Forum Sevenstring.pl

Muzyka => Twórczość użyszkodników => Wątek zaczęty przez: wuj Bat w 24 Maj, 2010, 12:24:26

Tytuł: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: wuj Bat w 24 Maj, 2010, 12:24:26
03.06.2010 [HU] Siofok - Balatonczias
04.06.2010 [RS] Backa Topola - Panta Rhei
07.07.2010 [MC] Bitola - Zodijak Club
08.06.2010 [BG] Varna - Usmivka Club
10.06.2010 [RO] Bucharest - Suburbia Club

A przepraszam, jak się załatwia koncerty w tej części świata? ;) Można na PW? Jara mnie to okropecznie!
Tytuł: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dawson w 24 Maj, 2010, 12:56:16
Wal na maila albo na gg, wieczorkiem zazwyczaj jestem, to Ci powiem:) ... ale uprzedzam zrobienie tej trasy zajeło mi około 2 miesięcy :) ale i tak jest lepiej, bo później gramy we Francji, Belgii itd a dogadac się z Francuzem po angielsku to jest masakra jakas:D
Tytuł: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: wuj Bat w 24 Maj, 2010, 13:10:10
Wal na maila albo na gg, wieczorkiem zazwyczaj jestem, to Ci powiem:) ... ale uprzedzam zrobienie tej trasy zajeło mi około 2 miesięcy :) ale i tak jest lepiej, bo później gramy we Francji, Belgii itd a dogadac się z Francuzem po angielsku to jest masakra jakas:D

Betcha, I will! ;D Nie wiem, czy akurat dziś, bo próba, ale bój się! :)
Tytuł: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dawson w 24 Maj, 2010, 15:21:11
łoszzszszszsz qrwa :)
Tytuł: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: RaiQ w 24 Maj, 2010, 23:34:25
Hm, dawson: może napisałbyś jakiś krótki tutorial nt. organizacji takich wypasionych tras? :) Ciekaw jestem czy zwracają się Wam w 100% koszty czy dokładacie sporo do "interesu"? (nie wiem jak realia koncertowe w tamtych krajach)
Tytuł: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dawson w 24 Maj, 2010, 23:52:55
Hmm, to zależy od wielu czynników ale od początku:

1. wybieramy kraje które chcemy odwiedzić
2. obczajamy miasta, odległości
3. planujemy sobie że dobrze logistycznie byłoby zagrac tu potem jechać tam a potem tam, bo mało km itd
4. google i nawalamy kluby i szukamy
5. mail / telefon / skype
6. dogadywanie terminów, supportów, hoteli, kasy i innych takich

to tak w skrócie

jeśli chodzi o opłacalność to zależy jeśli kapela dysponuje własnym busem to odpada kupa kasy za wynajem
i nie ma opcji żeby nie wyjść na plus:) jeśli nie no to już loteria.

ogólnie roboty jest dużo, tak jak pisałem siedziałem nad tą trasą akurat 2 miechy, bo tu jednemu nie pasuje w piątek, inny klub robi gigi tylko w czwartek i masakra:)

co do opłacalności jeszcze, akurat na tej trasce mamy w każdym mieście załatwione piciu:), amciu i hotel/ dom szefa / fana / organizatora
dalej ... 4 koncerty z tych są płatne z góry po 300 euro a dwa po 150 za koncert normalnie umowa po angielsku podpisana, ale uwaga za nie pojawienie się 1000 euro kary:), dalej reszta koncertów jest za bramkę, ceny różne ale w ich walutach zawsze koło 3 euro, także licząc że na koncerty za bramke przyjdzie choćby te 50 osób to masz 150 euro za gig co w sumie na tej trasie daje 1500 euro gwarantowane + 6 koncertów bramkowanych, liczmy że przychód będzie jedynie 100 euro z każdego to jest razem 600 euro czyli na trasie 2100 euro, co daje na dzien dzisiejszy 8400pln. No i tu juz musicie stwierdzic, ilu was jest podzielic kase u nas na 5 czyli po niecale 1700zl za zajebiste wakacje jakby nie patrzec. Kasa moze nie wielka ale kurcze jakie przezycia. Akurat w tamten rejon jedziemy drugi raz, za pierwszym razem byl lekki spontan bo byla to pierwsza trasa jaka robilem i w sumie przywiezlismy 1000zl :) no ale z drugiej strony tyle ile my wypilismy wtedy to sie nie dziwie:D

