A zanim HEAD zrobił come-back to 2-gi gitarowy grał na Setius 7 :) :) :) i to nadal się Korn nazywało i brzmiało :)
Małpka opowiadał o swoim rigu i brzmieniu ostatnio: Mesa Triple, jebabanez (specki nie znam) tyle w głównym temacie.
Te PAF-y z K7 miałem - to jest niski/średni sygnał no PAF od DiMArzio i tyle :)
A zanim HEAD zrobił come-back to 2-gi gitarowy grał na Setius 7 :) :) :) i to nadal się Korn nazywało i brzmiało :)1. masz na myśli Shane'a Gibsona? Kiedy on używał mayo? Nie pogrzało Ci się czasem z Carvinem?
Małpka opowiadał o swoim rigu i brzmieniu ostatnio: Mesa Triple, jebabanez (specki nie znam) tyle w głównym temacie.
Te PAF-y z K7 miałem - to jest niski/średni sygnał no PAF od DiMArzio i tyle :)
Tego bigmuffa to oni chyba w studio tylko uzywaja, co? Jakos na zdjeciach pedalboardow tego nie widze?
Widzialem. Muffa tam nie ma, stad wydaje mi sie, ze albo juz nie uzywaja, albo uzywaja tylko w studio.Tego bigmuffa to oni chyba w studio tylko uzywaja, co? Jakos na zdjeciach pedalboardow tego nie widze?
Tu masz wszystko ;)
Rig Rundown - Korn (http://www.youtube.com/watch?v=2UA9ZGR48Zg#ws)
Widzialem. Muffa tam nie ma, stad wydaje mi sie, ze albo juz nie uzywaja, albo uzywaja tylko w studio.Tego bigmuffa to oni chyba w studio tylko uzywaja, co? Jakos na zdjeciach pedalboardow tego nie widze?
Tu masz wszystko ;)
Rig Rundown - Korn (http://www.youtube.com/watch?v=2UA9ZGR48Zg#ws)
>dopalanie triple rectifiera metal zone'em.Pat O'brien robi to samo kiedyś też tego nie rozumiałem, ale im dłużej gram i siedzę w temacie to przekonuje się, że im coś bardziej niedorzecznie brzmi w teorii w praktyce może urwać dupę :D
>czo ten koRn, to ja nie wiem:D :D :D
Schecter Blackjack SLS C1 EX/P :PO, dokładnie ostatnio na takim grałem z BH pod mostem i miał właśnie taki low endowy thump 'in yo face', więc może to dotyczy nie tylko tego egzemplarza, a całej reszty tych wioseł
Schecter Blackjack SLS C1 EX/P :P
A zanim HEAD zrobił come-back to 2-gi gitarowy grał na Setius 7 :) :) :) i to nadal się Korn nazywało i brzmiało :)1. masz na myśli Shane'a Gibsona? Kiedy on używał mayo? Nie pogrzało Ci się czasem z Carvinem?
Małpka opowiadał o swoim rigu i brzmieniu ostatnio: Mesa Triple, jebabanez (specki nie znam) tyle w głównym temacie.
Te PAF-y z K7 miałem - to jest niski/średni sygnał no PAF od DiMArzio i tyle :)
2. Mesa tak, ale tylko na żywo, płyty nagrywają na starych marshall'ach, diezlach.
3. mahoń =/=mahoń. Mahoń to ciężkie, gęste, ciemne drewno, prawda?No to ciekawostka: lipowe 7620 było jakieś 40% cięższe, miało mniej środka. Miałem w łapach też mahoniowe wiosła, które brzmiały jak ^#&@(%*@.
K7(przynajmniej moja sztuka) ma to coś, że dźwięki wyskakują "in da fejs", czego nie widziałem w wielu wiosłach, więc rozumiem ból Mata
Ale za co? Koleś pyta o 6 w barytonie na pasywach to mu grzecznie odpowiadam.Schecter Blackjack SLS C1 EX/P :P
Płacą Ci chociaż za to? :P ;)
Raczej normalniejsza skala mnie interere, mam za male palce na barytonowa skale a lubie "rozlazle" akordy.
6 w barytonie na pasywach
Ale za co? Koleś pyta o 6 w barytonie na pasywach to mu grzecznie odpowiadam.Schecter Blackjack SLS C1 EX/P :P
Płacą Ci chociaż za to? :P ;)
O, i Kenny Hickey jeszcze jest pasywny i ma 26,5". I sustainera.
Odkopie temat, bo sprawa dalej nie rozwiazana. Gibą BFG mi uciekl, innego fajnego LP na horyzoncie nie widac, to na razie pogrzebie w tym moim. Szukalem sobie jakichs fajnych Dimarzio PAF, jednak ciezko dostac je, przynajmniej w UK. W miedzyczasie napisalem do Dimarzio odnosnie moich wymagan brzmieniowych i mi napisali to:
You might try the Air Classic neck and bridge models. The neck pickup should be standard-spaced (DP190) and the bridge pickup F-spaced (DP191F).
