Forum Sevenstring.pl
Gitary barytonowe i inne => Gitary barytonowe i inne => Wątek zaczęty przez: frost07 w 21 Lis, 2015, 13:25:00
-
Czołgiem,
dawno nie wrzucałem żadnego NGD, więc chyba najwyższa pora dodać coś od siebie. @2BeFree (http://forum.sevenstring.pl/index.php?action=profile;u=3980) uraczył nas ostatnio smakowitym PRSem, który zresztą miał wylądować u mnie, ale ostatecznie ustąpił miejsca wiosłu, któremu poświęcam wpis. Gitara szła do mnie dość długo, bowiem po ostatnich atakach terrorystycznych każda paczka wędrująca z i do Francji była gruntownie sprawdzana.
Panie i Panowie, przed Państwem Jackson AT-1 97', made in USA.
Specka:
- korpus: topola z grubym klonowym archtopem
- gryf: klon/heban + matched headstock
- most: Wilkinson VS-100
- pickupy: 2x Kent Armstrong JVA-1
- 22 progi
- klucze blokowane Sperzel
- skala: 25,5'
- konstrukcja: bolt-on
Wiosło wykonane jest kapitalnie i prezentuje się znakomicie. Z akcją da radę zejść naprawdę nisko. Most Wilkinsona jest wygodny. Pod łapą przypomina nieco produkty ABM. Wielkim plusem jest wyścigowy klonowy gryf w naturalnym satynowym wykończeniu. W zależności od kąta padania światła gitara jest raz niebieska, raz fioletowa. Czasami i taka i taka, jeśli bardziej doświetlona jest tylko jedna część topu.
Jackson bardzo fajnie odzywa się na sucho. Od razu czuć, że desce nie brak dynamiki. Pod tym względem (i także pod względem manualnym) przypomina mi nieco Carvina DC600. Po podłączeniu do comba i potem do interface'u bardzo pozytywnie zaskoczyłem się brzmieniem stockowych pickupów, które właściwie z miejsca przeznaczone były do wyjebania.
(https://forum.sevenstring.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs3.postimg.org%2F3zaog2rfn%2Fimage.jpg&hash=e13aa386321c4848b06665aafe7dc4e25aaa8ce8) (http://postimg.org/image/foeo41ie7/full/) (https://forum.sevenstring.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs12.postimg.org%2Fi1o67gj7h%2Fimage.jpg&hash=7e3f8a8e141b07a350890a938ae4ac8b62f5ec88) (http://postimg.org/image/4xilurr5l/full/)
Jakbym miał się do czegoś przyjebać, to chyba tylko do wielkości ramek, ale póki co nie stanowi to dla mnie wielkiego problemu ;) Niebawem przetestuję jacka na próbie i zdecyduję, co dalej z pickupami. Jak spędzę z nim trochę więcej czasu, to podzielę się dalszymi wrażeniami.
(https://forum.sevenstring.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs22.postimg.org%2Fj3qyggjg1%2Fimage.jpg&hash=88617e7a50133d84867de9afa60ff7c624426391) (http://postimg.org/image/tqkrlvrl9/full/) (https://forum.sevenstring.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs16.postimg.org%2Fbg6l2es5h%2Fimage.jpg&hash=777aaa61fd2a227566446af24776d0312bdb2885) (http://postimg.org/image/5f8w5c5j5/full/)
(https://forum.sevenstring.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs17.postimg.org%2F3wjinr7y7%2Fimage.jpg&hash=721a5aeab548f45b8bf5f7f9836eb120c83eac2a) (http://postimg.org/image/tfbv0rri3/full/) (https://forum.sevenstring.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs21.postimg.org%2Fflax6j0sn%2Fimage.jpg&hash=769acaa4ca35d440f321d2365e5c7bfe6b2ed811) (http://postimg.org/image/qkw4i4r7n/full/)
-
Jakbym miał się do czegoś przyjebać, to chyba tylko do wielkości ramek
Więc jednak coś wkurwia. To już po wiośle... :D ;)
Pięknie się prezentuje i widać, że świetny stan! Duży plus za matching headstock, heban i brak markerów. :)
-
Jakbym miał się do czegoś przyjebać, to chyba tylko do wielkości ramek
Więc jednak coś wkurwia. To już po wiośle... :D ;)
No i nie ma BKP. Trzeba ją wyjebać na śmietnik ;)
-
Kreci sie ta gitara po ibejach juz szmat czasu. Piekna jest wiec zycze wielu szczesliwych chwil z nia.
