gadaj ze sklepem, dystrybutorowi to wszystko w tym momencie lotto. On nie jest w ogóle tutaj stroną.
Nagraj co jest nie tak, powiedz żeby przysłali kuriera po monitory. Do tego najlepiej opisz usterkę na piśmie. Wszystko wyślij razem z monitorami, to samo im napisz na maila - tak jakbyś od nowa zaczynał reklamację. Jak są uszkodzone to wszystkie argumenty są po twojej stronie.
A - co do tego zaoszczędzania czasu - pozornie czas zaoszczędziłeś, a faktycznie to oni zaoszczędzili na kurierze;) Przepisy są jakie są - usterkę usuwa sprzedawca na swój koszt, co dla sklepów internetowych może być kosztowne zapewne.
No to zrobie lepsze nagranie, podczas ktorego bede przelaczal R i L i uderze na sklep. Tylko watpie, czy zgodza sie na kuriera DO nich, za ktorego beda musieli zaplacic. A przedstawic im dokladnie sprawe z serwisem, czy po prostu zaczac tak jakby wszystko od nowa?