Ktos mial do czynienia z tymi pipakami? A i jeszcze kwestia tego F-spaced, ktore to jak rozumiem raczej do floydow jest?
Pierdolita ;)Odkopie temat, bo sprawa dalej nie rozwiazana. Gibą BFG mi uciekl, innego fajnego LP na horyzoncie nie widac, to na razie pogrzebie w tym moim. Szukalem sobie jakichs fajnych Dimarzio PAF, jednak ciezko dostac je, przynajmniej w UK. W miedzyczasie napisalem do Dimarzio odnosnie moich wymagan brzmieniowych i mi napisali to:
You might try the Air Classic neck and bridge models. The neck pickup should be standard-spaced (DP190) and the bridge pickup F-spaced (DP191F).
Ktos mial do czynienia z tymi pipakami? A i jeszcze kwestia tego F-spaced, ktore to jak rozumiem raczej do floydow jest?
F spaced są nowszego typu humbuckery gibsona (bridge'owe: 490T, 498T, 500T, Dirty fingers, Angus Young i Tony Iommi sig), standard spacing w 57 classic, bb1, bb2, bb3, bbPRO i wszystkich starszych PAFach. Wzięło się to z tego, że kiedyś Gibson produkował tylko jeden rozmiar pickupów, a F spaced lepiej się pokrywa nabiegunnikami ze strunami. A do PAF pro powinny być dosyć podobne SH1, albo bbPRO. Też są klasycznymi PAFami na AlNiCoV. Z airami nie miałem do czynienia, tutaj nie pomogę niestety.
Pierdolita ;)Odkopie temat, bo sprawa dalej nie rozwiazana. Gibą BFG mi uciekl, innego fajnego LP na horyzoncie nie widac, to na razie pogrzebie w tym moim. Szukalem sobie jakichs fajnych Dimarzio PAF, jednak ciezko dostac je, przynajmniej w UK. W miedzyczasie napisalem do Dimarzio odnosnie moich wymagan brzmieniowych i mi napisali to:
You might try the Air Classic neck and bridge models. The neck pickup should be standard-spaced (DP190) and the bridge pickup F-spaced (DP191F).
Ktos mial do czynienia z tymi pipakami? A i jeszcze kwestia tego F-spaced, ktore to jak rozumiem raczej do floydow jest?
F spaced są nowszego typu humbuckery gibsona (bridge'owe: 490T, 498T, 500T, Dirty fingers, Angus Young i Tony Iommi sig), standard spacing w 57 classic, bb1, bb2, bb3, bbPRO i wszystkich starszych PAFach. Wzięło się to z tego, że kiedyś Gibson produkował tylko jeden rozmiar pickupów, a F spaced lepiej się pokrywa nabiegunnikami ze strunami. A do PAF pro powinny być dosyć podobne SH1, albo bbPRO. Też są klasycznymi PAFami na AlNiCoV. Z airami nie miałem do czynienia, tutaj nie pomogę niestety.
F spaced to rozstaw nabiegunników aby były równo pod strunami przy szerszych mostach. Głównie chodzi o tremolo. "F" jak Fender i jak Floyd. DiMarzio proponuje f-spaced przy mostku w gitarach z szerszym rozstawę strun. Standard będzie do mostów typu TOM. Gryfowe z kolei poleca f-spaced do gitar o szerokim gryfie np. 43 mm na siodełku, a regular w tych poniżej 42mm.
Oj ta oj tam :DPierdolita ;)Odkopie temat, bo sprawa dalej nie rozwiazana. Gibą BFG mi uciekl, innego fajnego LP na horyzoncie nie widac, to na razie pogrzebie w tym moim. Szukalem sobie jakichs fajnych Dimarzio PAF, jednak ciezko dostac je, przynajmniej w UK. W miedzyczasie napisalem do Dimarzio odnosnie moich wymagan brzmieniowych i mi napisali to:
You might try the Air Classic neck and bridge models. The neck pickup should be standard-spaced (DP190) and the bridge pickup F-spaced (DP191F).
Ktos mial do czynienia z tymi pipakami? A i jeszcze kwestia tego F-spaced, ktore to jak rozumiem raczej do floydow jest?
F spaced są nowszego typu humbuckery gibsona (bridge'owe: 490T, 498T, 500T, Dirty fingers, Angus Young i Tony Iommi sig), standard spacing w 57 classic, bb1, bb2, bb3, bbPRO i wszystkich starszych PAFach. Wzięło się to z tego, że kiedyś Gibson produkował tylko jeden rozmiar pickupów, a F spaced lepiej się pokrywa nabiegunnikami ze strunami. A do PAF pro powinny być dosyć podobne SH1, albo bbPRO. Też są klasycznymi PAFami na AlNiCoV. Z airami nie miałem do czynienia, tutaj nie pomogę niestety.
