Ach, marzy mi się ta maszyna odkąd pierwszy raz zobaczyłem :)
6-cio cylindrowy CBX 1000:
(https://forum.sevenstring.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg17.imageshack.us%2Fimg17%2F6107%2F1981cbx1000z.jpg&hash=4f0960ef947d61fbe22a5850a6c5940e7f0b917f) (http://imageshack.us/photo/my-images/17/1981cbx1000z.jpg/)
Radek - jakim cudem na FZ6 udało Ci się wyciągnąć 250? ja miałem kłopot powyżej 215, kumpel wykręcał 230 (podobno). Może dlatego, że gruby jestem :)
Nie komplikujmy rzeczy prostych: pierwszy deszczyk (a zaraz zima!), pierwsza kolizja, wyjazd na zakupy - i już wiesz na 100%
(http://www.motorcycle.com/images/news/111009-ktm-duke690r.jpg) ja jestem na takiego szpeja choryKurwa, ja też!
swoją droga zajebiste moto, tylko jak to BMW - drogie w ciul.Kiedyś sobie z bliska bardzo oglądałem dwie stojące obok siebie nówki. Honda Gold Wing i BMW R1200. Oba kosztowały równo tyle samo wtedy, czyli około 80 tys. Ale różnica w wykonaniu była kolosalna, na korzyść BMW. Nadlewki z plastiku vs zawiasy w kufrach z ręcznie polerowanego aluminium. Także jak chodzi o niemców to jestem skłonny usankcjonować wysoką cenę :)
no i pytanko, macie jakieś patenty na parującą szybkę? mój garnek jest całkiem spoko, ale nie ma pinlock'a ani żadnego anti-foga i lubi sobie po prarować.
Witam w klubie yama-userów ;) ładny najkedzik. Co o nim powiesz? bo w sumie to dosyć nie pospolity model(w porównaniu do XJR-ki, fazerów czy R1/R6)
no i pytanko, macie jakieś patenty na parującą szybkę? mój garnek jest całkiem spoko, ale nie ma pinlock'a ani żadnego anti-foga i lubi sobie po prarować.
no i pytanko, macie jakieś patenty na parującą szybkę? mój garnek jest całkiem spoko, ale nie ma pinlock'a ani żadnego anti-foga i lubi sobie po prarować.
kiedyś nie przywiązywałem wagi do kasków
ważne , że był :D
tylko jak zacząłem jeździć sportowymi motocyklami , szarpnąłem się i zakupiłem ówczesną nowość na rynku - najwyższy model AGV GP PRO
i nagle okazało się, że przy 180 km/h może być cicho , że nie ma parujących szybek , że nie ma wibracji od zawirowań na plecach , że jest REWELACJA !!!
teraz taki kask można kupić za 700 zł , mnie kosztował 2300 !!!
ale mam go od 2005r i nie zamierzam zmieniać
zamiast szukać rozwiązań które na niewiele się zdają polecam zakup dobrego kasku
O AGV sporo się naczytałem negatywnych opinii jeżeli chodzi o trwałość podczas wypadku,
U mnie na razie 3k i chwilowo nie rośnieKurde.. na tym to powinno chyba szybko rosnąć! :devil:
CytujU mnie na razie 3k i chwilowo nie rośnieKurde.. na tym to powinno chyba szybko rosnąć! :devil:
z sześciocylindrówek kręci mnie coś takiego:
(http://sportbikemoto.info/wp-content/uploads/2011/06/Triumph-Rocket-III.jpg)
prawie jak honda f6, ale jednak ładniejszy
Myślę, że to jest kwestia szprychowych kół. Te standardowe trójramienne aluminiowe wyglądają tragicznie. Jak można dać jednoramienny wahacz, a potem zapakować do tego taki badziew rodem z lat 80-tych.
MotoGuzzi cenę mają owszem, nawet niezłą, ale oficjalnie to ta marka średnio w naszym kraju wystepuje. Coś w tym pierdnie i skąd części wziąć? Sezon mija a ty czekasz na jakąś durną śrubkę.
Sie zakochalem :oWłaśnie miałem wrzucić motor jaki chciałbym sobie kupić, ale mnie ubiegłeś!
(http://www.motociclismo.it/cache/gallery/moto-scooter/triumph-bonneville--la-novita-2013-sono-i-colori/Bonneville_Orange_F3Q_13MY.jpg_630_490.jpg)
Cafe racer będzie stał obok Boneville'a w garażu :D
17 listopad - zaczynam kurs.
