Forum Sevenstring.pl

Home Recording => Software => Wątek zaczęty przez: gregorinus w 11 Sie, 2013, 13:46:47

Tytuł: Superior Drummer 2.0 jak osiągnąć pewien efekt
Wiadomość wysłana przez: gregorinus w 11 Sie, 2013, 13:46:47
Witam, otóż ostatnio próbowalem coś zdziałać samemu lecz niezbyt mi to wychodziło, a mianowicie chodzi mi o to jak osiągnąć taki efekt w SD 2.0:

Sean Hall - Arrival "Terrestrial" HD (http://www.youtube.com/watch?v=0Z1a5CSzTR0#) dokładnie od 2:26 takie jakby hmm "dubstep'owe brzmienie" ? nie wiem jak to profesjonalnie okreslić

Z góry dzięki za pomoc :)
Tytuł: Odp: Superior Drummer 2.0 jak osiągnąć pewien efekt
Wiadomość wysłana przez: mondomg w 11 Sie, 2013, 16:11:48
Nie wiem, jak to zrobić w Superiorze, ale ja takie bębny robię w Stylus RMX. Bardzo łatwo i wygodnie dojdziesz do tego. A z SD musiałbyś narzucić pogłosy i saturacje VST na poszczególne tracki bębnów, ewentualnie manipulacja samplami (obcinanie, revers, etc.) prawdopodobnie i też by dało radę.
Tytuł: Odp: Superior Drummer 2.0 jak osiągnąć pewien efekt
Wiadomość wysłana przez: gregorinus w 11 Sie, 2013, 19:21:51
Ok dzięki ;) a jest ktoś może, kto ma SD 2.0 i ma jakiś sprawdzony sposób jak ugryźć temat właśnie w superiorze ?
Tytuł: Odp: Superior Drummer 2.0 jak osiągnąć pewien efekt
Wiadomość wysłana przez: BetoNova w 11 Sie, 2013, 22:00:42
Z ciekawości poszukałem Stylusa. Cena zgasiła moją ciekwaość :] Czy jest jakiś darmowy "generator techno/dubstepu", którym można by podbarwić ostre granie gitarowe? BTW, fajny kawałek.
Tytuł: Odp: Superior Drummer 2.0 jak osiągnąć pewien efekt
Wiadomość wysłana przez: mondomg w 11 Sie, 2013, 23:19:35
Czy jest jakiś darmowy "generator techno/dubstepu", którym można by podbarwić ostre granie gitarowe?

Jest, ale tego typu mixy to totalna wiocha, której narobiło się przez KornoSkrillexa jak much wokół gówna i strasznie mnie one wkurwiają, więc Ci nie powiem.
Tytuł: Odp: Superior Drummer 2.0 jak osiągnąć pewien efekt
Wiadomość wysłana przez: gregorinus w 11 Sie, 2013, 23:28:25
Lepiej piszcie jak z tą perką w SD 2.0 bo przeszukałem całego YouTube i za dużo nie znalazłem ;/// aż dziwne ze nie ma tutoriala typu "How to make Dubstep drums in superior drummer 2.0"...
Tytuł: Odp: Superior Drummer 2.0 jak osiągnąć pewien efekt
Wiadomość wysłana przez: Dun w 12 Sie, 2013, 02:15:58
Ściągasz darmowe sample z neta (choćby z boyinaband.com) + używasz wtyczki, która odgrywa funkcję samplera (np. FPC z Fruity Loops) i układasz te całe dupstepy. Pominę już fakt, że ludzie siedzą godzinami nad tym, żeby ułożyć i zmiksować takie efekty, a ty chcesz "fix knorra w 5 minut".
Superior nie jest "do wszystkiego". Czasem po prostu lepiej go odpuścić i poszukać innych rozwiązań.

A tak w ogóle, na łatwiznę to można pójść co najwyżej z:

(https://forum.sevenstring.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fecx.images-amazon.com%2Fimages%2FI%2F51CQKJ506NL.jpg&hash=25f3a7edd36b09edeffcbbf453411835a9a1d843)
Tytuł: Odp: Superior Drummer 2.0 jak osiągnąć pewien efekt
Wiadomość wysłana przez: OfensywnyRondel w 12 Sie, 2013, 23:57:44
lol to zwykły odwrócony sampel wysłany na reverb, sam coś takiego robiłem tu:
http://soundcloud.com/ofensywnyrondel/mixtest (http://soundcloud.com/ofensywnyrondel/mixtest)
2:36