F spaced to rozstaw nabiegunników aby były równo pod strunami przy szerszych mostach. Głównie chodzi o tremolo. "F" jak Fender i jak Floyd. DiMarzio proponuje f-spaced przy mostku w gitarach z szerszym rozstawę strun. Standard będzie do mostów typu TOM. Gryfowe z kolei poleca f-spaced do gitar o szerokim gryfie np. 43 mm na siodełku, a regular w tych poniżej 42mm.
Misiu kolorowy, piszemy o dwóch różnych markach pickupów, więc siłą rzeczy nie wszystko będzie się pokrywać. ;)
Oj ta oj tam :DPierdolita ;)Odkopie temat, bo sprawa dalej nie rozwiazana. Gibą BFG mi uciekl, innego fajnego LP na horyzoncie nie widac, to na razie pogrzebie w tym moim. Szukalem sobie jakichs fajnych Dimarzio PAF, jednak ciezko dostac je, przynajmniej w UK. W miedzyczasie napisalem do Dimarzio odnosnie moich wymagan brzmieniowych i mi napisali to:
You might try the Air Classic neck and bridge models. The neck pickup should be standard-spaced (DP190) and the bridge pickup F-spaced (DP191F).
Ktos mial do czynienia z tymi pipakami? A i jeszcze kwestia tego F-spaced, ktore to jak rozumiem raczej do floydow jest?
F spaced są nowszego typu humbuckery gibsona (bridge'owe: 490T, 498T, 500T, Dirty fingers, Angus Young i Tony Iommi sig), standard spacing w 57 classic, bb1, bb2, bb3, bbPRO i wszystkich starszych PAFach. Wzięło się to z tego, że kiedyś Gibson produkował tylko jeden rozmiar pickupów, a F spaced lepiej się pokrywa nabiegunnikami ze strunami. A do PAF pro powinny być dosyć podobne SH1, albo bbPRO. Też są klasycznymi PAFami na AlNiCoV. Z airami nie miałem do czynienia, tutaj nie pomogę niestety.
F spaced to rozstaw nabiegunników aby były równo pod strunami przy szerszych mostach. Głównie chodzi o tremolo. "F" jak Fender i jak Floyd. DiMarzio proponuje f-spaced przy mostku w gitarach z szerszym rozstawę strun. Standard będzie do mostów typu TOM. Gryfowe z kolei poleca f-spaced do gitar o szerokim gryfie np. 43 mm na siodełku, a regular w tych poniżej 42mm.
Misiu kolorowy, piszemy o dwóch różnych markach pickupów, więc siłą rzeczy nie wszystko będzie się pokrywać. ;)
Kolega zagaił o dimarcjo, to o tym piszę.
Dimarcjo to dimarcjo i ich system oznaczania pipakuf. W LP gryfowy to standard, a do mostka to trzeba zmierzyć rozstaw strun przy mostku.Oj ta oj tam :DPierdolita ;)Odkopie temat, bo sprawa dalej nie rozwiazana. Gibą BFG mi uciekl, innego fajnego LP na horyzoncie nie widac, to na razie pogrzebie w tym moim. Szukalem sobie jakichs fajnych Dimarzio PAF, jednak ciezko dostac je, przynajmniej w UK. W miedzyczasie napisalem do Dimarzio odnosnie moich wymagan brzmieniowych i mi napisali to:
You might try the Air Classic neck and bridge models. The neck pickup should be standard-spaced (DP190) and the bridge pickup F-spaced (DP191F).
Ktos mial do czynienia z tymi pipakami? A i jeszcze kwestia tego F-spaced, ktore to jak rozumiem raczej do floydow jest?
F spaced są nowszego typu humbuckery gibsona (bridge'owe: 490T, 498T, 500T, Dirty fingers, Angus Young i Tony Iommi sig), standard spacing w 57 classic, bb1, bb2, bb3, bbPRO i wszystkich starszych PAFach. Wzięło się to z tego, że kiedyś Gibson produkował tylko jeden rozmiar pickupów, a F spaced lepiej się pokrywa nabiegunnikami ze strunami. A do PAF pro powinny być dosyć podobne SH1, albo bbPRO. Też są klasycznymi PAFami na AlNiCoV. Z airami nie miałem do czynienia, tutaj nie pomogę niestety.
F spaced to rozstaw nabiegunników aby były równo pod strunami przy szerszych mostach. Głównie chodzi o tremolo. "F" jak Fender i jak Floyd. DiMarzio proponuje f-spaced przy mostku w gitarach z szerszym rozstawę strun. Standard będzie do mostów typu TOM. Gryfowe z kolei poleca f-spaced do gitar o szerokim gryfie np. 43 mm na siodełku, a regular w tych poniżej 42mm.
Misiu kolorowy, piszemy o dwóch różnych markach pickupów, więc siłą rzeczy nie wszystko będzie się pokrywać. ;)
Kolega zagaił o dimarcjo, to o tym piszę.
O dimarzio w gibsonie, jeśli dobrze zrozumiałem ;)