Kurwancka, sie ciesze. No a moimi typami na początek, to albo Kawa ER-5, albo Honda Hornet, z tym, że Hornetka już ma troche za dużo mocy jak na początek IMHO. Niemniej jednak pod koniec roku powinny pojawić sie fotki mojego pierwszego jednośladowego. Chciałem Supermoto, ale mnie cena odstraszyła letko.
panowie, firma mi się przenosi i będę musiał auto zakupić żeby do pracy dojeżdżać :/
zaproponujcie coś małego mało spalającego w przedziale powiedzmy 3-5kpln z tym, że wiadomo lepiej coś tańszego ;)
17 listopad - zaczynam kurs.
Kurwancka, sie ciesze. No a moimi typami na początek, to albo Kawa ER-5, albo Honda Hornet, z tym, że Hornetka już ma troche za dużo mocy jak na początek IMHO. Niemniej jednak pod koniec roku powinny pojawić sie fotki mojego pierwszego jednośladowego. Chciałem Supermoto, ale mnie cena odstraszyła letko.
to bedzie głupie, ale chetnie bym pooglądał co sobie polecacie, ale nazwy które wypisujecie nic mi nie mówią (jajko, hornetka). Możecie pisać pełnymi nazwami? :Dto są modele. Honda Hornet CB 600, Kawasaki Twister ER-5 itd.
to bedzie głupie, ale chetnie bym pooglądał co sobie polecacie, ale nazwy które wypisujecie nic mi nie mówią (jajko, hornetka). Możecie pisać pełnymi nazwami? :Dto są modele. Honda Hornet CB 600, Kawasaki Twister ER-5 itd.
@Pele, dzięki, dzięki. Jak tylko coś postanowie to sie pochwale. Na dniach mam zamiar pojeździć po komisach i salonach, bo tak sie składa, że koło domu mojej lubej jest salon motocyklowy dośc obszernie wyposażony w różnej maści pojazdy, także będzie w czym wybierać. To, jaką pojemność i moc wybiore, zdecyduje już po tych parudziesięciu godzinach jazd i przejażdżkach na różnego typu jednosladach. GS/ER dyktuje mi rozsądek, ale serce jakoś bardziej ciągnie do CB. Takiego żółtego skurwisyna to bym kochał nad życie. Na weekendzie sie wybiore pooglądać i posiedziec na paru egzemplarzach to mniej więcej sie zorientuje, co na moje gabaryty bardziej sie nada.
GS, Cebula, Stary fazer... co za geriatria :D Bierz chłopie DRZ-400SM :headbang:Z samego początku chciałem supermoto, ale 125 mnie nie urządza, 250 prawie nie ma, a reszta jest droga jak diabli.
przymierzam się do zakupu motocykla na początku sezonu i jestem na etapie czytania całego internetu. Polecicie jakieś fajne forum moto?
Uszczelniacze wymienia się parami. Jak puścił jeden, to pewnie niedługo poleci i drugi. Oryginały będą dość drogie - załóż jakieś sensowne japońskie zamienniki. Co do db killerów - pomagają. Warto je zakładać na jakieś zagraniczne wypady.
U mnie przygotowania do sezonu trwają cały czas. Praktycznie wszystko już kupiłem (a trochę tego niestety było, bo jeśli chodzi o motocykle to jestem dość pedantyczny). Zostało mi kupno opony na przód, no i chyba pomyślę też nad tylną - ma przejechane 6k i na długo już niestety nie starczy.
Co do moto guzzi, to większość jest super :) V7 jest rozmiarów Boneville'a mniej więcej, tylko silnik jest fajniejszy.
Subiektywnie fajniejszy, bo moto guzzi to V-ka poprzeczna :) Ale pod względem momentu czy mocy Bonneville jest o pół stopy przed.No wlasnie, Bonneville wydaje sie byc sprawniejszy/zwawszy, rajt?
Tylko trumph nie jest za duży(a w porównaniu do rocket'a czy thunder'a to pchełka jest) - trzeba się przymierzyć jak się jest dużego wzrostu.Majac 182cm wzrostu chyba sie na duzego motocykliste nie lapie?
Muchatek, miałbyś jakąś fajną blokadę/łańcuch którą mógłbyś polecić? chcę coś kupić i nie wydać miliardów, bo i tak jak ktoś będzie chciał zajebać moto to zajebie.
Subiektywnie fajniejszy, bo moto guzzi to V-ka poprzeczna :) Ale pod względem momentu czy mocy Bonneville jest o pół stopy przed.No wlasnie, Bonneville wydaje sie byc sprawniejszy/zwawszy, rajt?
Co daje taka poprzeczna V-ka oprocz ciekawego wygladu?
Swoja droga glowy cylindrow nie przeszkadzaja w jedzie?
