Miałem okazję kilka razy pobawić się tym maleństwem i za każdym razem byłem w stanie ukręcić satysfakcjonujące mnie brzmienie.
Nie no ja po prostu jakos nie do konca ufam tym Axom i Kemperom (mimo, ze sam od lat na cyfrach lece). Wiadomo, wszystko sie moze zepsuc, pytanie co latwiej i taniej naprawic? Ale moze ja taki sceptyczny jestem, bo po prostu nie mam szczescia do sprzetu, ktory w 90% kupuje od razu zepsuty i musze od razu odsylac? <true story>
Z tego co wiem, to support Fractala oraz Kempera jest w swoim działaniu niemal idealny, prędzej producenci lampiaków Cię zleją, jak np. mnie swojego czasu zlał ENGL.A jak jest z naprawami pogwarancyjnymi?
Mój przyjaciel, jeden z czołowych producentów robił u siebie w studio testy Kempera. Nagrywał z tej samej paczki i setupu mikrofonów Kempera i oryginalne głowy (Marshall, Mesa, Vox, Fender). Kemper nie tyle wyszedł słabo co nie wyszedł wcale z tego testu :)
"Dźwięk jest daleko, brakuje mu definicji, znika w miksie i jest płaski. To fajna zabawka do demówek w domu ale nie za te pieniądze."
Więc jak bym chciał wydać 6,5 klocka to niemal na pewno był by to Mesa Mk II C+ z paczką na EVM12 L. To nie jest kwestia kasy, lata grania i jeżdżenia plus sporo nabytej wiedzy dały mi pogląd że (wiem że wielu się nie zgodzi) w dzisiejszych czasach wzmacniacz gitarowy więcej niż 50 watt to kompletny bezsens.
Tylko dlatego szukam wzmacniacza o małej mocy który będzie na tyle głośny że przebije się przez głośnego garowego.
Tak mi się tylko no skojarzyło, bo świeże.Mój przyjaciel, jeden z czołowych producentów robił u siebie w studio testy Kempera. Nagrywał z tej samej paczki i setupu mikrofonów Kempera i oryginalne głowy (Marshall, Mesa, Vox, Fender). Kemper nie tyle wyszedł słabo co nie wyszedł wcale z tego testu :)
"Dźwięk jest daleko, brakuje mu definicji, znika w miksie i jest płaski. To fajna zabawka do demówek w domu ale nie za te pieniądze."
Więc jak bym chciał wydać 6,5 klocka to niemal na pewno był by to Mesa Mk II C+ z paczką na EVM12 L. To nie jest kwestia kasy, lata grania i jeżdżenia plus sporo nabytej wiedzy dały mi pogląd że (wiem że wielu się nie zgodzi) w dzisiejszych czasach wzmacniacz gitarowy więcej niż 50 watt to kompletny bezsens.
Tylko dlatego szukam wzmacniacza o małej mocy który będzie na tyle głośny że przebije się przez głośnego garowego.
na GOPie też jechali po kemperze dość ostro.
na GOPie też jechali po kemperze dość ostro.
To to samo forum gdzie ludzie myślą, że Gibsony grają? :P
Kempera sprawdź sam. W internetach kłamią.
"Dźwięk jest daleko, brakuje mu definicji, znika w miksie i jest płaski. To fajna zabawka do demówek w domu ale nie za te pieniądze."I tu wychodzi sprawa tego jak zrobiony został profil, bardzo dobrze to słychać jeśli porównasz profil EVH od SinMixa i od Oli. W skrócie profil Oli mniej-więcej pasuje do powyższego cytatu a SinMixa po prostu kurwi :) Do porównania na stronie z mojej sygnaturki ;)
Zaczekaj do końca stycznia, w sieci powinny sie pojawić testy użytkowników Atomic Amplifire. Są już próbki (ale na razie bez hi-gain) i możliwośc pre-order, niektórzy już pozamawiali i pewnie w lutym będą opinie. Cena przystepna, a możliwości są spore, kwestia tylko jakości brzmienia. To może być budżetowa opcja dla Axe i Kemp.