Ten most Wilkinsona mnie ciekawi, skad taki pomysl wzieli.
-
Nie powiem, że bym zamienił PIERA :) bo bym skłamał ale powiem tylko tyle "zapierdala na zdjęciu jak Bizon podczas żniw na Kurpiach" :)
-
Kreci sie ta gitara po ibejach juz szmat czasu. Piekna jest wiec zycze wielu szczesliwych chwil z nia.
Ten most Wilkinsona mnie ciekawi, skad taki pomysl wzieli.
Akurat nie z ebaya ją dorwałem, ale faktem jest, że wisiała już sporo czasu i nie było na nią chętnych i w sumie nawet nie wiem dlaczego, bo wiosło pomimo swojego wieku jest w stanie niemal idealnym.
Most jest również made in USA. Grałem na paru Wilkinsonach i nie wiem, czy nowe wypusty firmy dalej są robione w Stanach czy też firma tnie koszta i trzaska je gdzieś poza granicami. Swego czasu Carvin dość mocno lubował się w mostach Wilkinsona w swoich wiosłach i nawet fajnie to wizualnie pasowało - oczywiście, jak nie wypuszczali szkarad, co się Carvinowi na początku lat 2000 dość często przytrafiało :D
Nie powiem, że bym zamienił PIERA :) bo bym skłamał ale powiem tylko tyle "zapierdala na zdjęciu jak Bizon podczas żniw na Kurpiach" :)
No zapierdala. I gra się też zajebiście. Postaram się o jakieś próbki.
-
Miałem identycznego. Gratuluję. Bardzo solidnie wykonane, waży niemało. Patrząc z perspektywy czasu zmieniłbym pickupy na coś z większym pazurem :)
Obadaj: http://s1012.photobucket.com/user/Robpruski/library/Jackson%20AT1?sort=3&page=1 (http://s1012.photobucket.com/user/Robpruski/library/Jackson%20AT1?sort=3&page=1)
-
Miałem identycznego. Gratuluję. Bardzo solidnie wykonane, waży niemało. Patrząc z perspektywy czasu zmieniłbym pickupy na coś z większym pazurem :)
Obadaj: http://s1012.photobucket.com/user/Robpruski/library/Jackson%20AT1?sort=3&page=1 (http://s1012.photobucket.com/user/Robpruski/library/Jackson%20AT1?sort=3&page=1)
Pamiętam Twoje wiosło ;) I przyznam, że poza Twoim na forum, to nigdzie więcej nie widziałem AT-1. Pickupy na razie zostawię, ale może z czasem pomyślę nad innymi, jeśli będę z obecnych niezadowolony. W sumie aż się prosi wrzucić białe pickupy. Tylko średnio będą do tych ramek pasować ;)
-
Tak, to stosunkowo rzadkie wiosło. Czasami widywałem je w innym kolorze, ale ten niebiesko/fioletowawy jest moim zdaniem najładniejszy. Pickupy to już kwestia indywidualna, ja Ci napisałem o moich odczuciach :) Zawsze możesz wrzucić coś w puszkach, jak wsadzisz np. jakieś BKP, to będą świetnie pasować z tymi chromowanymi ramkami, które de facto są bardzo solidne. To metal, a nie dziadowski plastik pomalowany na srebrno :)
-
Zawsze możesz wrzucić coś w puszkach, jak wsadzisz np. jakieś BKP, to będą świetnie pasować z tymi chromowanymi ramkami, które de facto są bardzo solidne. To metal, a nie dziadowski plastik pomalowany na srebrno :)
Pokrywki od cavity też są z metalu, nie z plastiku jak niemal we wszystkich dzisiejszych wiosłach.
-
Zgadza się. Z tego co pamiętam w SL2HT i RR1 też miałem metalowe :) Amerykańce nie żałują metalu :D
-
To może dlatego tyle waży?? ;) A tak na serio, to nie jest jakoś przesadnie ciężka.