Bo wystaja dosc ekstremalnie (sadzac po zdjeciach).CytujTylko trumph nie jest za duży(a w porównaniu do rocket'a czy thunder'a to pchełka jest) - trzeba się przymierzyć jak się jest dużego wzrostu.Majac 182cm wzrostu chyba sie na duzego motocykliste nie lapie?
Czyli problemo nie powinno byc?
Jak sie w koncu przeprowadze, to wybiore do dealera Triumpha na ogledziny,
bo tylko 7-8km do niego bede mial :)
Bonneville jest żwawszy i mocniejszy, ma też większą pojemność. Do tego trzeba go kręcić o 1/4 bardziej(jeżeli chodzi o moc), a maksymalny moment obrotowy uzyskuje przy 2 x wyższych obrotach niż V7. To już jest kwestia gustu jak sądzę, ale silnik V7 ma kopa od samego początku, w B dostaje kopa później.
Muchatek: o takiej blokadzie też myślałem, ale łańcuch pełni lepszą funkcję "odstraszającą". A "przypominajka" jak działa? To linka którą zaczepiasz z jednej strony o blokadę hamulca a z drugiej o kierę?
Bonneville jest żwawszy i mocniejszy, ma też większą pojemność. Do tego trzeba go kręcić o 1/4 bardziej(jeżeli chodzi o moc), a maksymalny moment obrotowy uzyskuje przy 2 x wyższych obrotach niż V7. To już jest kwestia gustu jak sądzę, ale silnik V7 ma kopa od samego początku, w B dostaje kopa później.
Jakby nie próbować przekręcić tego co jest na wykresie, to V7 jest po prostu słaby ;-) Tego kopa, którego V7 ma "od samego początku", Bonneville ma od samego początku znacznie większego, a na dodatek on potem jeszcze rośnie, podczas gdy V7 już tylko spada.
Bonnville mi się podobał do momentu aż na nim usiadłem. Jak bym chciał osiągi, to brał bym i tak coś innego, jak retro to pewnie też coś innego :)
Głównie ogólnie pojętą ergonomią. No i jakiś taki mały(?) był. Podobnie miałem z BMW K1300R na którego chorowałem, tylko że z tym w drugą stronę - okazało się że pod względem ergonomii to moto było szyte na kogo innego :)
CBR-kę ma kumpel, tyle że starszą. Chwali sobie to moto, a w zeszłym roku przerobił je na bolid i śmiga teraz tylko po torze. Tyle tylko że pozycja jest sportowa - obczaj czy Ci pasi.
bandyta i cbf-ka to już bardziej universalne moto.
Tylko jeżeli to ma być pierwsze moto to bym się zastanawiał czy taki moment obrotowy i moc jest okey. Ale ogólnie litrowy fazer jest zajebisty.
Niby mit pierwszego motocykla jest jaki jest(czyli że coś małego itp. - imho pierdolenie o szopenie wystarczy myśleć a całą tą historię traktuje jak "na gitarze najlepiej uczyć się grać zaczynając od klasyka/akustyka"), jednak trzymanie się okolicy 100KM jest rozsądniejsze bo łatwiej się wtedy nauczyć operować odpowiednio gazem i radzić sobie z uślizgami czy innymi historiami które na drodze zdarzyć się mogą.
Zgadzam się z tobą w 100 %
jeżeli ma to być pierwszy motocykl to 600 pojemności będzie akurat . Powtórzę jeszcze raz Fazera . 96 KM bedzie akurat a Fazer ma to do siebie, że wybacza wiele błędów niedoświadczonych motocyklistów , super składa się w winklach i ma zajebiste heble .
a tak swoja drogą to ja już zacząłem ;) kiedy robimy zlot?
a tak swoja drogą to ja już zacząłem ;) kiedy robimy zlot?
Mogę przyjechać samochodem? :D
Dziś otworzyłem sezon, pierwsze 400km za mną :)
(http://img547.imageshack.us/img547/1314/imagefszs.jpg)
Jeszcze raz dzięki Radek za pomoc przy zakupie! :*
ano - złapało mnie teraz dosyć mocno, bo znajomy ma i sobie go obejrzałem dobrze. Z pługiem dołożonym wygląda mega klawo i masywnie. Podobno silnik też nie do zajebania. No i mógłbym go mieć za kasę ze swojego moto bez dopłacania. Minus tylko taki że przebiegi są już znacznie większe niż w moim i jedynie nie to mnie studzi. No ale zobaczymy - w tym sobie już raczej odpuszczę bo i tak przyinwestuję w moto, ale w przyszłym sezonie...