Zaczekaj do końca stycznia, w sieci powinny sie pojawić testy użytkowników Atomic Amplifire. Są już próbki (ale na razie bez hi-gain) i możliwośc pre-order, niektórzy już pozamawiali i pewnie w lutym będą opinie. Cena przystepna, a możliwości są spore, kwestia tylko jakości brzmienia. To może być budżetowa opcja dla Axe i Kemp.
tak na szybko szukałem informacji na temat tego urządzenia ale nie wiele znalazłem poza zajawkami z NAMM 2014, nawet na stronie producenta tego nie widzę, wie ktoś coś więcej na jakiej zasadzie ma to działać?
Kemper zmarł w teście porównawczym w jednym z najlepszych studiów w tym krajuTak z ciekawości, co to za studio i czy gdzieś jest dostępny ten test?
Odradzam też bezkrytyczne podejście do kwestii kto czego używa w studio w nagraniach a co jest na filmikach.Co nie znaczy że wszyscy używający nowych technologii w studio od razu są opłaceni przez różne firmy, nie popadajmy w paranoję :)
Kolejna rzecz która jest ogromną wadą emulacji to to że przy więcej niż 4 ścieżkach dźwięk się ze sobą zlewa tworząc skompresowaną papkę, to zjawisko nie występuje w nagrywaniu żywych wzmacniaczy. Jest mało prawdopodobne że ściany dźwięku słyszane na płytach pochodzą z cyfry.
@eventched (http://forum.sevenstring.pl/index.php?action=profile;u=3020) ... to wszystko fajnie na filmikach promocyjnych wygląda. Na nich rzecz jasna Chris Lorde Alge miksuje na VST, w studio stoją (na filmikach) różniaste graty.
Widziałem zdjęcia które robił znajomy znajomego w trakcie sesji nagraniowej ostatniej płyty Muse. Nie stały tam Diezle, Mansony i gitary z Kaoss Padem. Cała płyta Muse została wbita na trzech Fenderach - dwa Stratocastery z lat sześciesiątych i jedno tele z tego samego okresu. Wzmacniacze to Marshall JMP i stary 100 wattowy Hiwatt. Dodatkowo sygnał był zbierany z gitary żeby można było w żywym reampingu z taśmy dokładać efekty i wrzucać w pętlę lub w preamp.
Wiadomo że to inna muza, ale ... do myślenia daje jedno zdanie wbijane przez każdego producenta na warsztatach - to co się sprawdzi w studio - zawsze się sprawdzi na żywo, to co się sprawdza na żywo nie zawsze się sprawdzi w nagraniach.
Ja się nie wdaję w dyskusję, Kemper zmarł w teście porównawczym w jednym z najlepszych studiów w tym kraju. Najpierw zmarł na czysto a później w miksie. Mówię tutaj o tym jak był podpięty do paczki i zbierany z mikrofonu, nie na emulacji.
Kolejna rzecz która jest ogromną wadą emulacji to to że przy więcej niż 4 ścieżkach dźwięk się ze sobą zlewa tworząc skompresowaną papkę, to zjawisko nie występuje w nagrywaniu żywych wzmacniaczy. Jest mało prawdopodobne że ściany dźwięku słyszane na płytach pochodzą z cyfry.
Odradzam też bezkrytyczne podejście do kwestii kto czego używa w studio w nagraniach a co jest na filmikach. Branża zwana marketingiem jest bardzo szeroka a nie znam osoby która obraziła by się na hajs za pokazanie kilku gratów wokół siebie. Swoją drogą, nawet jak ktoś czegoś używa w studio to nie jesteśmy w stanie powiedzieć w jakim stopniu nie uczestnicząc w sesji :) ... może została nagrana cała płyta a może jakieś siódme plany gitar.
:*
Ja się nie wdaję w dyskusję, Kemper zmarł w teście porównawczym w jednym z najlepszych studiów w tym kraju. Najpierw zmarł na czysto a później w miksie. Mówię tutaj o tym jak był podpięty do paczki i zbierany z mikrofonu, nie na emulacji.
