Autor Wątek: Thomann.de -pytanie  (Przeczytany 5640 razy)

Offline Hader

  • Użytkownik
  • Wiadomości: 91
Odp: Thomann.de -pytanie
« 15 Lip, 2013, 17:27:21 »
nie wiedziałem gdzie to napisać:

Nie polecam sklepu Thomann - każdy kto ma zamiar kupić tam jakiś sprzęt muzyczny niech się zastanowi:

Kupiłem monitory studyjne - niby wszystko fajnie, ale okazało się, że 1 z nich po prostu brumi... dodzwoniłem się na infolinię - pani zapewniła mnie, że wyślą mi nową parę-> szast, prast za 2 dni kurier odebrał je i czekam na nową parę... czekam... czekam...

3 tygodnie później dzwonię o co chodzi? Dostaję informację, że dziś mi nikt nie odpowie, bo kogoś tam nie ma - ok rozumiem zadzwonię jutro
Dzwonię dzień później -> tak, wyślą mi nowe, ale dopiero za 2,5 tygodnia, bo wtedy będą mieli... ok poczekam...

Minęło 2,5 tygodnia i dzwonię, żeby dowiedzieć się kiedy mam oczekiwać przesyłki... a Pan mi na to, że najbliższą przesyłkę będą mieli pod koniec sierpnia...

Świetnie - brak kontaktu, jakbym się sam nie przypomniał, to siedziałbym sobie tak dalej, bez monitorów bez ponad 2 miesiące, bez kasy...

Pan zaproponował mi, że mogą mi dać rabat 3% (słownie: TRZY PROCENTtttt) na inny sprzęt od nich.

Za zakupy dziękuję, więcej w THOMANNIE NIE KUPUJĘ POZDRAWIAM