Forum Sevenstring.pl
Wzmacniacze i akcesoria => Pickupy, dechy, gryfy, struny i akcesoria => Wątek zaczęty przez: Lothar w 18 Lut, 2011, 10:51:08
-
(https://forum.sevenstring.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fmediacdn.shopatron.com%2Fmedia%2Fmfg%2F574%2Fproduct_image%2Fd8a1f0a7237373ed0670fa88fba61926.jpg%3F1297231515&hash=d74301aa2f9c888e506ab2a203ce56273032ddb6)
moim zdaniem kompletna kupa. 0.54 do E? :/
-
raczej 74 do... właśnie, do czego według nich? Do F#? Chyba w barytonach to by dało radę, ja swoją najniżej do G mogę zestroić, żeby się dało grać. A już się cieszyłem, że zrobili grubsze.
-
Hmmm... moim zdanie 0.54 w E sprawdza się znakomicie, ale tym samym moim zdaniem 0.74 sprawdza się w B świetnie, a w A jest już za luźna.
-
Mondo, a ile nie-barytonowych ósemek widziałeś? ;)
Choć istotnie, 54 do E w wiośle z wydłużoną skalą... odważnie. W 25,5 spokojnie imo ujdzie ( ja tak gram, 52 albo 54 mam właśnie ).
Domas, przerażasz mnie, w B to ja mam 60 O_o
-
znowu to samo ;)
ja uzywam 10-56 do H, wiec do F# moglbym miec 68-70 :|
-
No co? Świetny set do siódemek, tylko wywalić 64. ;)
Coś wiadomo na temat cen?
-
+1 Tolek.
Jak dla mnie troche przycienkawe - tzn. pierwsze 6 jest spoko, ale 7 i 8 to nawet do standardu jakos mi wieje babim latem :P
-
Macie, już na orgu przewałkowali temat
http://www.sevenstring.org/forum/extended-range-guitars/147056-ernie-ball-8-string-sets.html
Rachet, a ile barytonowych widziałeś? Myślę, że jest w miarę po równo.
Chętnie zobaczyłbym grubsze EB niż 74. Tej nie liczę http://www.ernieball.com/products/category-955-Nickel-Wound-Singles#/product/-090-Small-Ball-End-Nickel-Wound-Bass-for-Silhouette-Bass-Guitar- bo brzmi jak basowa struna założona w elektryku i jest generalnie kiepska. Jako, że 74 mam do A i jest bardzo dobrze (w B też było spoko), to w F# widziałbym mimo wszystko coś z przedziału 85-90.
-
hm, no jak dla mnie to średnio spasowane jest... w skali 28" zszedłem do Fis na 54, więc 74 byłoby pewnie ok ;) ale z kolei set 10-54 stroję w tej gitarce do drop C :P soł jeśli miałby to być set to barytona to osobiście wolałbym na pierwszych sześciu coś w stylu 9-46 (zbanujcie ;) )
-
A ja się z Tobą jak najbardziej zgodzę.
-
Nie wiem o co Wam chodzi. Mam 72 do G w mojej (dobra, już nie mojej) siódemce (27') i jest ok, grubo. 74 przy 27' do F# brzmi jak dla mnie idealnie. Mondo, a z ósemkami, przynajmniej tymi dostępnymi to chyba przesadziłeś (albo baryton to dla Ciebie >26'5): Schectery mają 26'5, Ibanezy 27', Ran 27'/28 i coś. Nie mówiąc już, że Djent i luźne struny=sex, ale wiadomo, nie każdy Djentuje ;)
-
No dobra, ale ósemki 25,5" też się przewijają, już nie pamiętam u kogo i co dokładnie.
Czy RANa też liczymy jako gitary produkowane seryjnie i dostępne w sklepach? Bo o to mi chodziło, a nie sprecyzowałem.
-
Ale przecież 8mki RAN'a nie są 25,5.
-
No dobra, ale ósemki 25,5" też się przewijają, już nie pamiętam u kogo i co dokładnie.
Czy RANa też liczymy jako gitary produkowane seryjnie i dostępne w sklepach? Bo o to mi chodziło, a nie sprecyzowałem.
Myślę, że też. Są robione w znakomitej większości maszynowo, no i głośno o nich wszędzie jako ogólnie dostępna alternatywa dla Schecterów, Ibanezów i innych LTD.
