Jeśli Ci na tym zależy to bardziej w stronę Alnico, może 500T.
Nie widziałem dotąd 500t w wersji 7 strun
(...)
Co do D-Sonic można wiedzieć, którą stroną obróconego używałeś?
Parę razy napotkałem opinie, że ToneZone jest jeszcze ciemniejszy niż D-Sonic. Może to byłoby właściwe rozwiązanie?Co prawda porównuję wersje 6 do 7..ale mam zupełnie inne odczucia. D-sonic dużo ciemniejszy niż Tone Zone. Powiedziałbym, że Tone Zone wręcz wali fajnym środkiem. D-sonic miał większy output i wydawał się bardziej skompresowany. Tone Zone zdecydowanie bardziej mi się podoba.
Generalnie wolę sygnał mocniejszy niż słabszy, żeby nie musieć naużywać gałki gain.
Za wszelkie opinie(najlepiej pochodzące z osobistego kontaktu z pickupem) i sugestie z góry dzięki.
Co do D-Sonic można wiedzieć, którą stroną obróconego używałeś?
D-Sonic najpierw miałem sztabką do gryfu przez parę miesięcy, potem przy okazji wymiany siodełka poprosiłem lutnika o zmianę i sztabką w stronę mostka grał nieco jaśniej, może mocniejszy sygnał, wyraźniejszy atak, ale były to bardzo kosmetyczne zmiany. Niemniej, większość napiżdżatorów tak właśnie sobie je montuje i prawdopodobnie ma to sens.
Hm, ciekawe. No cóż, zdaje się gość z Pain of Salvation tak jechał, Petrucci też, więc działa tak i tak. W jakiej gitarze testowałeś?mahoniowe Exg-7. Petrucci miał sztabką na most i jedynie z tego powodu czuję dyskomfort podczas grania,
to dolne zdjęcie...
(http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2009/2/23/128799200637874780.jpg)
Pietrucha chyba w 6 ma sztabkę w stronę gryfu, a w 7 w stronę mostka.
Szukam czegoś co dobrze zabrzmi w olchowym Mayo z mahoniowym gryfem, podpowiecie coś?
Coś z dimarzio raczej, do metalcore w drop C. D-Sonic?
Szukam czegoś co dobrze zabrzmi w olchowym Mayo z mahoniowym gryfem, podpowiecie coś?
Coś z dimarzio raczej, do metalcore w drop C. D-Sonic?