Autor Wątek: Prośba do ludzi dobrej woli :)  (Przeczytany 1677 razy)

Offline Pan Sinner

• MrWhosyourdaddybitch
  • Pr0
  • Miałki!
    • Torg
Prośba do ludzi dobrej woli :)
« 28 Maj, 2009, 10:17:12 »
Szanowni koledzy. Stali użytkownicy forum wiedzą, że z zawodu jestem ratownikiem medycznym, pracuję w zespole Podstawowym (Paramedycznym) w jednej z podstacji w województwie Kujawsko-Pomorskim. Nasza stacja zabezpiecza 17.000 mieszkańców. Zespół obsługuje trzech ratowników. Do zdażeń cięższych lecimy z pełnym ekwipunkiem w skład którego wchodzi walizka z lekami (ciężka jakjapierdolę), torba tzw. pierwszego, torba reanimacyjna z zestawem do intubacji, kompletem rurek, ssak, defibrylator, czasami dochodzą do tego specjalistyczne zestawy takie jak porodowy, przeciwoparzeniowy, zestaw opatrunkowy, szyny kramera do usztywniania złamań, lub próżniowe, krzesełko kardiologiczne, butla z tlenem medycznym... Innymi słowy suma shitu jest spora i wyglądamy jak beduini.

Całość tego ekwipunku jesteśmy w stanie zmieścić w dwóch plecakach ratunkowych, dzięki temu moglibyśmy mieć wolne ręce do transportu chorego na krzesełku kardiologicznym, bez wysyłania kierowcy ze sprzętem i wszystko (większość zawsze mielibyśmy pod ręką. W związku z czym samozwańczo szukam sponsora/sponsorów na zakup wyżej wymienionych plecaków. Dwie sztuki to suma optymalna, aczkolwiek będę lizał po jajkach każdego sponsora choćby za jeden. Podziękowanie wedle uznania :) Nie będę mógł obkleić karetki, ale torbę jaknajbardziej nazwą Twojego zespołu, firmy, imieniem ;) Odpierdolę pro pisemko z wzniosłymi podziękowaniami ratowników z mojej stacji, które podwiesisz nad łóżkiem, lub w swoim wypasionym biurze :)

Obiekt naszych westchnień wygląda jak na fotce niżej, cena jednej sztuki to 279.00 PLN brutto. Będę cholernie wdzięczny za jakikolwiek odzew

Pozdrawiam wszystkich Hardkorów ;)
Wasz - Paweł
« Ostatnia zmiana: 28 Maj, 2009, 10:19:33 wysłana przez Sinner »

Offline wuj Bat

• Pr0
Jak chce kasę to jaki miły! :P