Tak to pokrótce wygląda:) ... najważniejsze to zrobić sobie bazę koncertów (w pliku exelowym mam ponad 1200 klubów) i nawalać ile i gdzie wlezie, zrobić dobre oferty w różnych językach i dawaj:) .

My nie mamy busa, no i wynajem + benzynka to trochę trzeba wydać, ale trzeba napier.... i już:)

W razie jakiś pytań zapraszam:)

ogólnie
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: James Dean w 25 Maj, 2010, 09:17:24
(w pliku exelowym mam ponad 1200 klubów)


Mam nadzieje, ze masz kilka backupow.
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: wuj Bat w 25 Maj, 2010, 09:51:49
1. dziękuję Pane Admine za założenie mi nowego tematu ;)
2. dziękuję Synu Dawida za info! Czyli je to proste jak sranie - to, co robiłem na terenie naszego szanownego kraju - tylko do kwadratu! Trzeba dziobać krok po kroku i mieć łeb jak sklep ;)
3. Wielki Szacun, meeen!
4. następna trasa to chyba z jakąś kapelą z forum? ;)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dawson w 25 Maj, 2010, 10:25:11
Ad.2 Nie mogę być synem Dawida gdyż mam tak na imię:)
Ad.3 Dzięx :)
Ad.4 Miło by było i ja niewidzę przeszkód tyle że koszta wtedy rosną, chyba że wynajmiemy jakiegoś 12 osobowego busa czy coś w tym stylu, ale jakby co jestem otwarty na propozycje, wspólnymi siłami damy radę napewno coś więcej zorganizować.
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: James Dean w 25 Maj, 2010, 10:36:16
A nie mysleliscie, zeby odkladac to co zostanie na wlasne auto? Przy takich zalozeniach szybsko sie zwroci. Np:
http://www.allegro.pl/item1040102887_mercedes_vito_2_3d_warto.html
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: wuj Bat w 25 Maj, 2010, 10:42:55
Na tym poziomie (no offence, just reality bites) to kupuje się brykę za połowę tej kasy ;)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dawson w 25 Maj, 2010, 13:30:06
mieliśmy swojego busa, ale cholera jak płytę nagrywaliśmy w studio, bryka stała na parkingu ... nagle dzwonią pały i mówią "przepraszam czy bus o numerach rejestracyjnych .... należy do Pana" - "tak" "właśnie się pali" ...:D przyczyny nie znane... samozapłon czy coś 17tys poszło się walić no i teraz zbieramy kaske na nowego bo oczywiście był ubezpieczony od wszystkiego tylko nie od spalenia :)

ehhh...
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: youshy w 25 Maj, 2010, 21:45:48
Dawson, powiem ci w pytę tą trasę zorganizowałeś, jeszcze jakieś rady masz dla nas? :)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: lokibalboa w 25 Maj, 2010, 21:48:15
Mnie  najbardziej ciekawi czy gracie z jakąś większa kapelą czy sami
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dawson w 25 Maj, 2010, 23:15:57
A nie mysleliscie, zeby odkladac to co zostanie na wlasne auto? Przy takich zalozeniach szybsko sie zwroci. Np:
http://www.allegro.pl/item1040102887_mercedes_vito_2_3d_warto.html

do vita sie nie mieścimy :)  za dużo gratów :)

youshy : przeca ja żaden guru, robię jak umiem:) jakby co chętnie się podzielę z braciom doświadczeniem w tej kwestii bo trochę tego już porobiłem:)  ... ale dzięki :)

