Autor Wątek: Gitary Legator  (Przeczytany 1290 razy)

Offline bony1yeah@gmail.com

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 2
Gitary Legator
« 02 Wrz, 2017, 19:25:33 »
Hej

Mam pytanie odnośnie gitar legator, odwiedziajac jeden ze sklepów  pracownik bardzo ale to bardzo mocno zachwalał sobie te gitary , po ograniu wszystko było ok, nawet jeden z modeli leżał mi w ręce, teraz pozostaje pytanie czy  sprzedawca nie chce wciasnać mi badziewia? Mieliscie styczność z tymi gitarami?

Offline Aremenius

  • Pr0
  • Wiadomości: 1 033
  • HUE
Odp: Gitary Legator
« Odpowiedź #1 02 Wrz, 2017, 19:32:17 »
No to jeżeli Ci leżał to obejrzyj dokładnie w kwestii lakieru, progów itd. itp. no i decyduj sam za siebie. Co do Legatora to ile ludzi tyle opinii, mi dupy nie urwały ale były ok, po prostu ok

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 840
  • got beagle?
Odp: Gitary Legator
« Odpowiedź #2 02 Wrz, 2017, 22:01:51 »
Pierdol wygodę, patrz czy to chodzi na rynku wtórnym i za ile.
B ( o ) ( o ) B S

Offline bony1yeah@gmail.com

  • Nowy użytkownik
  • Wiadomości: 2
Odp: Gitary Legator
« Odpowiedź #3 02 Wrz, 2017, 22:18:52 »
Na rynku wtórnym brak, gitara leżała w łapie naprawdę fajnie ale nie chce się na niej przejechać bo dla jednego 3 tysiące to nic a dla drugiego to pieniądze zarobione ciężka praca przez co woli się 5 razy zastanowić zanim je wyda

Offline mastEr_eXplorer

  • Pr0
  • Wiadomości: 671
  • practice makes perfect
Odp: Gitary Legator
« Odpowiedź #4 02 Wrz, 2017, 22:47:28 »
Za 3k można znaleźć znacznie fajniejsze używane wiosło,  niezależnie od tego czy chcesz 6 czy 7  ;)
Średnia hawajska i dziwki dla każdego!!! | EAT SLEEP SHRED

Offline g-zs

  • Pr0
  • Wiadomości: 3 840
  • got beagle?
Odp: Gitary Legator
« Odpowiedź #5 03 Wrz, 2017, 21:12:19 »
Na rynku wtórnym brak, gitara leżała w łapie naprawdę fajnie ale nie chce się na niej przejechać bo dla jednego 3 tysiące to nic a dla drugiego to pieniądze zarobione ciężka praca przez co woli się 5 razy zastanowić zanim je wyda

No właśnie, brak. Zadaj sobie pytanie, jaka jest chodliwosc tej marki na rynku wtórnym, ile będziesz musiał urwać z ceny, żeby to w ogóle sprzedać i jak długo będziesz sie z tym jebal. Tak jak napisał master, do 3k możesz przebierać juz w sensownych wiosłach, wiec weź cos, co łatwo sprzedasz/zamienisz i na tym nie stracisz.

Albo olej to co napisałem, chętnie wypróbuje tego Legatora za rok, jak sie nim znudzisz i będziesz go sprzedawał przez kolejny rok, po czym zjedziesz do 40% ceny nowki, bo będziesz wkurwiony, zmęczony i po prostu będziesz chciał go wypchnąć :D
B ( o ) ( o ) B S

 

Related Topics

  Temat / Zaczęty przez Odpowiedzi Ostatnia wiadomość
23 Odpowiedzi
10231 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 20 Lis, 2011, 19:44:25
wysłana przez mondomg
4 Odpowiedzi
2340 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 16 Gru, 2011, 21:47:19
wysłana przez Leon
8 Odpowiedzi
2868 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 07 Sty, 2012, 17:12:46
wysłana przez Groszek
8 Odpowiedzi
2563 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 03 Sty, 2013, 17:16:46
wysłana przez admaxo
3 Odpowiedzi
1733 Wyświetleń
Ostatnia wiadomość 01 Lut, 2017, 14:37:20
wysłana przez nerozume


Klikajac reklamy wspierasz serwis.