Autor Wątek: Windows 7  (Przeczytany 16746 razy)

Offline Leon

  • Mroczny Piskacz
  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 3 713
Odp: Windows 7
« Odpowiedź #75 16 Lut, 2010, 19:58:31 »
Lordu żaden problem. Instalacja 7mki to była najprzyjemniejsza instalka jaką robiłem. Ale jak za każdym razem startuję z gołym systemem i mam wszystko na nowo instalować co używam to już mi się włącza FUUUUUUUUUUU mode :)
to że nie gram równo nie znaczy że gram polirytmię.

Offline Tolein

  • Pr0
  • Wiadomości: 725
Odp: Windows 7
« Odpowiedź #76 17 Lut, 2010, 00:08:40 »
Lordu [...]
Odmiana FTW?

Ja to właśnie lubię, jak mogę sobie wszystko od nowa zainstalować, taka świeżość. I mam do wyboru czy chcę nową wersję foobara (wyszło wreszcie milestone nowe :)) czy starą, etc.

A co do końca RC, wuju, sory ale pokażę ci teraz ptaka, jestem studentem, mam ligitkę, mam konto na msdnaa, mam windę za darmo na czas studiowania... xD
To że offica to nie dotyczy, to jest zupełna porażka... ale to swoją drogą...
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Offline purpleman

  • zbananowany
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 025
  • hie hie hie
Odp: Windows 7
« Odpowiedź #77 17 Lut, 2010, 00:16:00 »
A co do końca RC, wuju, sory ale pokażę ci teraz ptaka, jestem studentem, mam ligitkę, mam konto na msdnaa, mam windę za darmo na czas studiowania... xD
+1 :D
"grałeś kiedyś w samoloty?"

Offline Aston

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 971
    • Kanał YouTube
Odp: Windows 7
« Odpowiedź #78 17 Lut, 2010, 00:17:30 »
A mi się coś foobar pieprzy na 7. Znaczy działa ok, ale ikona mi się wyłączyła ihui, nie mogę przywrócić jej. Nie wiem co jest kurna :P

Offline mondomg

  • Uroczy Troll Maruda
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 293
    • mondomg blog
Odp: Windows 7
« Odpowiedź #79 17 Lut, 2010, 00:52:16 »
7mam windę za darmo na czas studiowania... xD
Tylko na czas studiów? To chyba przechodzi beyond.

Offline Tolein

  • Pr0
  • Wiadomości: 725
Odp: Windows 7