Autor Wątek: Problem z urządzeniem audio na płycie głównej kt4 ultra  (Przeczytany 1638 razy)

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 484
  • "[pause] These go to eleven"
Panowie, mam płytę główną kt4 ultra ms 6590(takie są na niej oznaczenia, jeszcze ms ver.1.0). Nie znam się na tym za bardzo, ale z tego co skumałem to powinno być msi (sądząc po chipset'cie via vt8235). Aczkolwiek nigdzie na laminacie nie znalazłem takiego oznaczenia.

System nie wykrywa mi urządzenia audio, pomimo że zainstalowałem sterowniki ze strony msi (4in1) oraz stery audio z tej strony. Coś gdzieś muszę knocić. Jakieś pomysły?
No pain No gain !

Offline Dexterek

  • Fanboy Mesy w niepomiętej kurtce
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 838
  • Pan Mroku
Chodzi o dźwiękową zintegrowaną?
Spróbuj włączyć ją w biosie.
Don't stick with your girl - that is gay and lame.
Rape some sluts who worship Satan's name!

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 484
  • "[pause] These go to eleven"
Tak, chodzi o zintegrowaną kartę dźwiękową.

Do Biosu też już patrzyłem, bo spotkałem się z opinią że warto tam zajrzeć i włączyć urządzenie audio. Tylko kurteczka, nie znalazłem żadnej opcji która by na to pozwalała. Były opcje odnośnie dysków, procka, grafy, ale nie tego :/
No pain No gain !

Offline Dexterek

  • Fanboy Mesy w niepomiętej kurtce
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 838
  • Pan Mroku
To może jakaś zworka?
Don't stick with your girl - that is gay and lame.
Rape some sluts who worship Satan's name!

Offline Radek M

  • Sith Lord
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 484
  • "[pause] These go to eleven"
Generalnie komputery to nie mój konik, więc możliwe że powodem takiej sytuacji jest jakaś totalna pierdoła której nie wychwytuję. sam już nie wiem. Może to nie jest płyta msi i to dlatego?