Autor Wątek: GLS: klientowi kurier rozwalil gitare  (Przeczytany 4195 razy)

Offline commelina

  • jestę skervesenę
  • Pr0
  • Wiadomości: 3 375
  • ...grałbym EVER
    • Skervesen
Odp: GLS: klientowi kurier rozwalil gitare
« 21 Gru, 2011, 22:02:41 »
"Dobry wieczór Szanowny Panie,
Gitara,jako że miała być prezentem gwiazdkowym dla mojej Córki wylądowała u lutnika.
Koszt naprawy instrumentu to 100 PLN.
To,jak ustosunkuje się Pan do tej sprawy będzie tylko świadczyć o Panu.
Czekam na decyzje."

Zapytaj dlaczego podjął decyzję bez Twojej zgody, mogłeś miec swojego lutnika. Postąpił po swojemu stawiajac Ciebie w sytuacji bez wyjscia. Zaproponuj mu 50 zł ew kontakt z rzeczonym lutnikiem i ze to jemu przekażesz te 50 zł
Ludzie to kurwy. Ostatnio klient tak pięknie na bezczela mnie załartwił ze az szkoda słów. Cięzko potem komukolwiek zaufac.
Po za tym słusznie bez zdjęć nie podchodź do tematu, Zażądaj ich kategorycznie i bezwarunkowo inaczej niech cie w pompe cmoknie NIKT NIC w takiej sytuacji ci nie zrobi a negatywa możesz skomentować i jemu oczywiście tez wystawić więc pies to ganiał.
Na pohybel skurwysynom.
« Ostatnia zmiana: 21 Gru, 2011, 22:06:41 wysłana przez commelina »