Trochę dziwne porównanie, myślałem że ten superlux to będzie jakaś kopia SM57 i można by stwierdzić jak blisko jest do oryginału. Wiadomo że jeśli to zupełnie inny mikrofon to brzmi inaczej, ciężko powiedzieć czy lepiej czy gorzej. Przynajmniej jak to w miksie siedzi mógłbyś pokazać.
Ten PRA628 to chyba raczej kopia (o ile nią jest) Sennheisera e609/e906,
ci co się orientują w temacie wiedza że Superlux robi "kopie" min słuchawek AKG i Beyerdynamic
. Miałem e609 - ale sprzedałem, e 906 nie znam ale zakładam że pewnie brzmieniowo bardzo podobny, gdybym chciał zrobić porównanie pewnie zestawiłbym PRA właśnie z e609, ale.... chciałem tylko na paru fragmentach ukazać różnice w brzmieniu (nie na zasadzie który lepszy) między PRA a nazwijmy to standardem w rejestracji gitar czyli sm57. Dlatego sm57 - stanowi swego rodzaju punkt odniesienia nic więcej.
Co do osadzania śladów w miksie, pewnie ci co się znają osadzili by oba dobrze i oba grały by fajnie, ja się nie znam ale zrobiłem podobnie jak Ty krótkie miksy z nimi i dodatkowo dodałem jeszcze symulacje (też jako punkt odniesienia).
https://dl.dropbox.com/u/67037385/mix_pra628.mp3https://dl.dropbox.com/u/67037385/mix_sm57.mp3https://dl.dropbox.com/u/67037385/mix_sym.mp3Pozdrawiam,