Autor Wątek: Pomocy! Planuję kupić gramofon.  (Przeczytany 4704 razy)

Offline Jesus

  • Gaduła
  • Wiadomości: 353
  • Djesus Chytrus
Pomocy! Planuję kupić gramofon.
« 01 Lis, 2012, 19:18:37 »
Potrzebuję pomocy w kupnie odtwarzacza płyt winylowych a na bank jest wśród was kilku umnych w tej dziedzinie. Mam do wydania max 400 złociszy i nie znam się na tym zupełnie. Byłym wdzięczny za rady, pomysły oraz oczywiście gotowe oferty z internetów lub od Was - gdybyście chcieli jakieś sprzedać. Ma grać.
return to monke

Offline gizmi7

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 515
  • Venus as a goodboi
W moim Denonie DP-297 poszła niedawno igła, a i tak miałem w planach kupić sobie coś z wyższej półki, więc za jakieś śmieszne pieniądze(200? nie wiem, ile jest wart, dostałem go w prezencie). Za 50 zł spokojnie powinieneś znaleźć igłę, a za pozostałe 150 sobie jakichś fajnych płyt nakupujesz (choć polecam sprowadzanie np. z UK, bo w Polsce sobie horrendalne kwoty życzą i soundtrack z Pana Kleksa niektórzy potrafią wycenić jak nagrania Zeppelinów)

Offline Bjørn

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 363
  • Imponderabilistyczny monopluralista.


Ten wydaje się być stylowy!
. : : Death Metal und Jazz : : . || dubstepowe banjo w djencie || . : : Fractal > all your amps : : .

Offline Aston

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 971
    • Kanał YouTube
Ja bym szukał po firmach takich jak Onkyo, Thorens, Denon, CEC, od biedy Technics. Zerknij sobie w allegro, poczytaj na ich temat i sam znajdziesz coś, co ci się spodoba.

Offline Jesus

  • Gaduła
  • Wiadomości: 353
  • Djesus Chytrus