Forum Sevenstring.pl
Inne => Off topic => Wątek zaczęty przez: KillYourGodKillYourTv w 29 Mar, 2010, 18:36:15
-
Witam wszystkich jestem nowy na forum, a więc przy okazji witam wszystkich \m/.
Moje pytanie jest odnośnie sklepu Thomann.de. Czy zamówienie gitary przesyłką do Polski jest bezpieczne itp. itd.? Bo z tego co wiem to sklep porządny.
Pozdr.
-
ten sklep sprzedaje w chuj sprzetu na caly swiat. myslisz, ze nie maja takich rzeczy ogarnietych ? bierz cos i nie marudz, to porzadna firma ;)
-
A no właśnie o to chodziło mi. o potwierdzenie od innych użytkowników.
i wcale nie marudzę ;d
dzięki za odpowiedź
-
:*
-
Kupuję w Thomanie od ponad roku, nigdy nie było z niczym problemu. 2 dni i paczka u Ciebie :)
-
właśnie zamawiałem peavey 6505+ z thomann-a lecz wystąpiły problemy typu
1. na stronie jest napisane że "zawszę płacę w złotych", ale niemają polskiego banku więc jest to niemożliwe(muszę płacić z konta euro, przelicznik jest niekorzystny i pewnie będę musiał coś walnąć za przelew) wzmak po kursie mBank 4,0966x1290=5284,61(plus koszt przelewu)
2. Można jeszcze przesyłkę pobraniową. Według cennika UPS gdzie za euro należy zapłacić 3,9982x1290=5157,68.
dzwoniłem do UPS i do ceny należy doliczyć 1% ceny towaru czyli plus 51,58.
mógłby mi ktoś napisać jak najlepiej to zrobić?
Tak, kupić ten: http://allegro.pl/peavey-5150-ii-gratisy-i1211768872.html ;)
-
Kurde juz od dluzszego czasu patrze na ta aukcje i sie slinie ^^ Brac poki nagrzany ;D
-
nie wiedziałem gdzie to napisać:
Nie polecam sklepu Thomann - każdy kto ma zamiar kupić tam jakiś sprzęt muzyczny niech się zastanowi:
Kupiłem monitory studyjne - niby wszystko fajnie, ale okazało się, że 1 z nich po prostu brumi... dodzwoniłem się na infolinię - pani zapewniła mnie, że wyślą mi nową parę-> szast, prast za 2 dni kurier odebrał je i czekam na nową parę... czekam... czekam...
3 tygodnie później dzwonię o co chodzi? Dostaję informację, że dziś mi nikt nie odpowie, bo kogoś tam nie ma - ok rozumiem zadzwonię jutro
Dzwonię dzień później -> tak, wyślą mi nowe, ale dopiero za 2,5 tygodnia, bo wtedy będą mieli... ok poczekam...
Minęło 2,5 tygodnia i dzwonię, żeby dowiedzieć się kiedy mam oczekiwać przesyłki... a Pan mi na to, że najbliższą przesyłkę będą mieli pod koniec sierpnia...
Świetnie - brak kontaktu, jakbym się sam nie przypomniał, to siedziałbym sobie tak dalej, bez monitorów bez ponad 2 miesiące, bez kasy...
Pan zaproponował mi, że mogą mi dać rabat 3% (słownie: TRZY PROCENTtttt) na inny sprzęt od nich.
Za zakupy dziękuję, więcej w THOMANNIE NIE KUPUJĘ POZDRAWIAM
-
Ja od kilku lat korzystam z usług herr Hansa Thomanna i jestem zadowolony, a zostawiłem tam kilka kafli :P
-
Pracuję w niemieckiej firmie parę lat i oni mają po prostu inną kulturę rabatowania. U nich maksymalne rabaty to właśnie 3-10%. Tylko u nas można się nawet do 40% szarpać w niektórych branżach...
-
Pracuję w niemieckiej firmie parę lat i oni mają po prostu inną kulturę rabatowania. U nich maksymalne rabaty to właśnie 3-10%. Tylko u nas można się nawet do 40% szarpać w niektórych branżach...
to przez nasze niskie marże ;)
Hader gratuluje cierpliwości. ja bym odesłał na koszt Thomanna i oczekiwał zwrotu kasy. mają polski sklep internetowy więc podlegają pod polskie prawo. skoro w 14 dni nie ustosunkowali się do reklamacji to należy Ci się zwrot kasy.
-
Nikt - święta racja - teraz to wiem, natomiast poprosiłem o nową parę, ponieważ chciałem konkretnie 3030a... w każdym razie wydawało mi się, że mają bardzo dobry kontakt i system powiadamiania klienta.
Nie otrzymałem od nich od momentu zwrotu towaru żadnej informacji -> nawet o tym, że ich nie mają o wszystkim musiałem dowiedzieć się sam dzwoniąc do nich i chyba dzwoniłem łącznie 5-6 razy.
Dopiero dziś czyli we wcześniej określonym deadline' (po tych 2,5 tygodniach) uzyskałem odpowiedź jak gdyby nigdy nic, że najwcześniej za 1,5 miesiąca je dostanę i co najwyżej mogą mi oddać kasę lub 3% obniżkę ceny na coś tam...
W związku z tym cała moja zabawa zakończyła się dziś - trwała od 03.06.2013 czyli 1,5 miesiąca...
-
Napisz im maila że jak nie dostaniesz kasy od razu lub jakiegoś bonusa to składasz sprawę do rzecznika praw konsumentów
co to znaczy rabat na przyszłe zakupy? nie jesteś zadowolony z ich sklepu wiec nie zrobisz tam więcej zakupów
-
A ten cichy brum to wszystkie monitory Behringera mają :P
Posty połączone: 15 Lip, 2013, 20:40:31
A ten cichy brum to wszystkie monitory Behringera mają :P
-
nie, nie, nie majkelk -> jeden z nich miał mniej więcej 2-3 razy większy, że słychać go było z drugiej strony pokoju ( i żeby nie było sprawdzałem je pojedynczo, więc możemy zapomnieć o pętli mas) -> drugi zachowywał się prawidłowo
Nikt - już zamówiłem w PL te monitorki, kasę dostanę max do piątku, więc odpuszczam temat.