Autor Wątek: Problem z serwisem SoundTrade  (Przeczytany 2609 razy)

Offline MadYarpen

  • Pr0
  • Wiadomości: 587
  • Petrolhead
Odp: Problem z serwisem SoundTrade
« 11 Lis, 2013, 00:02:51 »
gadaj ze sklepem, dystrybutorowi to wszystko w tym momencie lotto. On nie jest w ogóle tutaj stroną.

Nagraj co jest nie tak, powiedz żeby przysłali kuriera po monitory. Do tego najlepiej opisz usterkę na piśmie. Wszystko wyślij razem z monitorami, to samo im napisz na maila - tak jakbyś od nowa zaczynał reklamację. Jak są uszkodzone to wszystkie argumenty są po twojej stronie.

A - co do tego zaoszczędzania czasu - pozornie czas zaoszczędziłeś, a faktycznie to oni zaoszczędzili na kurierze;) Przepisy są jakie są - usterkę usuwa sprzedawca na swój koszt, co dla sklepów internetowych może być kosztowne zapewne.
« Ostatnia zmiana: 11 Lis, 2013, 00:04:26 wysłana przez MadYarpen »