lokibalboa : sami + lokalne supporty na miejscu
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: Yony w 26 Maj, 2010, 09:05:29
A nie mysleliscie, zeby odkladac to co zostanie na wlasne auto? Przy takich zalozeniach szybsko sie zwroci. Np:
http://www.allegro.pl/item1040102887_mercedes_vito_2_3d_warto.html

do vita sie nie mieścimy :)  za dużo gratów :)
Eeeetam, Tides From Nebula jeżdżą Patrolem GR i dają radę. Przyczepa i dobre case'y.
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dawson w 26 Maj, 2010, 12:27:51
Chłopaków z Tides znam i wiem jaki mają sprzęt (swój pierwszy koncert jeszcze jako Root grali właśnie z nami:) ). Casy są ale co z tego jak masz 3 paczki 4x12, heady + racki, + gitary, + statywy, perkusja z całym osprzętem a czasem jeszcze mixer, przody, odsłuchy ... vito odpada :)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: James Dean w 26 Maj, 2010, 12:37:26
Z Vitem byl tylko przyklad, jest tyle aut ze jest w czym wybierac
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: Budzan w 26 Maj, 2010, 13:35:46
no to wychodzi na to, ze tylko ja jestem taki antytalent organizacyjny.. :D bo cokolwiek ciezko zorganizowac. albo nikt nie odpisze. albo, no albo nic. :D
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: wuj Bat w 26 Maj, 2010, 13:39:56
Bo się nie pisze:
"Plosę o infolmację, cy sanowny PAN pozwoli nam u siebie zaglać",
tylko dzwonisz i mówisz:
- "Gramy, kurwa, za tydzień u ciebie, jak nie to ci te tancbude rozjebie!"
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: Budzan w 26 Maj, 2010, 16:23:44
mysle ze robilem blad nie mowiac ze znam Ciebie ;)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: lokibalboa w 26 Maj, 2010, 17:13:32
Apropo pakowania sprzętu to najlepsza opcja jest z przyczepką:
Nasze foto z Grodna (Belarus), najwyższy poziom tetrisa w dziedzinie pakowania sprzętu osiągnęliśmy a i tak połowa rzeczy jeszcze nam w busie została:

(https://forum.sevenstring.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fsphotos.ak.fbcdn.net%2Fhphotos-ak-ash1%2Fhs544.ash1%2F31792_124791760865319_100000034882405_297868_639596_n.jpg&hash=47117373a4ae6aec9165f2eef7eef76794b7ab0f)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dawson w 26 Maj, 2010, 17:43:20
no fajnie, fajnie ... a jak ze spalaniem  dużo więcej autko wcina? no i ile kosztuje wynajem takiej przyczepki?
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: lokibalboa w 27 Maj, 2010, 00:38:59
no fajnie, fajnie ... a jak ze spalaniem  dużo więcej autko wcina? no i ile kosztuje wynajem takiej przyczepki?