Niestety rozpoczynam sezon bez swojego moto - ale ale, szwagier użycza mi od czasu do czasu trampka, więc tym sobie nadrabiam. Jak już uzbroję się w sensowne 4 kółka, to zapoluję na Hondę x11, Yamkę V-max albo coś w stylu Hayki. Pożyjemy, zobaczymy.To moto, to jest jakieś cudeńko <3
Mogę wziąć od szwagra też takiego cafe GPZ'a, ale 83 rok to chyba dla mnie za dużo. Tak czy siak, moto po konkretnym remoncie silnika za nieduże pieniążki.
Kumpel pozyczyl mi Yamahe Drag Star 1100;. Wyszlo ze dotychczas mialem ZLE motocykle. Japierdole.
Co Ci przeszkadza przeciskanie w korku. Po to som motury przeciez :-)
Temat był umarł bo wszyscy jeżdżo?
No to ja też będę w takim razie :)
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/55696085/20140605_123257.jpg)
Gęba się cieszy, a co :)
Na głupich nie poradzisz, ja się nie wciskam tam gdzie nie ma możliwości przejazdu ;-)
no to faktycznie smutne, ale 1400 w rzedzie to jest przeciąg taki ze o japierdole.I jeszcze miałem odblokowaną na 170 Km :D
Siema. Krótka piłka- jest jakakolwiek sensowna alternatywa dla Hondy CB500?
Siema. Krótka piłka- jest jakakolwiek sensowna alternatywa dla Hondy CB500?
Powiedzialbym ze w cholere.
Czego oczekujesz od motocykla, że akurat cb500?
Ostre? Toż to ledwo jeździ - liczbą koni, które są dostępne "już" w okolicy 10k obrotów nie ma się co sugerować. Przy normalnej jeździe rzadko kto się tam zapuszcza. Pamiętam, jak parę ładnych lat temu kupowałem swoją pierwszą szosówkę - podobał mi się wtedy Hornet. Podczas jazdy jazdy próbnej szybko się z niego wyleczyłem, gdyż temperament tego motocykla może spowodować zaśnięcie za kierownicą. Jeśli ma to jakoś przyspieszać, musi mieć 7k obrotów, poniżej tego jest delikatnie mówiąc słabo. Przy wyborze pierwszego, mniejszego motocykla w okolicach 500-600 cm3 pojemności, kierowałbym się raczej wagą i poręcznością moto.
Ostre? Toż to ledwo jeździ - liczbą koni, które są dostępne "już" w okolicy 10k obrotów nie ma się co sugerować. Przy normalnej jeździe rzadko kto się tam zapuszcza.
Ostre? Toż to ledwo jeździ - liczbą koni, które są dostępne "już" w okolicy 10k obrotów nie ma się co sugerować. Przy normalnej jeździe rzadko kto się tam zapuszcza. Pamiętam, jak parę ładnych lat temu kupowałem swoją pierwszą szosówkę - podobał mi się wtedy Hornet. Podczas jazdy jazdy próbnej szybko się z niego wyleczyłem, gdyż temperament tego motocykla może spowodować zaśnięcie za kierownicą. Jeśli ma to jakoś przyspieszać, musi mieć 7k obrotów, poniżej tego jest delikatnie mówiąc słabo. Przy wyborze pierwszego, mniejszego motocykla w okolicach 500-600 cm3 pojemności, kierowałbym się raczej wagą i poręcznością moto.
Zawsze myślałem że motocykl powinien mieć co najmniej 600 cm3 żeby jako tako wyglądać , a to bzdura , wszystko
zależy od dizajnu nawet 50 cm3 może lepiej wyglądać niż oklepane ścigacze albo nudne półtoralitrowe seryjne choppery , a śilnik wcale nie musi mieć układu V .
(https://scontent-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/13712_10153204489651070_3605815245086290279_n.png?oh=62bf913d2e6b7f584d0586e3e675ee62&oe=559EE365)
zawsze mnie się podobały te 240sx i inne takie chowane
Mikrocefalia? ;)
heyka
ludziska z Wrocławia !!!
potrzebuję pożyczyć na poniedziałek , wtorek (25,26 maja) kask motocyklowy w rozmiarze S
oczywiście browarek murowany !!!
Uś! ;)
http://www.nlo-moto.ru/helmet/predator/ (http://www.nlo-moto.ru/helmet/predator/)
Fajny motur. Co to jest?Honda Dn-01
Zima. A ja nie mogę przestać jeździć.Reumatolog już zaciera ręce:)
Honda DN-01
Zima. A ja nie mogę przestać jeździć.Reumatolog już zaciera ręce:)
Honda DN-01
1. Nie ten temat.Ad. 1 Ups.
2. Nie alfa, tylko Umberto Palermo Design.
3. Póki co nie ma planów na następce 4c.
4. IMO design w ogóle do alfy nie pasuje. Przód nawiązuje do Giuli a tył do Aston Martina Zagatto.