Autor Wątek: Zestawik haj faj...  (Przeczytany 8425 razy)

Offline Radek M

• Sith Lord
  • Pr0
  • "[pause] These go to eleven"
Odp: Zestawik haj faj...
« 17 Lip, 2009, 00:06:28 »
Tak apropo tego tematu.

Dostalem w spadku parke altusow 75 i mam kilka pytan odnosnie tej materii(a jako ze w temacie starych gratow, jeszcze do tego audio jestem laik, to moze czegos ciekawego sie dowiem).

1. Kolumny sa w stanie bardzo dobrym dobrym jak na wiek, ale wiadomo ze lata robia swoje. Zawieszenie glosnikow sredniotonowych jest zetlale - tzn. jak dotknalem palcem zeby zobaczyc jak sie trzyma to sie bezczelnie w tym miejscu przerwalo i powstala dziurka ok. 0.5cm. Nie wiem czy bedzie sie to objawialo popierdywaniem czy nie. Czy wogole to zawieszenie wytrzyma chwilke i  wogole sie rozsypie.

No i tutaj moje konkretne pytanie, po co regenerowac stare glosniki skoro nowe Tonsile sredniotonowe kosztuja 30zl?

http://www.e-tonsil.pl/index.php?p75,gdm-10-60-2-8

Zawieszenie glosnikow niskotonowych jest z tego co widze w niezlym stanie. Praktyka pokaze czy cos sie bedzie dzialo czy nie.

2. Zestaw kolumienek bedzie napedzal wzmak unitra ws 315 - jak na warunki blokowe styka w zupelnosci. No i tutaj mam pytanie o wtyki. W unitrze sa gniazda ktorych uklad otworow to taki "plus" po srodku i kwadratowy otwor po lewej stronie. Wtyk wyglada tak: kawalek blaszki po srodku i okragly bolec z boku.
Sorki za moje "opisy" ale niemam pojecia jak sie ten standard polaczen nazywa :)

Pytanie teraz jest takie, gdzie w tym gniezdzie ma isc plus a gdzie minus? W altusach jest standard czyli dwa zaciski i obok oznaczenie + -. Musze tylko dorobic wtyczke z jednej strony(jak ktos by wiedzial pod jaka nazwa wystepuja takie wtyki i gdzie to mozna dostac, to tez by bylo fajnie).