Szczegółów nie znam, na pewno troche więcej pali ale wszystkie koszta zależą od tego do jakiego kraju sie wybieracie. Wacha na Białorusi kosztuje grosze. Jedyne kwasy z przyczepką są na granicach-ale to też zależy od kraju w Unii nie powinno być problemów-granica litewska zajęła nam 15minut. Przy okazji opowiem o naszej przygodzie. Mieliśmy skrajny przypadek- Białoruś do Unii nie należy także mimo że musieliśmy mieć wizy, to dodatkowo całe kwestionariusze jaki rodzaj przyczepki za sobą ciągniemy-ilość osi itd. Jak coś się nie zgadza to Cie nie wpuszczą-po prostu nie ma dupy, będą Cie trzymać. Nas 5 godzin trzymali na granicy mimo że mieliśmy wszystko przygotowane i coraz nowsze kwity do wypełnienia nam przynosili-żeby było śmieszniej w języku białoruskim-nie było nawet po angielsku tłumaczenia. A że były to godziny 5ta rano-10rano to poziom wkurwiania osiągnął punkt kulminacyjny + na 16 zaczyna sie koncert a do przejechania ponad 300km. O 3eciej wyjechaliśmy z białego stoku więc ostatni posiłek był koło godziny 12. Godzina 8- zmiana personelu na granicy....przerwa. ...godzinna nikt nie pracuje..... 9ta....4ta godzina czekania na granicy- przychodzi celnik z kwitami dla każdego do wypełnienia- musieliśmy wpisać cały sprzęt łącznie z wartościami jaki ze sobą wieziemy-udało się i tak bez wpisywania sprzętu nei muzycznego-pare osób mówiło że na poprzednich trasach wpisywali nawet telefony komórkowe. Dochodziło do takich paradoksów że jedno z pytań ankiety którą dostaliśmy brzmiało " Czy zażywa Pan/Pani narkotyki jeżeli tak to jakie" i "Czy wieziemy Pan/Pani narkotyki ze sobą". Całe szczęście, że jechało z nami parę osób które mieszka na Białorusi bo inaczej jeszcze staliśmy na granicy ucząc się języka potrzebnego do wypełniania ankiety. Jedyny fux jaki nam się przytrafił to po kontroli, nie zatrzymano nas na ostatnim szlabanie na którym trzepią zawsze wszystko co wieziesz....jakby kazali nam otwierać przyczepę i rozpakowywać wszystkie case'y to japier *pip*.  To jest największa wada przyczepy, na granicy może być z nią problem polegający na przetrzepaniu-a to wiąże się z straszną stratą czasu i nerwów tym bardziej że pakowana jest zawsze na full.
Po przejechaniu granicy w busie nastąpiły brawa większe niż na koncertach hehe.

Nie wiem czy kogoś ta opowieść zainteresuję, w każdym razie morał jest taki, że w przypadku tras zagranicznych wszystko musi być dopięte na ostatni guzik (samochody-przyczepy-dokumnety) w innym przypadku można wpieprzyć się w poważne tarapaty.
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: mondomg w 28 Maj, 2010, 17:48:55
Nie wiem czy kogoś ta opowieść zainteresuję, w każdym razie morał jest taki, że w przypadku tras zagranicznych wszystko musi być dopięte na ostatni guzik (samochody-przyczepy-dokumnety) w innym przypadku można wpieprzyć się w poważne tarapaty.
Interesuje, interesuje. Dzięki za podzielenie się doświadczeniem. Nie byłem świadom tego, jak to naprawdę wygląda.
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dawson w 28 Maj, 2010, 23:58:04
na Białorusi jeszcze nie graliśmy ale takie kraje jak Serbia czy Macedonia zwiedziliśmy z koncertami (ba nawet w Bitoli - drugie po Skopje największe miasto w Macedonii byliśmy pierwszym Polskim zespołem ever który tam wystąpił) nigdy nie mieliśmy problemów na granicach, raz zdarzyło się dać łapówe 20 euro ale to za przekorczenie prędkości;)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: lokibalboa w 29 Maj, 2010, 00:55:46
No ale 'Belarus' to komunistyczny kraj. Jadąc przez miasta masz plakaty podobne do tych naszych w stylu "Pracujemy w 3 budujemy za 12" itp. perły. Ale za to publika miażdży. Więc chętnie tam wróce/cimy mimo kłopotów jakie wiążą się z przejazdem. Aha...i pamiętaj że nas jechalo 20'stu- 4 zespoły. Więc dokumentów, i sprzętu straszna ilość. Nie muszę mówić, że po grubszym after party, pojawiły się klasyczne akcje wiążące się niegdyś z dziecięcymi wakacyjnymi koloniami = GDZIE MÓJ PASZPORT!?!?!  ;D No ale zawsze wszystko sie znajdowało.

