Autor Wątek: GLS: klientowi kurier rozwalil gitare  (Przeczytany 4169 razy)

Offline Musza

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 163
Odp: GLS: klientowi kurier rozwalil gitare
« 21 Gru, 2011, 14:01:32 »
Mimo to, że to "już jego sprawa", warto byłoby mu pomóc. Przedstaw sprawę jasno, że nie jesteś temu winny, ale że z tego wspólnie wybrniecie i zrobisz co w Twojej mocy, żeby odzyskał rekompensatę za poniesione straty. Proponuję nie dać się ponieść emocjom w rozmowach telefonicznych i nie zwalać na niego winy (mimo, że jest jego), nawet, gdy będzie rzucał na Ciebie oskarżenia. Spokojnie przeczekiwać jego wyrzuty, które pewnie się pojawią niejednokrotnie i wracać do spokojnego, racjonalnego planu rozwiązania sprawy. Nikt z nas nie chciałby dostać uszkodzonego instrumentu, a czasem można się zapomnieć przy kurierze - trzeba gościa nerwy zrozumieć. Powodzenia!
« Ostatnia zmiana: 21 Gru, 2011, 14:32:45 wysłana przez Musza »
facebook.com/Musza.MorningWood