@mophk Nie pchałbym się w Audi, Passaty itp. Jest duzy popyt na to przez co najwięcej wałów robią na tych autach.
Generalnie gość dobrze tutaj gada tylko wkurwia jego maniera
Jak nie widziałeś ogarnij. Ma też odcinek z autami do 10k.
Z dieslami masz rację. Ostrożnie, bo własnie naprawa potrafi być droga, ale można trafić już takiego zrobionego. Jedyny mankament to w nowych dieslach masz DPF i jak będziesz dużo po mieście jeździł to się zapcha.
Za ten hajs pchałbym się w Clio III ph1 1.6 110KM (na rynek niemiecki 90KM, ale to ten sam motor i tak samo się zbiera). Tańsze od Polo i Golfa - bo francuz. Gabarytowo to mały nie jest, a silnik daje radę. Z wkurwiających rzeczy to zamek klapy bagażnika potrafi stukać, łączenie dachu i boków przy bagażniku na kleju ma małe pęknięcia, ale to nic nie zmienia (ASO mówi, że jest ok), w zmiana żarówek jest straszna, ale jak nabierzesz wprawy da radę, skórzana kierownica się szybko wyciera. 1.4 nie bierz, bo się nie opłaca.
A z przebiegiem to sobie policz 10k rocznie minimum. Jak mniej to coś nie halo