Spoiler
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dawson w 29 Maj, 2010, 10:42:21
takie akcje są najlepsze, my w Rumunii obudziliśmy się w hotelu po grubej imprezie i szukaliśmy kluczyków do busa, po godzinnym poszukiwaniu okazało się że kluczyki są w stacyjce, bus zajebany sprzętem stał niedaleko hotelu:)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: Tolein w 29 Maj, 2010, 15:34:49
Świetny topic, panowie, keep it up!
:tak: :tak: :tak: :tak: :tak: :tak: :tak: :tak: :tak: :tak:

Jeśli w trasę bierzecie również bębny, to wycieczka w kilka zespołów niekoniecznie musi się wiązać z wzrastającą wykładniczo listą sprzętu. Bębmani, jak sądzę, są w stanie dogadać się i wziąć jeden shellset, względnie kilka zestawów blach do tego, a blachy to już nie gabaryt (porównując do paczki, heada w kejsie, czy nawet gupiej gitary). Bo w to, że gitarzyści się dogadają w podobny sposób co do sprzętu, to nie uwierzę. ;)
No chyba, że nie bierzecie bębnów, to wtedy nichuja lżej, może poza formalnościami.
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: Wybielacz666 w 29 Maj, 2010, 23:33:51
Bo w to, że gitarzyści się dogadają w podobny sposób co do sprzętu, to nie uwierzę. ;)
meen, ile razy na koncertach wszystkie zespoły leciały na moich gratach :) raz nawet gitę pożyczyłem ;D

ogólnie szacuneczek za łeb do tego, mnie kurwica strzela jak musze u siebie w mieście ogarnąć koncert w knajpie, a co dopiero taki trip ;)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dom?n w 29 Maj, 2010, 23:42:52
meen, ile razy na koncertach wszystkie zespoły leciały na moich gratach :) raz nawet gitę pożyczyłem ;D

+10

zajebisty zwyczaj i niech nie zdycha. mialem sytuacje w druga strone, ze mimo wczesniejszej obietnicy menadzera nie dostalismy paki do basu na koncercie i to byla uberchujnia.
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: Tolein w 29 Maj, 2010, 23:50:49
Dobra, ale zgodzilibyście się na to, żeby przez całą trasę kolesie grali na waszych piecach i kolumnach?
Myślę, że perkmanów byłoby trudno przekonać, ale od biedy by się zgodzili, po zrzutce na naciągi.
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: RaiQ w 30 Maj, 2010, 00:53:21
W sumie najgorszy dla sprzętu (szczególnie wzmaków lampowych) jest sam transport - a czy potem będzie wzmak grał 1h czy 3h, to raczej bez większej różnicy... problem wśród gitarzystów może bardziej polegać na tym, że:
a) każdy gitarzysta ma dobrany idealnie każdy element swego zestawu i za nic nie może zagrać na innym sprzęcie ;) (choć na logikę pewnie lepiej nagłośnić dobrze 2 piece i nic już nie ruszać przez cały koncert ;))
b) jak powiedziałem - najgorszy jest wg mnie transport... a więc czyj sprzęt (jeśli już miałby być tylko jeden) ma być wybrany na tę ryzykowną rolę? ;) Prędzej się ludzie zgodzą, aby każdy brał sprzęt (i każdy ryzykował) ;)
Dochodzimy do problemów natury socjologicznej - podejrzewam zresztą, że jest ich dużo więcej w czasie takich tras ;D

PS. Żeby nie było: sam też pożyczam sprzęt ;) O, nawet zdaję się, że jutro moja paczka gdzieś gra na jakimś koncercie kumpla ;)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: lokibalboa w 30 Maj, 2010, 00:59:49
Dobra, ale zgodzilibyście się na to, żeby przez całą trasę kolesie grali na waszych piecach i kolumnach?
Myślę, że perkmanów byłoby trudno przekonać, ale od biedy by się zgodzili, po zrzutce na naciągi.

