Autor Wątek: Jaka karta pamięci do Sonny Ericssona k750i?  (Przeczytany 1667 razy)

D_Rivv

  • Gość
Jaka karta pamięci do Sonny Ericssona k750i?
« 10 Wrz, 2008, 23:28:50 »
Jestem zielony w temacie. Orientuje się ktoś jaki typ karty i w jaką firmę przyinwestować?

Offline dom?n

  • tytuł srytuł
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 998
  • volvoRWD.pl
    • Robię grafiki
wybacz D_Rivv, jesli potraktujesz to jako osobiste - tak naprawde to nie do konca o to chodzi. swoja droga jestem ciekaw tez co reszta z was o tym mysli.

nie robmy z tego forum smietnika a'la pigmej. dajmy spokoj z tematami o podrywie, sztukach walki, komorkach, prawie karnym i innych rzeczach. to forum GITAROWE. na forach o komorkach mozna znalezc lepsze odpowiedzi, wiec niech sie moze tematy o komorkach tam znajda.

czy mam chociaz troche racji?
Łe tej.

D_Rivv

  • Gość
wybacz D_Rivv, jesli potraktujesz to jako osobiste - tak naprawde to nie do konca o to chodzi. swoja droga jestem ciekaw tez co reszta z was o tym mysli.
Spoko, nie mam pretensji, rozumiem Cię, po prostu poniżej był temat o telefoniku, więc czemu nie spytać o kartę? W końcu to offtopic. Niech Sinner osądzi, on tu stanowi Prawo i Sprawiedliwość. :D

Offline Pan Sinner

  • MrWhosyourdaddybitch
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 741
  • Miałki!
    • Torg
nie wtracam sie do oftopikow

Offline el-biczel

  • Pr0
  • Wiadomości: 825
  • Zawsze chciałem neutrinem być...
ja sie zgadzam z Dominem. d_rivv, czasami zakładasz takie topici w offtopie, jakby Ci sie google nie chciało otworzyć. Nie pierdolmy bezsensu.

Offline Drevniak

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 320
  • I'm the black kozioł of your przeznaczenie
a ja mam lelefon który robi "ping"...

i tak nic nie przebije tematu o utraconej miłości wiec... dajmy sobie spokój z tego typu topikami teraz próbuje sobie przypomnieć czy sam nie założyłem  jakiegoś głupiego tematu  :P
« Ostatnia zmiana: 11 Wrz, 2008, 17:33:55 wysłana przez Drevniak »