Kolejna rzecz która jest ogromną wadą emulacji to to że przy więcej niż 4 ścieżkach dźwięk się ze sobą zlewa tworząc skompresowaną papkę, to zjawisko nie występuje w nagrywaniu żywych wzmacniaczy. Jest mało prawdopodobne że ściany dźwięku słyszane na płytach pochodzą z cyfry.
www.facebook.com/deadontime (http://www.facebook.com/deadontime)
Wisi przecież :P
Ogólnie jest wesoło, czekam na rozwój sytuacji :D
https://www.youtube.com/watch?v=wvDebsm1Ef0&feature=youtu.be (https://www.youtube.com/watch?v=wvDebsm1Ef0&feature=youtu.be)
Trochę sporo tego offtopu, przejdźcie na inny portal randkowy.
Kemper zmarł w teście porównawczym w jednym z najlepszych studiów w tym kraju. Najpierw zmarł na czysto a później w miksie. Mówię tutaj o tym jak był podpięty do paczki i zbierany z mikrofonu, nie na emulacji.
Kolejna rzecz która jest ogromną wadą emulacji to to że przy więcej niż 4 ścieżkach dźwięk się ze sobą zlewa tworząc skompresowaną papkę, to zjawisko nie występuje w nagrywaniu żywych wzmacniaczy. Jest mało prawdopodobne że ściany dźwięku słyszane na płytach pochodzą z cyfry.
zrobiony przez Muszkę profil SigXa leczy mnie z głupich pomysłów o kupowaniu jakiegoś Fryette'a. jak już mnie popierdoli, to pewnie se Kempera sprawię :)
Chuj ma to z Kemperem wspólnego ale ostatnio popełniłem taki kawałek :Dtylko jednego tego Shura macie? ;D
CytujChuj ma to z Kemperem wspólnego ale ostatnio popełniłem taki kawałek :Dtylko jednego tego Shura macie? ;D
Pozdrawiam.
nie wyciągaj mi szkieletów z szafy, proszę xDA próbowałeś zrobić profil 'Soldano za 600' ? Jestem ciekaw jak wypada w porównaniu z oryginałem :devil:
... ja nie mówię o home recordingu tylko o bębnach zebranych w zajebistym pomieszczeniu na najlepsze graty na analogowe preampy, kompresory ... o zmiksowaniu tego w takich warunkach.
Kiemper +np aktywna kalumnia lub, kiemper + koniec + emiter fali akustycznej ;)
Vicol o kolekturze nic nie wie bo nie chodzi do kościoła , a u nas kolekture to zbierajo na sumie to ja tez nie wię.
Vicol o kolekturze nic nie wie bo nie chodzi do kościoła , a u nas kolekture to zbierajo na sumie to ja tez nie wię.A tośmy się dogadali, jak koszula z dupo. ;D
Vicol o kolekturze nic nie wie bo nie chodzi do kościoła , a u nas kolekture to zbierajo na sumie to ja tez nie wię.
a może chociaż w lotto gra? ;)
@krzy1125 (http://forum.sevenstring.pl/index.php?action=profile;u=171) Tak. Można wpiąć w przody a odsłuch możesz sobie też sam zrobić z drugiego wyjścia np.
Zawsze, gdy widzę temat o kemperze.. :Da co se bedziesz żałował. dawaj :D
(http://cdn0.sbnation.com/imported_assets/1680377/1266722696908.png)
No ale... ech, no kurwa! Ugryzę się w język kilkukrotnie. :D
trzeba pokręcić, dokręcić. Dobry profil = vide profil Oli (5150). Kręcę tym w lewo prawo - z żadnym badylem nie miałem problemu na nim, żeby nie zabrzmiał. Osiem, siedem, sześć, aktywy, pasywy.sorry ze sie wetnę - ale ten profil jest po prostu chujowy jak wszystkie OLI :p mi nie gada z niczym. To już damowe Fluffa czy Thumasa lepiej kurwią niż to ... moge zrobic zestawienie na roznych di rozne profile darmowe jak mi ktoś nie wierzy ;)
Witam,
Zrobiłem zestawienie real Marshall JVM i profil w miksie:
Marshall JVM 410C [Real&Kemper Profile] [SinMix] (http://www.youtube.com/watch?v=n4x9xLGoN8Y#)
Ja słyszę różnice - ktoś nie a ktoś słyszy i ma to w dupie ;) co kto lubi...
Pozdrawiam.