Na moim wzmaku nie grał tylko Sceptic podczas całej trasy bo Hiro miał swojego niezniszczalnego Flextona którym się szczycił ; d Jakoś szczególnie mi to nie robiło

BA, NAWET MARDUK NA MOIM 5150 GRAŁ hahah ;d Podłączyli przed niego metalzona i compressor bossa (powaga). Całokształt tego epickiego brzmienia pozostawiam waszej wyobraźni........

...albo nie..... mam video z tego koncertu jak gra marduk 1.) http://www.youtube.com/watch?v=P7PbqjefwUo&feature=related
 2.) http://www.youtube.com/watch?v=iffqq9gNAYk
:D:D:D Tak brzmi moje 5150 z metalzonem i compresorem.  :facepalm:

Ogólnie słuchanie tego było traumą całej trasy-wszyscy siedzieliśmy z boku z minami jakbyśmy zobaczyli bukę. Trzeba im jednak przyznać że przyciągnęli straszną ilość ludzi i mimo że można ich muzy nie lubić ludzie zajebiście się bawili.
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dom?n w 30 Maj, 2010, 01:07:07
Dobra, ale zgodzilibyście się na to, żeby przez całą trasę kolesie grali na waszych piecach i kolumnach?
Myślę, że perkmanów byłoby trudno przekonać, ale od biedy by się zgodzili, po zrzutce na naciągi.

gdyby nie to ze Sunn od trzech miesiecy uwaza ze jest zepsuty, to jasne :D co nie przeszkadzalo mu ani grac gigow ze mna, ani z moimi kumplami.

raz ty pozyczysz komus, potem ktos sie odwdzieczy, Fundacja tefałen - dobro powraca! ;D
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: Tolein w 30 Maj, 2010, 02:26:51
raczej piłem do tego co wymienił RaiQ - dobrany pod siebie sprzęt oraz kwestia - czyj sprzęt weźmiemy. Odnośnie procederu pożyczania sprzętu, to jestem jak najbardziej świadom jego upowszechnienia, zdarzają się nawet zespoły, które przychodzą na koncert nawet bez kompletu instrumentów (na 5 osób tylko 2 gitary xD) i sępią. No ale to jakby inna bajka.
W sumie, biorąc pod uwagę, że coś tam się zarabia (wedle wyliczeń dawsona), a także poprawkę na to, że im więcej band, tym mniej każda z nich dostanie (plus szanse na zakwaterowanie i wyżywienie 20 gęb u fanów są raczej nikłe), może taka trasa była by w stanie sfinansować jakiś jeden halfstack? :)
Tak se pierdole.
Piszcie panowie dalej konkrety, bo na prawdę fajny i interesujący temat.
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: wrobelsparrow w 30 Maj, 2010, 03:13:08
"Belarus", to kiedyś "Białoruś"? Bo ja starej daty jestem?
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dawson w 30 Maj, 2010, 11:45:53
anglojęzyczna nazwa po prostu:)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: wuj Bat w 31 Maj, 2010, 09:27:11
meen, ile razy na koncertach wszystkie zespoły leciały na moich gratach :) raz nawet gitę pożyczyłem ;D

+10

zajebisty zwyczaj i niech nie zdycha. mialem sytuacje w druga strone, ze mimo wczesniejszej obietnicy menadzera nie dostalismy paki do basu na koncercie i to byla uberchujnia.

Graliśmy w sobotę na zlocie moto i był jeden taki bardziej znany zespół z Bydgoszczy (co sprytniejsi mogą namierzyć, który to) i takich zgredów i niemilców nigdy nie spotkaliśmy (poza wokalistą). Nie chodziło o sępienie sprzętu, bo mieliśmy komplet własnych klamotów (włącznie z całą perkusją), ale o jak najszybsze rozpoczęcie grania, bo organizator cisnął. Wiecie: zmieniasz blachy, werbel i stopę, stawiamy swoje głowy i jazda! Nie, kurwa! ;)
Za 3 tygodnie gramy w Bydgoszczy, to pokażemy im ze sceny :kissmyass:
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: Semedi w 31 Maj, 2010, 09:37:28
Na moim wzmaku nie grał tylko Sceptic podczas całej trasy bo Hiro miał swojego niezniszczalnego Flextona którym się szczycił ; d Jakoś szczególnie mi to nie robiło

BA, NAWET MARDUK NA MOIM 5150 GRAŁ hahah ;d Podłączyli przed niego metalzona i compressor bossa (powaga). Całokształt tego epickiego brzmienia pozostawiam waszej wyobraźni........

...albo nie..... mam video z tego koncertu jak gra marduk 1.) http://www.youtube.com/watch?v=P7PbqjefwUo&feature=related
 2.) http://www.youtube.com/watch?v=iffqq9gNAYk
:D:D:D Tak brzmi moje 5150 z metalzonem i compresorem.  :facepalm:

Ogólnie słuchanie tego było traumą całej trasy-wszyscy siedzieliśmy z boku z minami jakbyśmy zobaczyli bukę. Trzeba im jednak przyznać że przyciągnęli straszną ilość ludzi i mimo że można ich muzy nie lubić ludzie zajebiście się bawili.

Ale ja im się nie dziwię. W Marduku akurat gitara brzmi bardzo rozmycie, taki to już black metal. Widzę, że zmienił gość gitę. Mam dvd, gdzie zapierdala na białym stracie, to dopiero widok. No i wolałem ich ze starym wokalistą.
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: headcharge w 02 Cze, 2010, 00:48:02
Konkret temat, myślę, że za jakiś czas będę miał pytania do kilku panów - dawson ;)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: dawson w 15 Cze, 2010, 10:26:28
no to po trasie, kilka szybkich przemyśleń:

1. nie organizujcie tras w czerwcu, w niedziele w rumunii było 42 stopnie:)
2. koncerty zaczynają się po 23, bo do 23 można pić na uliach a po 23 sklepy mają zakaz sprzedaży alko, i wszyscy wbijają do klubów, więc na początku ok godz 20 byliśmy załamani że nikogo nie ma, godzina 23 i kluby się wypełniały
3. polecam zagranie w klubach Barock - Petrosani (RO), Flex - Arad (RO), Terrarosa - Kikinda (RS) mega klimat, full knajpy ludzi, piwko w knajpie 2 zł na nasze, paczka fajek 3 zł :) ...

czas spać:) bo 19 godzin w busie robi swoje:)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: deathtom w 03 Cze, 2011, 00:55:52
Sorry ze odświeżam ale:
Kiedy kontaktujesz się z klubem/włascicielem zagranicznym, prosza cie o jakies recenzje twojego zespolu czy demo/plyte?
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: wuj Bat w 04 Cze, 2011, 00:41:08
Never, ino link do muzy ;).
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: youshy w 23 Gru, 2011, 13:15:31
Panowie, taki trochę necrobump: jak piszecie/kontaktujecie się z właścicielem klubu na temat koncertu, to w jakiej formie? Chodzi mi o to, czy macie jakąś taką formułkę, nie wiem, słowo klucz, którego używacie w każdym zapytaniu i się zawsze sprawdza? :)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: wuj Bat w 23 Gru, 2011, 13:17:36
Tagi: kasa, dupy, browary :D
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: Yony w 23 Gru, 2011, 15:02:00
Z mojego doświadczenia wynika, że nic się nie sprawdza i generalnie 90% właścicieli czy menadżerów klubów to goście i gościówy nie mające o niczym bladego pojęcia, a wogóle to najchetniej organizowałyby/liby tylko zamkniete imprezy dla klientów korporacyjnych.
Więc jeżeli chcesz organizować trasę dla swojego projektu to najlepiej ogarnij jakiegoś promotora, który ma kontakty osobiste z owymi i ma do nich NUMERY TELEFONÓW. Bo na maile to 90% z tych 90% też nie odpisuje.
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: youshy w 23 Gru, 2011, 16:09:12
Panowie, taki trochę necrobump: jak piszecie/kontaktujecie się z właścicielem klubu na temat koncertu, to w jakiej formie? Chodzi mi o to, czy macie jakąś taką formułkę, nie wiem, słowo klucz, którego używacie w każdym zapytaniu i się zawsze sprawdza? :)

