Witam
Nazywam się Aleksander Neumann i jestem studentem drugiego roku Zarządzania na Politechnice Gdańskiej. W ramach przedmiotu Inżynieria Produkcji (studia inżynierskie) mam do zrobienia mały projekt- pracę zaliczeniową. Praca dotyczy opisu jakiejś firmy produkcyjnej oraz wprowadzenia do jej oferty nowego produktu. Poza studiami interesuję się muzyką oraz sprzętem muzycznym, dlatego też do mojej pracy wybrałem firmę GLAB oraz wymyśliłem małe urządzenie, które teoretycznie miało by wejść do produkcji. Oczywiście pomysł urządzenia nie jest rewolucyjny, ani jeszcze w stu procentach dopracowany (pewnie nigdy nie będzie musiał być zupełnie zgodny z rzeczywistością, prowadzący zajęcia i tak nie ma pojęcia o tego typu sprzęcie), ale mam nadzieję, że uzyskam od Państwa firmy potrzebne do projektu informacje.
Część informacji potrzebnych do pierwszego etapu pracy znalazłem na stronie firmy, jednak potrzebuję trochę dodatkowych danych. Czy istnieje możliwość nawiązania kontaktu i otrzymania potrzebnych wiadomości? Wszystko to, co dowiem się o firmie zostanie użyte tylko i wyłącznie do stworzenia pracy i zaliczenia przedmiotu.
Na początku, chciałbym poznać:
* kluczowi dostawcy firmy (tylko nazwy firm oraz podstawowe informacje na temat dostarczanych podzespołów)
* konkurenci, których firma uznaje za najważniejszych (wystarczą nazwy)
* opis posiadanych zasobów: obszar, budynki, wyposażenie techniczne/maszyny, urządzenia, liczba pracowników, licencje
Nowy produkt, który udało mi się opracować to switch- looper z wbudowanym tunerem do gitary oraz zapisywalnymi trzema presetami. Urządzenie mogło by także działać na zasadzie di-box. Oto schematyczny rysunek stworzony przeze mnie w programie MS Paint, jeśli ta część projektu spotka się z zainteresowaniem, w następnym mailu mogę opisać sprawę dokładniej: