Autor Wątek: Organizacja tras  (Przeczytany 84258 razy)

Offline youshy

  • Facebook follower No.1
  • Pr0
  • Wiadomości: 1 456
  • Why do you wear that stupid mansuit?
    • Brudne Brzmienie
Odp: Organizacja tras
« Odpowiedź #25 23 Gru, 2011, 16:09:12 »
Panowie, taki trochę necrobump: jak piszecie/kontaktujecie się z właścicielem klubu na temat koncertu, to w jakiej formie? Chodzi mi o to, czy macie jakąś taką formułkę, nie wiem, słowo klucz, którego używacie w każdym zapytaniu i się zawsze sprawdza? :)

zależy z kim piszesz ;) jeśli organizator jest konkretny to sam Ci coś odpowie lub zaproponuje bo wie na czym stoi, wie ile i jacy ludzie przyjdą na koncert, natomiast jeśli piszesz z mało poważnymi ludźmi to na słowo kasa w ogóle nie odpowiedzą :) profesjonalnych klubów w PL jest mało, a większość to prywatne interesy, gdzie właściciel po cichu liczy na to, że zagrasz za darmo ;) pomijam tutaj kwestię kontaktów i przyjaciół bo to zawsze in plus jeśli przynajmniej jedna z osób w ekipie dobrze utrzymuje relacje.

PS. sam użyłeś słowa kluczowego 'właściciel klubu' - skoro rozmawiasz z właścicielem tzn. że gadasz z osobą, które potrafi i lubi liczyć ;) przedstaw mu przekonujące statystyki ;)

właśnie, aktualnie chyba na takich mało konkretnych trafiam..

Z mojego doświadczenia wynika, że nic się nie sprawdza i generalnie 90% właścicieli czy menadżerów klubów to goście i gościówy nie mające o niczym bladego pojęcia, a wogóle to najchetniej organizowałyby/liby tylko zamkniete imprezy dla klientów korporacyjnych.
Więc jeżeli chcesz organizować trasę dla swojego projektu to najlepiej ogarnij jakiegoś promotora, który ma kontakty osobiste z owymi i ma do nich NUMERY TELEFONÓW. Bo na maile to 90% z tych 90% też nie odpisuje.

Dziękuję za podpowiedź! :)
"To, że nie mam projektu, nie znaczy, że nie mam projektu"

Profile na Tonexa, Kempera i inne -> https://brudnebrzmienie.pl/