Ale przecież 8mki RAN'a nie są 25,5.
Dawno tego nie używałem - :facepalm:
-
Ekhem, nie są -_-
menzura » 6-strunowa: 25,5"
7-strunowa: 25,5" lub 27"
8-strunowa: 28"
-
Ekhem, nie są -_-
menzura » 6-strunowa: 25,5"
7-strunowa: 25,5" lub 27"
8-strunowa: 28"
dabl fejspalm!
choć rzeczywiście nie są 27', to było widocznie na życzenie Andy'ego
-
ja przy 28,6" mam 90 do E (tego dolnego) jest przygrubo, jak będe wymieniał to na 80. w Fis nie wiem, wydaje mnie się ze da rade, za to 62 w A robi robote idealnie.
Czeka mnie wymiana bardzo niedługo to się sprawdzi ten secik
to 54 mnie zastanawia trochę grubo ja mam 46 w D i wydaje mi się bdb, więc nie wiem nie macałem nie wypowiadam sie narazie
-
Dobra, może jestem debilem, ale czym zasługuję na te fejspalmy? Szczerze, oświeć mnie, proszę.
-
zamiast się opierdalać to mnie powiedzta gdzie to kupić albo przynajmniej wskażta człowieka który wie :)
-
Ale przecież 8mki RAN'a nie są 25,5.
I ja nigdzie nie napisałem, że są. Moje drugie zdanie(akapit?) o RANie był w kontekście gitar "dostępnych", a nie tych z 25,5".
-
No teraz się domyśliłem ale jednak Musza napisał, że wg niego trochę przesadziłeś z tymi 25,5 przynajmniej dostępnymi/seryjnymi, po czym od razu padło pytanie o RAN'y...
Nieporozumienie, no offence, etcetera, etcetera.
-
No teraz się domyśliłem ale jednak Musza napisał, że wg niego trochę przesadziłeś z tymi 25,5 przynajmniej dostępnymi/seryjnymi, po czym od razu padło pytanie o RAN'y...
(https://forum.sevenstring.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Ftheletter.co.uk%2Fimages%2Flc%2Fblah_blah_blah.gif&hash=2c5739f2b12a8d2625e917e754c92b45a6a97a10)
;) ;) ;)
-
:kissmyass:
-
Nie sądzę, żeby MM wyprodukował ósemkę, jeśli nie będzie kogoś, kto by ją sygnował. Raczej ich nie ciągnie w tym kierunku - oprócz sygnatur Petrucciego nie zrobili żadnego innego siedmiostrunowego modelu, podobnie jak Bongo 6 to ich jedyny sześciostrunowy bas (jeśli dobrze pamiętam, powstał przy współpracy z Myungiem?).
-
Eeeeee, do F# dadzą radę. Przeca defaultowo RG2228 miał 068 najgrubsiejszą. Co to, ich wina, że tu są głównie pojeby strojące 8-emki w dolnym D? :D
-
Eeeeee, do F# dadzą radę. Przeca defaultowo RG2228 miał 068 najgrubsiejszą. Co to, ich wina, że tu są głównie pojeby strojące 8-emki w dolnym D? :D
Dokładnie. Poza tym można nastroić jak siódemkie z dodaną najcieńszą.
-
Gdyby jeszcze do szóstek zrobili secik 10-54, a do siódemek 10-64 to byłbym przeszczęśliwy!
-
Bongo 6 to ich jedyny sześciostrunowy bas (jeśli dobrze pamiętam, powstał przy współpracy z Myungiem?).
Raczej z BMW ;)
-
Kurde ja używam jako bazy D'addario 13-62 a tam E to 056 i jakoś żyję, więc nie histeryzować mi tu!
-
Ale Ty Yony mało jesteś reprezentatywny z tym Twoim dolnym D ;D
Tak samo Iommi jakoś żył grając w C# na 46 najgrubszej i gibsonowskiej menzurze, a pół świata i tak histeryzuje, że im jest 52 za cienkie i to w 25,5 a co poniektórzy i dłuższej ;)
-
jeszcze raz za .orgiem...
problem z tym setem jest taki, że naprężenia są z dupy dobrane i jakby wiosła nie przestrajać, to albo połowa strun to flaki, albo połowa to pręty zbrojeniowe.
Myślę, że Amanicie chodziło o czwartą, piątą i szóstą strunę. Taki set to chyba tylko do Open A.