odstrasza mnie wykonanie (przynajmniej z tego co niektórzy z Was pisali w topicu o kolumnach 2x12). Na Mesę Recto ani Orange 2x12 nie mam kasy. Zostaje Marshall 1936 albo 1922 - pytanie jak to zagra z moimi gratami. Noisy Box mnie zniechęca, kumpel ma na sali 2x12 od nich, sama siara (nie mam pojęcia co tam siedzi w środku, inna spraw że to pewnie wina ustawień wzmaka a nie samej kolumny).

1x12:
No właśnie. Mobilność, waga, cena. Na scenie brałbym np. coś takiego:
http://www.gitarownia.pl/product-pol-212-NAJLEPSZY-STATYW-NA-WZMACNIACZ-ODSLUCH.html
i mam z tego odsłuch (jak nie ma przodów). Orange na tą chwilę trochę za drogi, zostałby pewnie Noisy Box, Buzzarro (czy jak się to pisze).
Chyba że znacie paczki 1x12, które można ustawić pod kątem jak odsłuch, jak np. Mesa Wedge 1x12. Byłoby to wygodne.

Jakieś inne propozycje? Z góry dzięki i pozdr.

Offline regecore

  • Gaduła
  • Wiadomości: 216
NoisyBox takie cudo moze zrobic, ale raczej taki gitarowy monitor będzie siarzyl bo jest skos frontu dosc spory - i daje prosto w ryj... Widze to bardziej jako uzupełnienie paczki niz sama paczke :)

Ewentualnie zwykla paczka 1x12 i til legsy.
.

Offline maestro

  • Prawie użytkownik
  • Wiadomości: 22
http://allegro.pl/amerykanska-kolumna-gitarowa-basson-sound-2-x-12-i1470933704.html