Forum Sevenstring.pl
Home Recording => Hardware => Wątek zaczęty przez: spitfire1980 w 20 Kwi, 2011, 17:57:10
-
Witam,
jak w temacie - wywala mi bluescreen. Instalowałem najnowsze stery 4.1.1.7 - kaszana, potem zainstalowałem starsze 4.0.2.7( działają u mojego kumpla) - niestety też kaszana, choć od czasu do czasu zadziała. Czy ktoś zna sposób na rozwiązanie problemu?
-
Mi POD Studio GX wywala "blue screen ov death" jak właczę reapera i odłaczę PODa. I powiedz kiedy wywala go. Ew. spróbuj trybu zgodności z XP czy coś.
-
I powiedz kiedy wywala go
Wywala się podczas odpalania systemu - w momencie kiedy powinien pojawić się dzwięk powitalny windowsa robi się bluescreen. Próbowałem nawet robić tak, że przed uruchomieniem kompa odłączałem fizycznie UX1 a dopiero po odpaleniu Windowsa wkładałem kabel USB ale nic nie pomogło ( czasami ten sposób działał na starszych sterach 4.0.2.7)
Ew. spróbuj trybu zgodności z XP czy coś
Jeśli dobrze rozumiem to aby odpalić go w trybie zgodności z XP muszę zainstalować stery przeznaczone do XP? Próbowałem tak robić - nie chce w ogóle odpalić instalator drivera.
-
Hmm... ciekawe. Ja bym napisał do Line6 i czekał na odpowiedź. Pewno nie tylko ty masz taki problem. Z tym trybem zgodności to myślałem bardziej o programie wktorym wywala, ale jak stery są na 7mke.
Znalazłem coś takiego:
http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://line6.com/community/message/190710%3Bjsessionid%3D8787DED799094C8F0A27ED20772D17DA&ei=5VewTefaFsmdOtCh5Y8J&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CCEQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dtoneport%2Bwindows%2B7%2Bux1%2Bbluescreen%26hl%3Dpl%26safe%3Doff%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DwOx%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26prmd%3Divnsfd
Tak, link nie mógł być krótszy, w każdym razie inni też mają ten problem i masz nawet rozwiązanie.
-
Niestety nic nie pomaga...
-
Napisz do Line6.
-
Odnawiam temat.
Udało się :D
Wygląda na to, że problem nie leżał po stronie Line6 tylko Windowsa. Myślę tak dlatego ponieważ mam w tej chwili zainstalowane stery 4.0.2.7 (czyli te które próbowałem użyć kilka miesięcy temu z marnym skutkiem) i wszystko działa OK. W ciągu kilku ostatnich miesięcy Win7 aktualizował się kilkukrotnie i widocznie któraś z aktualizacji rozwiązała problem.