zależy z kim piszesz ;) jeśli organizator jest konkretny to sam Ci coś odpowie lub zaproponuje bo wie na czym stoi, wie ile i jacy ludzie przyjdą na koncert, natomiast jeśli piszesz z mało poważnymi ludźmi to na słowo kasa w ogóle nie odpowiedzą :) profesjonalnych klubów w PL jest mało, a większość to prywatne interesy, gdzie właściciel po cichu liczy na to, że zagrasz za darmo ;) pomijam tutaj kwestię kontaktów i przyjaciół bo to zawsze in plus jeśli przynajmniej jedna z osób w ekipie dobrze utrzymuje relacje.

PS. sam użyłeś słowa kluczowego 'właściciel klubu' - skoro rozmawiasz z właścicielem tzn. że gadasz z osobą, które potrafi i lubi liczyć ;) przedstaw mu przekonujące statystyki ;)

właśnie, aktualnie chyba na takich mało konkretnych trafiam..

Z mojego doświadczenia wynika, że nic się nie sprawdza i generalnie 90% właścicieli czy menadżerów klubów to goście i gościówy nie mające o niczym bladego pojęcia, a wogóle to najchetniej organizowałyby/liby tylko zamkniete imprezy dla klientów korporacyjnych.
Więc jeżeli chcesz organizować trasę dla swojego projektu to najlepiej ogarnij jakiegoś promotora, który ma kontakty osobiste z owymi i ma do nich NUMERY TELEFONÓW. Bo na maile to 90% z tych 90% też nie odpisuje.

Dziękuję za podpowiedź! :)
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: kedzior w 30 Gru, 2011, 18:10:21
Siamanko. Aktualnie zabieram sie za ogarnianie Gigów dla Presidents Of Noise  na pierwszą połowę 2012 - jeśli ktoś z forumowych zespołów jest chętny na wspólne sztuki to  dajcie znać. Ja mogę ogarnąć tematy na granie na dolnym Śląsku i może woj Opolskie.

Jak ktoś ma namiary na sensowne kluby w naszym kraju i w sąsiednich krajach to też dajcie info.

I jeszcze jedna sprawa - jak to u Was wygląda współpraca z agencjami Bookingowymi , promotorami?? Zna ktoś coś sensownego w Polszy , ktoś współpracuje z kimś konkretnym??
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: spacelord7 w 12 Lut, 2023, 19:38:34
Elo, chętnie dołączymy do jakiegoś ciężko-metalowego eventu, festiwalu albo trasy.
Możecie też podpowiedzieć do kogo uderzyć z takim tematem. Dla nas to zawsze było dogadać się z lokalem i zaprosić kolegów z licbazy (a że licbazę skończyliśmy 1-015 lat temu, to nie jesteśmy na bieżąco :D)
Spoiler
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: Majk w 12 Lut, 2023, 21:18:31
Elo, chętnie dołączymy do jakiegoś ciężko-metalowego eventu, festiwalu albo trasy.
Możecie też podpowiedzieć do kogo uderzyć z takim tematem. Dla nas to zawsze było dogadać się z lokalem i zaprosić kolegów z licbazy (a że licbazę skończyliśmy 1-015 lat temu, to nie jesteśmy na bieżąco :D)
Spoiler





Skąd jesteście?? Celujesz w duże kluby czy koncerty w spelunach też mogą być :P ??
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: spacelord7 w 13 Lut, 2023, 12:07:32
Poznań. Najlepiej stadion, ale lokalna speluna też może być. Skłoty odpadają raczej :D
Tytuł: Odp: Organizacja tras
Wiadomość wysłana przez: Majk w 13 Lut, 2023, 12:49:21
Wpisuję w kajecik, jak ruszę projekt to moze w okolicy maja się odezwę