Autor Wątek: Problem z serwisem SoundTrade  (Przeczytany 2622 razy)

bandit112

  • Gość
Odp: Problem z serwisem SoundTrade
« 11 Lis, 2013, 00:15:49 »
gadaj ze sklepem, dystrybutorowi to wszystko w tym momencie lotto. On nie jest w ogóle tutaj stroną.

Nagraj co jest nie tak, powiedz żeby przysłali kuriera po monitory. Do tego najlepiej opisz usterkę na piśmie. Wszystko wyślij razem z monitorami, to samo im napisz na maila - tak jakbyś od nowa zaczynał reklamację. Jak są uszkodzone to wszystkie argumenty są po twojej stronie.

A - co do tego zaoszczędzania czasu - pozornie czas zaoszczędziłeś, a faktycznie to oni zaoszczędzili na kurierze;) Przepisy są jakie są - usterkę usuwa sprzedawca na swój koszt, co dla sklepów internetowych może być kosztowne zapewne.

No to zrobie lepsze nagranie, podczas ktorego bede przelaczal R i L i uderze na sklep. Tylko watpie, czy zgodza sie na kuriera DO nich, za ktorego beda musieli zaplacic. A przedstawic im dokladnie sprawe z serwisem, czy po prostu zaczac tak jakby wszystko od nowa?